واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

آموزشگاه موسیقی در منطقه اختیاریه

آموزشگاه موسیقی در منطقه اختیاریه

آموزشگاه موسیقی در منطقه اختیاریه سبب شده است تا علاقمندان ساکن در آن محل به سوی علایق شان بروند تا آموزش های لازم را در حوزه ساز مورد نظرشان فرا گیرند .

آموزشگاه موسیقی در اختیاریه دارای سبک های مختلف موسیقی اعم از تار و سه تار ، گیتار ، کمانچه ، آواز و بسیاری دیگر از سبک های موسیقی می باشد که علاقمندان در تمامی سنین می توانند در

حوزه ی ساز مورد نظرشان ثبت نام کنند و آموزش های لازمه را ببینند .

آموزشگاه موسیقی در منطقه اختیاریه

آموزشگاه ریتم آوا در حوزه موسیقی یکی از بهترین آموزشگاه ها می باشد که با مدت کوتاهی که فعالیتش را آغاز کرده است ، علاوه بر منطقه اختیاریه در مناطق مختلف استان تهران آموزشگاه های موسیقی را بنا کند تا کمک بزرگی برای علاقمندان به موسیقی کرده باشد .

علاقمندان ، دیگر می توانند در هر کجای تهران که هستند به راحتی و با مسیر کوتاه  به کلاس های شان بروند و دغدغه ی مسیر های طولانی را نداشته باشند وهمچنین نیمی از انرژی شان را صرف مسیر ها نکنند .

آموزشگاه موسیقی ریتم آوا تلاش می کند تا بهترین نوع ارائه را به علاقمندان صنعت موسیقی بدهد و حتی کلاس های آموزشی آنلاین نیز برگزار می کند تا افرادی که توانایی حضور فیزیکی در کلاس های حضوری را ندارند از علایق شان دور نمانند .

در ادامه سعی داریم شما را با آموزشگاه موسیقی در منطقه اختیاریه ریتم آوا آشنا کنیم پس اگر شما هم یکی از علاقمندان به موسیقی می باشید همراه ما باشید .

اساتید متخصص و دوره های آموزشی

v    استاد آموزش گیتار پاپ و کلاسیک آقای ابوذر کهن زاده

v    استاد آموزش دف و تنبک|حمید قنبری

v    استاد آموزش آواز و صداسازی آقای ابوذر قشقاوی

v    استاد آموزش ویولن و کمانچه آقای مهرداد ناصحی

v    استاد آموزش ساز کاخن ، درامز و بلز خانم سحر شاطری

v    استاد آموزش ساز سنتور آقای کوروش شاهانی

v    استاد آموزش پیانو آقای رضا صادقی تجریشی

v    استاد آموزش گیتار الکتریک آقای محمد راسخی پور

v    استاد آموزش تار آقای علی ابراهیمی

v    استاد آموزش ساز پیانو  خانم آنیتا عامری

v    استاد آموزش سه تار  آقای فردین کریم خاوری

v    استاد آموزش ساز آقای حامی بذر افشان

v    استاد آموزش ساز آقای حامی بذر افشان

v    استاد آموزش ویلن ایرانی و کلاسیک ،گیتار و پیانو آقای مسعود مقدم

v    استاد آموزش آواز پاپ و کلاسیک و گیتار آقای جواد مرادیون

تمامی اساتید در آموزشگاه موسیقی در منطقه اختیاریه ریتم آوا فعالیت دارند و آماده ی آموزش اصولی و تخصصی به تمامی علاقمندان به صنعت موسیقی می باشند .

اساتید دارای بیان ساده و صریح می باشند و همچنین روش های آموزشی پیشرفته و به روز آن ها

می تواند هنرآموزان مبتدی را برای یادگیری تخصصی و پیشرفته ی موسیقی مشتاق کند .

فضای آموزشی

محیط های آموزشی می تواند تاثیر بسزایی را در یادگیری افراد بگذارد .

محیط و فضای آرام آموزشگاه نیز از این امر مستثنا نمی باشد و همچنین آموزشگاه به گونه ی موسیقیایی ساخته شده است تا سر و صدای اطراف سبب بهم خوردگی آرامش و عدم تمرکز نشود .

فضای آموزشی ای که دارای فضای دوستانه و صمیمیت نیز باشد به هنرجویان این امکان را می دهد که با فضای شاد موجود ، مطالب را بهتر درک کنند .

هنر آموزان دارای سنین پایین نیز در کلاس های ویژه ی گروه کودک و یا نوجوان قرار می گیرند تا با هم سن و سالان خود کلاس ها را سپری کنند و آموزش های لازم را در محیط دوستانه فرا گیرند .

شهریه ها و هزینه های پرداختنی

با یک تحقیق ساده می توانیم از قیمت های موجود هر سازی مطلع شویم پس می توانیم نتیجه بگیریم که خرید هر سازی دارای قیمت های متفاوتی است و هزینه های پرداختنی با فرد دیگر یکسان نمی باشد .

شهریه ها نیز برای تمامی افراد متغیر می باشد چرا که افراد به 4 دسته ی ( مبتدی ، متوسطه ، پیشرفته و عالی یا استاد یار ) تقسیم می شوند که هر کدام از این دسته ها دارای هزینه ها و کتاب های متفاوت آموزشی می باشند .

کلاس های حضوری

در حال حاضر اکثر افراد بر این باورند که آموزش های حضوری تاثیر بیشتری را بر روی یادگیری می گذارند .

آموزشگاه موسیقی ریتم آوا نیز کلاس ها را به صورت حضوری برگزار می کند زیرا افراد بتوانند

به راحتی و با حضور در کلاس ها ، آموزش های لازمه را ببیند و در صورت بروز سوال و ابهام بلافاصله بتوانند پاسخ صحیح آن را از استاد خود دریافت کنند و همچنین با بروز مشکل در نواختن نیز ، بتوانند مشکل پیش آمده را رفع نمایند .

البته شایان ذکر است که آموزشگاه موسیقی ریتم آوا کلاس های آنلاین نیز برای علاقمندان به صنعت موسیقی که شرایط حضور فیزیکی را در کلاس ها ندارند ، ارائه می دهد تا تمامی افراد علاقمند بتوانند به هر گونه ای که راحت هستند آموزش ببینند تا یک فرد حرفه ای و موفق در حوزه ی موسیقی باشند .

در شرایط کنونی با وجود ویروس کرونا نیز نگران پروتکل های بهداشتی نباشید زیرا آموزشگاه موسیقی ریتم آوا با رعایت تمامی نکات بهداشتی ، محیط امنی را برای هنر آموزان فراهم کرده است تا دیگر نگران سلامتی شان نباشند البته شایان ذکر است که رعایت بهداشت هنر آموزان نیز مهمترین امر بهداشت آموزشگاه می باشد و از ورود افرادی که رعایت نکرده باشند معذور می باشیم .

کلام آخر

آموزشگاه موسیقی در منطقه اختیاریه ریتم آوا یکی از معتبر ترین آموزشگاه ها ، برای افراد علاقمند به هر سبک از موسیقی می باشد .

آموزشگاه موسیقی ریتم آوا با به کارگیری بهترین اساتید توانسته است در مدت کوتاه ، یکی از بهترین آموزشگاه ها باشد و همچنین به کارگیری هنرجویان و فعالیت آن ها در کنسرت ها نیز توانسته است یکی از بهترین روش های آموزشی باشد چرا که سبب یادگیری بهتر و حتی ایجاد اعتماد به نفس در هنرجو می شود تا فرد بتواند به راحتی در اجتماع حضور یابد و اجرای عالی ای داشته باشد .

 

نظرات بازدیدکنندگان