واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

آموزش نت بلز برای کودکان

آموزش نت بلز برای کودکان

گاه های آموزش ساز بلز به کودکان :

در این مقاله به آموزش نت بلز برای کودکان پرداخته ایم . همراه ما باشید تا با روش آموزش بلز آشنا شوید . ساز بلز برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال مناسب است . اموزش این ساز به کودکان، توسط یک آهنگ ساز آلمانی به نام کارل ارف پایه گذاری شده است . به طور کلی در این گام ها کودک شما ریتم ، نت خوانی و سرایش نت ها و تئوری موسیقی را در سطح یک هنرجوی خردسال فرا می گیرد . پس از این آموزش کودک شما قادر خواهد بود تا بر تیغه های ساز بلز نت ها را با ترتیب بنوازد . به کارگیری تکنیک های یک استاد زبردست می تواند باعث شود تا کودک شما در هر سنی بتواند موسیقی را شروع کند . شما می توانید در کلاس های آنلاین عمومی و یا خصوصی مخصوص کودکان در آموزشگاه ریتم اوا شرکت کنید و یا در کلاس های حضوری این آموزشگاه ثبت نام کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از پشتیبانی سایت کمک بگیرید .

مطالعه کنید » آموزش زایلوفون


آموزش نت بلز برای کودکان :


طبق این گام ها شما می توانید آموزش نت بلز برای کودکان را به راحتی به کودک خود توضیح دهید . در حقیقت کودک شما در ابتدا باید بتواند که از موسیقی به عنوان کلامی برای بیان احساسات خود استفاده کند . از آن جا که کودک در حال انجام حرکات موزون و آواز خوانی نیز می تواند این ساز را بنوازد ، شما می توانید ریتم را در همین زمان به وی توضیح دهید . در حقیقت آموزش موسیقی برای کودکان باید در ساده ترین و آسان ترین روش ها باشد تا این هنرآموزان بتوانند یادگیری مفاهیم تئوری و عملی را به خوبی و با انگیزه پیش ببرند . پیش از یادگیری گام های بعدی ( آموزش نت بلز برای کودکان ) بهتر است با استفاده از اسامی ریتمیک حیوانات و یا شخصیت های مورد علاقه کودکان ، دست زدن و پای کوبیدن و همچنین واکنش های مختلف کودکتان در هنگام شنیدن نت ها ، به صورت غیر مستقیم و مرحله به مرحله ، ریتم و نت را به صورت مفهومی به کودک خود توضیح دهید . در حقیقت آمیختن حرکات ریتمیک و موزون در هنگام درک موسیقی به کودک شما کمک بزرگی خواهد کرد .
تاثیر آوازخوانی را فراموش نکنید ! صدا باید در کنار آموزش نت خوانی و نت های روی بلز استفاده شود ، با یادگیری اصولی و دقیق تئوری موسیقی کودک شما قادر خواهد بود تا در ادامه راه یادگیری موسیقی ، مفاهیمی مثل صداسازی و سلفژ را به صورت آکادمیک و دقیق تری یاد بگیرد . کودک باید بخش های تمرینی را به طور مرتب انجام دهد و روی نحوه ی درست نشستن و گرفتن چوب های بلز کار کند . ممکن است در ابتدا انجام این فعالیت ها برای کودک شما طاقت فرسا و حوصله سر بر باشد ولی با وجود اساتید کاربلدی مثل اساتید آموزشگاه موسیقی ریتم آوا ، کودک شما انگیزه ادامه دادن موسیقی را پیدا خواهد کرد . در حقیقت وجود یک معلم خوب و با انگیزه می تواند تا حد بسیار زیادی روی بالا رفتن انگیزه ی ادامه دادن موسیقی توسط کودک شما تاثیر گذار باشد .



تاثیر استاد خوب ، در انگیزه کودک :


اساتید آموزشگاه موسیقی ریتم آوا ، با تجربه چندین و چند ساله آموزش موسیقی به کودکان می توانند کودک شما را با آموزش های تکنیکی درست در نواختن ساز ها کمک کنند ، زیرا دریافت آموزش اشتباه باعث می شود که علاقه کودک شما برای یادگیری موسیقی ، برای همیشه از بین برود . از یک استاد خوب به همراه آموزش های اصولی و استاندارد کمک بگیرید تا بتوانید سطح موسیقی کودک خود را رشد دهید . مربی موسیقی کودک شما باید بتواند ارتباط خوبی با هنر آموزش برقرار کند . همچنین به همراه داشتن استادی دلسوز و با حوصله به همراه آموزشی اصولی می تواند به کودکان کمک کند تا این راه را سریع تر سپری کند. شما می توانید در کلاس های آنلاین عمومی و یا خصوصی آموزشگاه ریتم اوا شرکت کنید و یا در کلاس های حضوری این آموزشگاه ثبت نام کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از پشتیبانی سایت کمک بگیرید.


کلاس حضوری یا انلاین ؟ کدام برای کودک مناسب تر است؟

توجه کنید که کودکان میزان استعداد و علاقه متفاوتی دارند و نمی توان یک نسخه را برای تمامی کودکان پیچید . برخی از کودکان به آواز خوانی و یا بازی های گروهی علاقه دارند ، پس به سراغ کلاس های آموزش موسیقی گروهی بروید . در صورتی که شخصیت کودک خود را شخصیتی درونگرا تلقی می کنید ، به سراغ کلاس های انفرادی آموزش موسیقی به کودک بروید . بازدهی کلاس های انلاین ، تفاوت بسیاری با کلاس های حضوری ندارد و شما می توانید در حین کلاس آنلاین همراه با فرزندتان نواختن ساز را بیاموزید تا پس از پایان جلسات ، بتوانید بلافاصله با کودک خود تمرین کنید.


نتیجه گیری آموزش نت بلز برای کودکان:


کودکان می توانند از سنین ۶ سالگی به بعد ساز های مختلف را بیاموزند . ولی برخی از سازها هستند که قبل از شروع ۶ سالگی نیز می توان نواختن آن ها را فرا گرفت ، مثلاً ساز هایی مثل بلز و یا کاخن و تنبک را می توان در سنین سه یا چهار سالگی نیز نواخت . اگر کودکان از سنین پایین یادگیری موسیقی را شروع کنند ، می توانند عملکرد بسیار بهتری در مدرسه و کلاس های علمی نیز داشته باشند . همچنین روابط اجتماعی راحت تری نیز با دیگران برقرار کنند ، زیرا مغز اجتماعی آن ها فعال تر از سایر کودکان است . پژوهش ها تا به امروز ثابت کرده اند که یادگیری موسیقی از سنین پایین ، باعث افزایش هوش هیجانی و همچنین آی کیو و توانایی های ذهنی کودکان می شود . وجود استادی دلسوز ، باتجربه و با حوصله در کنار فرزندتان باعث می شود تا علاقه کودکتان به موسیقی افزایش پیدا کند و احتمال این که کودکتان موسیقی را تا سطوح بالاتری ادامه دهد ، افزایش یابد.

نظرات بازدیدکنندگان