واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

کلاس آموزش گیتار

کلاس آموزش گیتار

ریتم آوا از برترین مراکز موسیقی در انواع ساز

ریتم آوا یکی از مراکز تخصصی آموزش موسیقی است که کلاس آموزش گیتار نیز در این آموزشگاه با بهترین حالت ممکن برگزار می‌شود. گیتار از سری سازهای زهی است که در بین جوانان تمامی کشورهای جهان از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. حتی اگر اشخاص در دوره آموزش نواختن این سازها ثبت‌نام نکنند و این دوره را طی نکنند شنیدن موسیقی نواخته شده توسط این ساز لذت می‌برند. ایران نیز یکی از کشورهای جهان است که نوجوانان و جوانان بسیاری دارد که به این ساز علاقه زیادی دارند و به‌منظور پیدا کردن یک استاد و یا مرکز آموزش گیتار، آزمون و خطاهایی را انجام داده‌اند. مراکز موسیقی اساساً در چندین رشته موسیقی فعالیت می‌کنند و ریتم آوا نیز به‌جز گیتار سازهای دیگری نیز ازجمله سنتور، داربوکا، کالیمبا، سه‌تار، ویالون و... را در آموزشگاه توسط اساتید مجرب و دارای قدرت آموزشی بالا تدریس می‌کند. برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه ریتم آوا می‌توانید با پشتیبانان مجموعه تماس گرفته و سؤالات مربوطه را از آنان بپرسید و پاسخ سؤالاتتان را از آن‌ها دریافت کنید.

شناخت ابتدایی گیتار

پیش از شروع کلاس آموزش گیتار لازم است آشنایی لازم را با این ساز داشته باشید. این ساز را در دسته سازهای میله‌دار قرار داده‌اند و در حالت معمولی از شش سیم برخوردار است. ساز گیتار توسط دو دست گرفته می‌شود و یک دست توسط انگشت‌ها وظیفه ضربه زدن به سیم‌ها و ایجاد ارتعاش را در آن‌ها دارد و دست دیگر نیز به همین شکل باید توسط انگشت‌ها بر روی میله‌ها قرار بگیرد و با این کار در طول سیم‌ها تغییر ایجاد می‌کند و درنتیجه باعث کاهش ارتعاش سیم شده و نت‌های این ساز را تشکیل می‌دهد. صداهایی که توسط سیم‌ها تولید می‌شود نیاز به تقویت دارد و این کار توسط کاسه‌ای که در قسمت پایینی گیتار طراحی شده صورت می‌گیرد.

نگاهی به گذشته گیتار

بهتر است پیش از آنکه به موارد مهم در رابطه با کلاس آموزش گیتار بپردازیم نگاهی نیز به گذشته این ساز محبوب داشته باشیم. گیتارها اساساً از ابتدا چنین شکلی نداشتند و ترکیبات مصنوعی ساخته نمی‌شدند. گیتار سازی بود با یک دسته تقریباً بلند که باره‌ها روی آن به‌طور منظم متصل شده بودند. یک صفحه مسطح از جنس چوب به عنوان صفحه صدا وجود داشت. یک صفحه نیز در پشت وجود داشت که بدون قوس بوده و در دو طرف صفحه رویه و زیر انحنایی وجود داشت. سنگی در آسیای صغیر یا همان سوریه امروزی وجود دارد که بر روی آن طرحی حکاکی شده که نشان از رامشگری دارد که ساز زهی در دست گرفته است. قدمت این سنگ حدود 3300 سال است و می‌توان این دوره را اولین دوره دانست که از کوردوفون‌ها استفاده شده. طرح دیگری نیز بر آثار بجا مانده از مردم بابل دیده شده که بر روی لوح‌های گلی مردمی را بازی زهی شبیه به گیتار نقش بسته‌اند. پس با توجه به این تصاویر متوجه تمدن این ساز و محبوبیت آن در گذشته نیز می‌شویم.

چگونه آموزشگاه گیتار مناسبی را برگزینیم؟

موارد ذکر شده بالا برای آشنایی با گذشته ساز گیتار کافی بود و برای اینکه یک مرکز تخصصی کلاس آموزش گیتار را که از توانایی بالایی برخوردار باشد را بیابیم لازم است به مواردی دقت کنیم که قطعاً نیاز است هر آموزشگاه موسیقی از این موارد برخوردار باشد و دارای قابلیت‌هایی باشد که بتوان آن را مناسب برگزیدن به عنوان یک مرجع تخصصی برای آموزش این ساز دانست. لازم به ذکر است این موارد صرفاً شامل ساز گیتار نیست و لازم است برای ثبت‌نام در هر دوره دیگر موسیقی آموزشگاه مورد نظرتان را طبق مواردی که می‌خواهیم ذکر کنیم انتخاب کنید. دقت در این موارد لازم است چرا که آینده شما در یادگیری این ساز به قابلیت‌ها و توانایی‌های مرکز موسیقی که در آن دوره آموزش را می‌گذرانید بستگی دارد.

ابتدا انواع گیتار را برای شما با توضیحی کوتاه معرفی خواهیم کرد و سپس به اصول انتخاب آموزشگاه موسیقی مناسب خواهیم پرداخت.

آموزش انواع گیتار

مبلغ ثبت‌نام در کلاس آموزش گیتار به مواردی همچون نوع گیتار نیز بستگی دارد. اساساً گیتار به دو دسته آکوستیک و الکترونیک تبدیل می‌شود که قطعاً با این دو آشنایی دارید. گیتار دارای سبک‌های متفاوتی از قبیل پاپ، بلوز، کلاسیک، جز، فلامنکو... است. هزینه ثبت‌نام در این دوره‌ها نیز به میزان سختی کار متفاوت است. گیتار آکوستیک و الکترونیک دارای هزینه دوره متفاوت هستند که در ادامه درباره هریک توضیحاتی را خواهیم داد.

  •         هزینه دوره آموزش گیتار آکوستیک: آموزش نواختنگیتار آکوستیک نیاز هر هنرجویی است که می‌بایست در حد مبتدی نیز که شده این ساز را بیاموزد و طریقه نواختن این ساز در حد موسیقی‌های مبتدی را بلد باشد. یک نوع از گیتارهای سبک آکوستیک، گیتار کلاسیک است که طریقه نواخته آن با ضربات دست است و دارای آکورد نیست. فلامنکو نیز نوع دیگری از گیتارهای آکوستیک است که می‌تواند گزینه مناسبی برای یادگیری باشد. هزینه دوره آموزش گیتارهای آکوستیک بر اساس مواردی همچون توانایی استاد در آموزش و سابقه آموزش وی و همچنین توانایی و استعداد شخص هنرجو می‌تواند متفاوت باشد. لازم به ذکر است پس از گذراندن دوره مبتدی می‌توانید با انواع گیتار آشنا شوید و بر اساس استعداد و سلیقه‌تان، گیتار مورد علاقه‌تان انتخاب کنید و در حیطه همان ساز ادامه دهید.
  •         هزینه دوره آموزش گیتار الکترونیک: گیتارهای الکترونیک نیز طرفداران خود را دارند اما به دلیل اینکه هزینه خرید این ساز بیشتر از گیتارهای آکوستیک است داوطلبان کمتری برای آموزش این نوع گیتار وجود دارد. به همین دلیل است که اساتید کمتری نیز این نوع گیتار را آموزش می‌دهند. همین باعث شده تا هزینه ثبت‌نام در دوره آموزش گیتار الکترونیک نسبت به گیتار آکوستیک بیشتر باشد. برای یادگیری این ساز لازم است شما پیش زمینه‌ای را از گیتار داشته باشید و بتوانید در حد مبتدی این ساز را بنوازید. خود گیتارهای الکترونیک به دو دسته بیس و الکتریک تبدیل می‌شوند و باید برای آموزش هریک دوره متفاوتی را بگذرانید هرچند مفاهیمی شبیه به همدیگر دارند. یادگیری و هزینه این سازهای به عواملی بستگی دارد که می‌توان اساسی‌ترین این‌ها را قدرت و استعداد یادگیری هنرآموزش، توان آموزشی استاد یا مدرس، ابزار و تجهیزات آموزشی و بسیاری از موارد دیگر بیان کرد. هزینه این دوره‌ها نیز می‌تواند بر اساس همین متفاوت باشد چون امکان اینکه اشخاص در مدت زمان متفاوتی این نوع ساز را بیاموزند متفاوت است. همچنین این موضوع نیز تأثیر زیادی بر قیمت و زمان یادگیری دارد که استاد و مدرس از چه متد آموزشی استفاده کند که به میزان توان آموزشی و تجربه استاد نیز بستگی دارد. برخی از اساتید به‌منظور یادگیری پایه و اساسی از مفاهیم تئوری نیز در استفاده بیشتری می‌کنند. همچنین لازم است تا پیش از شروع سبک‌های گیتار الکترونیک ازجمله راک ، جاز ، بلوز ، متال و... سبک‌هایی که زمینه‌ای هستند را دنبال کنید و بیاموزید تا اشتیاق بیشتری نسبت به یادگیری ساز مورد علاقه خود کسب کنید.

اصول انتخاب مرکز آموزش گیتار مناسب

کلاس آموزش گیتار به دلیل اینکه برای موفق شدن در این ساز نیاز به حرفه‌ای شدن دارد باید در مراکز موسیقی گذرانده شود که از اصول حرفه‌ای پشتیبانی می‌کنند. لازم به ذکر است انتخاب آموزشگاه موسیقی به هر صورت که باشد رقم زننده آینده موسیقی شما خواهد بود. به همین منظور لازم است مواردی که ذکر می‌شود را به خوبی در ذهن داشته باشید و مورد بررسی قرار دهید. فضای یادگیری آموزشگاه اگر طبق این اصول نباشد می‌تواند ضرر زیادی هم از لحاظ زمانی و هم لحاظ اقتصادی برای شما داشته باشد پس به خوبی دقت کنید.

کادر مدیریت حرفه‌ای آموزشگاه

بخش مهمی از یک آموزشگاه موسیقی که در آن کلاس آموزش گیتار شما طی خواهد شد کادر این مجموعه است که شامل مدیر مجموعه، اساتید و مدرسین، تعیین شهریه، ارتباط با هنرجویان، نظم و انضباط و موارد این‌چنینی می‌شود. کادر حرفه‌ای بسیار حائز اهمیت است و باید قادر به ایجاد بک فضا و محیط آموزشی مناسب برای یادگیری باشد.

فضای آکادمیک آموزشگاه

فضای آکادمیک آموزشگاه نیز بخش بزرگی را شامل می‌شود که می‌تواند کمک شایانی به برگزاری صحیح کلاس آموزش گیتار بکند. این نیز شامل وجود اساتید و مدرسین دارای تجربه و توان آموزشی بالا می‌باشد تا قادر به آموزش هنرجویان طبق اصول باشند.

تجهیزات آموزشی

بخش مهمی از کلاس آموزش گیتار وجود تجهیزات آموزشی مناسب است که شامل سایر سازهای موسیقی نیز می‌شود. هر کلاس باید تجهیزات لازم را برای آموزش داشته باشد تا بتوان آن را لایق آموزش دانست.

امکانات جانبی آموزشگاه

محیط آموزشگاه نیاز به امکانات جانبی مناسب نیز دارد چرا که هنرجو بناست برای مدت طولانی طی روز در آن مکان وقت بگذراند پس وجود امکاناتی از قبیل سرویس بهداشتی مناسب، اینترنت پرسرعت، دکوراسیون مناسب و مرتبط و... لازمه هر مجموعه است.

موقعیت جغرافیایی آموزشگاه

موقعیت جغرافیایی کلاس آموزش گیتار نسبت به محل زندگی شما بسیار حائز اهمیت است. این می‌تواند به هزینه رفت و آمد شما در طی دوره آموزش تأثیر بسیار زیادی داشته باشد. جای پارک اتومبیل، امنیت و... از مهم‌ترین موارد دیگر در رابطه با محل جغرافیایی آموزشگاه است.

صمیمت با هنرجو

یک موضوع مهم نیز رابطه مجموعه رابطه با هنرجویان است که می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد. تداوم کار شما با مجموعه نیز به این موضوع می‌تواند بستگی داشته باشد.

اساتید                   

اساتیدی که دارای تجربه کافی باشند و قدرت آموزش و فن بیان خوبی داشته باشند مهم‌ترین بند انتخاب آموزشگاه جهت یادگیری انواع ساز موسیقی می‌باشد.

کلاس گیتار در تهران

کلاس گیتار در تهران یکی از پرطرفدارترین کلاس های موسیقی حضوری و آنلاین می باشد و با توجه به اینکه ساز گیتار قابلیت های فراوانی را به نوازنده می دهد از قبیل آکورد نوازی ، ریتم نوازی ، نوازندگی ملودی و همچنین خواندن همزمان با نوازندگی برای هنرجویان بسیار جذاب می باشد.
اما در ادامه در مورد موضوعاتی مانند هزینه ، ساعت و چند ترم بودن کلاس آموزش گیتار و سبک های پاپ ، فلامینکو،کلاسیک و الکتریک صحبت می کنیم پس حتما تا انتها مقاله را بخوانید.
اما ثبت نام کلاس گیتار در آموزشگاه ریتم آوا بصورت کاملا حرفه ای و تضمینی می باشد و شما پس از گذراندن کلاس های آموزشی نتایج را احساس خواهید کرد.

در شهر بزرگ تهران آموزشگاه های بسیاری ساز گیتار را تدریس می کنند و آموزشگاه موسیقی ریتم آوا یک آموزشگاه موسیقی درمحدوده پاسداران تهران می باشد که شما عزیزان می توانید در کلاس های حضوری و آموزش آنلاین ثبت نام کنید.

ثبت نام کلاس آنلاین و حضوری گیتار

ثبت نام کلاس گیتار

برای ثبت نام کلاس گیتار کافیست از با انتخاب دکمه سبز رنگ بالا ثبت نام اولیه خود را انجام دهید تا کارشناسان ریتم آوا با شما تماس بگیرند.

کلاس گیتار چند ترم است؟

این سوال در زمینه آموزش گیتار بسیار پرسیده می شود که " کلاس گیتار چند ترم می باشد ؟ "

در پاسخ به این سوال باید گفت :

کلاس گیتار و کلا هر ساز موسیقیایی نمی توان زمان معینی را مشخص کرد ، زیرا با توجه به توان و استعداد هنرجو و همچنین با توجه نوع سبکی که انتخاب می کنید و میزان تمرین روزانه و ... متغییر می باشد و صرفا برای موسیقی نمی توان انتهایی قائل شده و مانند دریایی بی کران و بی پایان می باشد و آن چیزی که اهمیت دارد این است که ، می بایست امروز شما بهتر از دیروز باشد و به تمرینات با قدرت و پشتکار ادامه دهید و پس زمان کوتاهی متوجه خواهید شد و پاسخ سوالاتان را دریافت خواهید کرد.

یکی از سوالات شما این هست که ایا کلاس گیتار سخت است؟

موضوعات داغ این مقاله در ادامه...

  • هزینه کلاس گیتار سال 99
  • کلاس آموزش گیتار الکتریک
  • کلاس آموزش گیتار کلاسیک
  • کلاس آموزش گیتار پاپ

مزیت های ویژه هنرجویان نوازندگی گیتار حرفه ای

  • اجرای کنسرت های متعدد پایان دوره برای هنرجویان
  • آشنایی و معرفی هنرجو به جامعه هنر
  • پشتیبانی هنرجو برای کسب مجوزهای اجرا
  • اجرای کنسرت های منحصر به فرد در تالارهای بزرگ شهر

کلاس گیتار چند جلسه است؟

دقیقا نمی توانیم بگوییم که کلاس گیتار چند جلسه است چون این بستگی به تمرینات و سطح هنرجو دارد اما معمولا شما بصورت ماهیانه و هر ماه 4 جلسه برای کلاس گیتار خواهید داشت و بقیه روزها را می توانید تمرین کنید.

ولی شما باید چندین سال آموزش ببینید و تمرین کنید تا به سطح بالایی از نوازندگی گیتار برسید.

چه مدت طول میکشه تا به راحتی گیتار بزنم؟

حتماً برای شما علاقه‌مندان به ساز گیتا پیش آمده است که کلاس گیتار چند ترم است؟ یا چه مدت طول می‌کشد تا بتوانیم به خوبی این ساز را بنوازم؟ برای پاسخ به این سؤال می‌بایست برخی از نکات را روشن کنید تا بتوان یک پاسخ صحیح به این سؤال داد. ما در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت که این نکات چیست و یک فرد چقدر زمان می‌برد تا که در نواختن ساز گیتار حرفه‌ای شود و به راحتی بتواند این ساز را بنوازد. تا انتها با تیم آموزشی ریتم آوا همراه باشید و در صورت وجود سؤال با پشتیبانان سایت تماس بگیرید.

ویژگی‌های کلاس گیتار اصولی

پاسخ به این سؤال که کلاس گیتار چند ترم است؟ بستگی به یک سری اصول دارد که می‌بایست یک آموزشگاه به این اصول اهمیت بدهد تا هنرآموز نتیجه مطلوبی پس از اتمام دوره بگیرد. حال این اصول چیست و چقدر در نتیجه تأثیرگذار خواهد بود را خواهیم گفت.

یک نکته مهم در خصوص این دوره‌ها این است که شخص هنرآموز پس از ورود به برخی آموزشگاه‌ها و توجه به برخی موارد آنجا را برای آموزش انتخاب می‌کند. پس از انتخاب و گذشت مدتی نتیجه خوبی نیز می‌گیرد اما در ادامه روند کیفیت مطلوبی نداشته و چیزی برای ارائه ندارند. این باعث می‌شود که شخص در همان سطح مانده و جایی برای پیشرفت نداشته باشد. هنرجو باید با دقت در انتخاب آموزشگاه تمامی نکات را در نظر گرفته و آموزشگاهی را انتخاب کند که دارای یک سری فاکتور باشد که در هر ترم مواردی جدید و اصولی را به هنرجویان بیاموزد. یافتن چنین آموزشگاهی آسان نیست و نیاز به یک تحقیق و توجه به برخی فاکتورها است. آموزشگاهی که دارای یک روند آموزشی اصولی و موفق باشد قدرت آموزشی زیادی داشته و شخص را بدون نیاز به استاد خصوصی تا سطح حرفه‌ای بالا خواهد برد.

یک آموزشگاه باید دارای پنج فاکتور زیر باشد تا بتوان آن را برای آموزش گیتار انتخاب کرد...

            انتخاب سبک صحیح

            داشتن اساتید دارای تجربه و توانمند

            آغاز آموزش از پایه و اصولی

            آموزش آکادمیک موسیقی

            آموزش تکنیک‌های مربوط به گیتار

 

آموزش گیتار چه مدت طول می‌کشد؟

کلاس گیتار چند ترم است؟ یا آموزش کامل گیتار به‌طور حرفه‌ای چه مدت طول می‌کشد؟ پیش از اینکه پاسخ این سؤال را بدهیم بهتر است بگوییم آموزش گیتار دارای سبک‌های متفاوتی است و در هر سبک آموزش‌های متفاوتی ارائه می‌شود. این سبک‌ها تفاوت بوده و قطعاً دارای آموزش‌های متفاوتی هستند. سبک‌هایی از قبیل گیتار کلاسیک ، گیتار پاپ ، بلوز ، فلامنکو ، جز و...

ما قصد داریم تا هر سبک را به‌صورت جداگانه برای شما شرح دهیم تا به میزان مطلوبی با این موارد آشنا شوید. اما یک نکته حائز اهمیت در کوتاه کردن طول دوره آموزش میزان تمرین هنرآموز است. شخص هنرآموز می‌تواند با افزایش میزان تمرین طول دوره را تا حد زیادی کاهش دهد و زودتر به نتیجه نهایی برسد.

گیتار پاپ

در آموزش گیتار سبک پاپ معمولی‌ترین سبک محسوب می‌شود. هنرجو قادر است تا در این دوره ریتم‌های متفاوت نواختن با گیتار را بیاموزد. همچنین در این سبک در کنار ریتم نوازی با نت‌ها و نوازندگی قطعات مختلف آشنا می‌شود. یک مورد دیگر که در این دوره به هنرآموز آموزش داده می‌شود انواع آکوردها و نحوه اجرای درست آن‌ها بر روی ساز است. در حقیقت آموزش این دوره به‌طور کاملاً اجمالی و مبتدی حدود 2 الی 3 ترم به طول خواهد انجامید. اما اگر هنرجو قصد گذراندن دوره‌های متوسطه و پیشرفته را داشته باشد. می‌تواند هر یک از این دوره‌ها را طی 2 الی 3 ترم دیگر بگذراند.

گیتار کلاسیک

یکی از اصولی‌ترین سبک‌ها در ساز گیتار را می‌توان سبک کلاسیک بیان کرد. این سبک قادر است تا به هنرجو در طی دوره سواد موسیقی و گیتار نوازی را به خوبی آموزش دهد. اما این سبک به دلیل اصولی تر بودن نیاز به گذراندن مدت طولانی‌تری جهت آموزش است. قطعاً مواردی همچون تمرین زیاد و دقت و توان یادگیری هنرجو نیز در مدت‌زمان دوره تأثیرگذار خواهد بود.

سبک‌های دیگر گیتار

سبک‌های دیگری نیز برای آموزش هنرجویان علاقه‌مند به گیتار اعم از فلامنکو ، جز ، بلوز و... وجود دارد که هنرجویان پس از اتمام دوره‌های پاپ یا کلاسیک می‌توانند جهت آموزش در دوره‌های این سبک‌ها نیز شرکت کنند. اما یک موضوع در آموزش این سبک‌ها این است که مدت زمان مشخصی را نمی‌توان برای طول دوره آموزش مشخص کرد. این سبک‌ها نسبت به علاقه هنرآموز مدت زمان یادگیری متفاوتی دارد. مدت زمان یادگیری علاوه بر علاقه به تمرین روزانه هنرآموز نیز بستگی داشته و متغیر باشد. اما یک کمک عالی که می‌تواند هنرجو را به‌قدر زیادی جلو بی اندازد تمرین در کنار دیگر سازها و به‌صورت گروهی است که واقعاً در کاهش طول یادگیری و حرفه‌ای شدن بسیار تأثیرگذار است.

آموزش گیتار به‌صورت آنلاین و پک‌های آموزشی

در کلاس‌های غیر حضوری نیز این سؤال که کلاس گیتار چند ترم است؟ پیش می‌آید.  اما شما نسبت به علاقه خود و میزان تمرین می‌توانید تا میزان بسیار زیادی این زمان را کاهش دهید. در طول دوره کلاس‌های آنلاین این امکان برای شما وجود دارد تا که پشتیبانی استاد را داشته باشید و در صورت نیاز در ساعات غیر کلاس نیز برای رفع ایرادات و پاسخ به سؤالات با استاد ساز خود  تماس گرفته و ایرادات خود را با وی در میان بگذارید. این امکان فوق‌العاده می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. اما در پک‌های آموزشی تمامی این موارد به خود شما بستگی دارد که می‌توانید در طول چه مدت نواختن ساز مد نظرتان را یاد بگیرید. یک نکته مثبت در پک‌های آموزشی این است که شما قادرید در هر زمان که بخواهید به جلسات آموزشی رجوع کرده تا به‌خوبی هر بخش را که بخواهید یاد بگیرید و رفع اشکال کنید.

کلاس گیتار چگونه است؟

آموزشگاه موسیقی ریتم آوا کلاس آموزش گیتار پاپ ، آموزش گیتار کلاسیک و آموزش گیتار الکتریک به چند بخش مهم تقسیم می شود که در این مطلب به آن می‌پردازیم :

  • در کلاس گیتار شما نحوه نوازندگی تکنیک های مختلف سبک های گوناگون گیتار را می آموزید.
  • ریتم ، دینامیک ، تیونینگ ، موزیکالیته و سونوریته مواردی هستند که در این دوره آموزشی کلاس گیتار می آموزید .
  • آموزش قطعاتی از از آهنگ های ایرانی و جهانی از ساز گیتار
  • متدهای سبک های نواختن گیتاررا یاد می گیرید
  • آموزش تئوری موسیقی ، قواعد و اصول اجرای صحیح قطعات
  • آموزش رپراتور روی قطعه های جهانی و ایرانی
  • آموزش اجرای تمرینات فیزیکی و ذهنی به هنرجو برای نوازندگی بهتر

کلاس گیتار چند ساعت است؟

این که بگوییم کلاس گیتار چند ساعت است باز نسبی است یعنی اگر هنرجو هیچ دانشی نداشته باشد کلای حداقل از 30 دقیقه تا 90 دقیقه می تواند باشد.
اگر هنرجو تئوری موسیقی را بلد باشد نیم ساعت برایش کافی هست ولی اگر آشنایی نداشته باشد باید زمان و هزنه بیشتری را صرف آموزش گیتار کند.

هزینه کلاس گیتار چقدر می باشد؟

اما هزینه کلاس گیتارمبتدی و مقدماتی می تواند متفاوت باشد همه چیز بستگی به هنرجو دارد مبانی موسیقی را باید بلد باشد و استاد باسابقه و سبک گیتاری که می خواهد یاد بگیرد در قیمت کلاس گیتار تاثیر می گذارد.
اما اگر می خواهید با قیمت بسیارمناسب گیتار را یاد بگیرید آکادمی ریتم آوا می تواند بهترین گزینه برای شما باشد پس همین امروز ثبت نام کنید.

کلاس گیتار آنلاین

کلاس های گیتار در ریتم آوا به چندین صورت انجام می شود ه طور معمول کلاس گیتار حضوری ، آنلاین صورت می گیرد که در یادگیری مجازی گیتار شما استاد را همزمان می بینید و می توانید پرسش و پاسخ با استاد داشته باشید.

کلاس گیتار برای کودکان به چه صورت برگزار می شود؟

آموزش گیتار مبتدی برای کودکان به چه شکل است
کلاس آموزشی گیتار برای کودکان به زبان ساده و طبق برنامه کلاس بزرگسالان برگزار می شود اما تفاوت آن استفاده از روشهای بازی و سرگرمی با کودک موسیقی را قدم به قدم یاد می گیرد و به تدریج یادگیری نواختن ساز گیتار را تجربه می کند.
اما برای کودکان سازهای کوچک وجود دارد که به راحتی می توانند با آن نوازندگی را یاد بگیرند پس نگرانی از این بابت نداشته باشید.

آموزش نوازندگی ساز گیتار به صورت حرفه ای

امروزه افراد بسیار زیادی دوست دارند که گیتار را یاد بگیرند اما خوب باید بدانند از آموزش چه می خواهند و چه هدفی را می خواهند دنبال کنند.
به همین منظور شما برای یادگیری حرفه ای گیتار باید تمرینات بسیار زیادی را بصورت مستمر انجام دهید و دشواری های آن را پشت سر بگذارید تا به یک گیتاریست حرفه ای تبدیل شوید.


ریتم آوا در این راه به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به یک گیتاریست حرفه ای تبدیل شوید.

جمع بندی نهایی

ریتم آوا یک آکادمی آموزش موسیقی است که می‌توانید انواع ساز را به‌صورت حرفه‌ای در این مجموعه فرا بگیرید. ما در این آموزشگاه با در نظر گرفتن تمامی موارد در رابطه با یک مجموعه آموزش موسیقی سعی در پیشرفت و یادگیری بیشتر و بهتر هنرجویان داریم. شما نیز می‌توانید برای آشنایی بیشتر با مجموعه و پاسخ به سؤالاتتان در رابطه با هر نوع سازهای موسیقی با آموزشگاه تماس گرفته و از مشاوره رایگان توسط پشتیبانان استفاده نمایید.

کلاس گیتار چند ترم است؟ یا چه مدت به طول می‌انجامد به نکات و موارد زیادی بستگی دارد. شما قادرید تا با مراجعه به آموزشگاه ریتم آوا در انواع دوره‌های موسیقی شرکت کنید و در زمانی مشخص شده دوره خود را به انتها برسانید. آموزشگاه ریتم آوا با استخدام بهترین اساتید موسیقی کشور و استفاده از جدیدترین متدهای آموزشی با یک آموزشگاه کامل در خدمت شما همشهریان عزیز می‌باشد. شما می‌توانید انواع سازهای مورد نظرتان را طی مدتی مشخص شده آموزش ببینید.

نظرات بازدیدکنندگان