واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

آموزش پیانو پاپ ایرانی

آموزش پیانو پاپ ایرانی

 اگر به پیانو نوازی علاقه مند هستید حتماً در این مقاله با ما همراه باشید. پیانو نوازی یه پاپ یک سبک از موسیقی های پیانو است که بسیاری از افراد به آن علاقمند هستند. پیانو یکی از سازهای منحصر به فرد به شمار می رود و نیاز به انگیزه و پشتکار زیادی دارد تا بتوانید در آن به موفقیت برسید. برخی از افراد پیانو را خریداری می‌کنند اما نمی‌دانند از کجا باید شروع کنند. برای اینکار با مراجعه به سایت ریتم آوا آموزش پیانو پاپ ایرانی را یاد بگیرید.

مشاهده کنید » ویلن یا پیانو؟

برای آموزش پیانو پاپ ایرانی باید روح شما نیز با موسیقی پاپ هماهنگی داشته باشد. کسانی که به هیچ عنوان پاپ گوش نمی دهند برای آموزش این پیانو نمی توانند خیلی موفق باشند. به شما توصیه می‌کنیم که به عنوان یک نوازنده پاپ، قطعات کلاسیک و آهنگ های نوستالژیک را در کنار هم آموزش ببینید تا همه توانایی هایتان در زمینه نواختن پیانو کامل شود.

برای نوازندگی و آموزش پیانو پاپ ایرانی به مجموعه ای از اطلاعات موسیقیایی و مهارت های تکنیکی نیاز دارید. پیانیست باید اجرای دقیق و تاثیر گذاری بر روی قطعات موسیقی پاپ داشته باشد. پیانیست با تشخیص حرکت آکورد ها و دانش هارمونی می تواند ساختار اصلی قطعه پاپ را اجرا کند. نوازنده پیانو پاپ اگر می‌خواهد که آموزش پیانو پاپ ایرانی را یاد بگیرد، باید در چهارچوب کلی قطعه موسیقی پاپ و مهارت دانش لازم را در ایجاد شکست در ریتم، رنگ‌آمیزی هارمونی، کنترل احساسات، تغییر واریاسیون ملودی و هیجانات قطعه مهارت داشته باشد. در واقع نوازنده پیانو پاپ با استفاده از اصول نوازندگی، قطعه موسیقی پاپ را بر اساس سلیقه خود در لحظه، تنظیم و اجرا کند.

 یادگیری و آموزش پیانو پاپ ایرانی را از کجا شروع کنیم؟

 برای شروع، باید انگیزه داشته باشید و آن را اولویت قرار دهید. برای خرید پیانو در این زمینه باید تحقیقات زیادی انجام دهید تا بتوانید یک پیانوی مناسب تهیه کنید. پس از آن باید پکیج آموزشی تهیه کنید. گاهی افراد زمان رفتن به آموزشگاه را ندارند، می‌توانند پکیج‌های آموزشی تهیه کنند و پیانو را آموزش ببینند. برای موفقیت در این راه باید میزان لازم زمان بگذارید و همیشه تلاش و تمرین را سرلوحه کار خود قرار دهید.

برای شروع یادگیری می توانید به ریتم آوا مراجعه کنید تا آموزش پیانو پاپ ایرانی را یاد بگیرید.

مشاهده کنید » آموزش پیانو با کیورد

مدت زمان یادگیری پیانو

مدت زمان یادگیری پیانو پاپ به خود هنرجو و استاد بستگی دارد و نسبت به دیگر سازها زمان بیشتری برای آموزش نیاز دارید. به دلیل سختی این ساز، زمان می‌برد تا بتوانید ماهرانه ساز بنوازید. برای نواختن این ساز به هر دو نیمکره مغز نیاز دارید. پس از گذشت بیست جلسه می توانید اولین قطعه آهنگ خود را بنوازید.

برای یادگیری چه پیانویی خوب است؟

 اگر قصد دارید که پیانو بخرید باید بدانید که پیانو در دو نوع آکوستیک و دیجیتال در بازار وجود دارد. اگر قصد خرید پیانو دارید به فضای منزل خود نیز دقت کنید. پیانوهای دیجیتال فضای کمتری نسبت به پیانوهای آکوستیک نیاز دارد.

ویژگی های پیانو آکوستیک

اگذ یک محل ثابت دارید و قصد خرید پیانو دارید بهتر است نکات زیر توجه داشته باشید.

اگر قصد خرید یک پیانو آکوستیک دارید، بدانید که کیفیت صدا و کلیدهای آن به مرور زمان بهتر می شوند. نواختن گوش دادن به صدای واقعی و منحصر به فرد این ساز می تواند آرامش زیادی را به شما القا کند. پیانوی خوب دارای استانداردهای لازم، جنس خوب چوب، طراحی های متنوع و دارای عمر، ماندگاری بالا است. در ادامه به بررسی انواع پیانو می پردازیم.

پیانو گرند

این پیانو نام دیگری دارد که به آن پیانوی افقی هم گفته می شود. جزء گران ترین و با کیفیت ترین نوع پیانو به شمار می‌رود و دارای کیفیت بالایی است. این پیانو انتخاب اول برای پیانیست های حرفه ای می باشد. به فضای زیادی نیاز دارد و دارای قیمتی بالا است. افراد متمول و مرفه بیشتر این پیانو را استفاده می‌کنند؛ اما اگر شما به دنبال آموزش پیانو پاپ ایرانی هستید می توانید از انواع ساده تر آن نیز تهیه کنید.

پیانو دیواری

پیانوهای دیواری به صورت عمودی در کنار دیوار قرار می گیرند. از لحاظ قیمت و اندازه از پیانو های گرند مرغوب تر هستند. مهمترین جنبه‌های مثبت پیانو دیواری این است که نیاز به فضای کمتری دارد و می توانید آن را به دیوار تکیه داده تا فضای خالی بین دیوار و پیانو باقی نماند. قیمتی مقرون به صرفه دارد. اگر یک نوازنده غیر حرفه ای و آماتور هستید می توانید آن را تهیه کنید. این پیانوها در مدارس، کلیساها و منازل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

پیانوهای دیجیتال

پیانو دیجیتال صدای مشابه پیانوهای آکوستیک دارد؛ اما برخی از افراد آن را نوعی کیبورد معرفی می‌کنند. اکشن کلید و حس لمس آنها نزدیک به پیانوهای آکوستیک است. یکی از بزرگترین مزایای آنها این است که قابل حمل هستند و قابل تنظیم اند. شما می توانید ولوم آن را به راحتی تغییر دهید یا از هدفون استفاده کنید. برای شما که در حال حرکت هستید و جای ثابتی ندارید بسیار مناسب است.

آموزش پیانو پاپ ایرانی در ریتم آوا

ریتم آوا در سال 1392 تاسیس شده است و بهترین اساتید را در مجموعه ی خود گرداوری کرده است. برای یادگیری انواع سازها میتوانید به ما مراجعه کنید. در این آموزشگاه آموزش پیانو پاپ ایرانی، آموزش پیانو با گیتار، آموزش کیبورد و ... تعلیم داده می شود. ریتم آوا از آخرین متد تدریس موسیقی در هنگام آموزش به دوستداران استفاده می کند. هنرجو طی آزمون موسیقی قرار می گیرد و در سطح مبتدی، متوسطه، پیشرفته و استادیار قرار می گیرد.

نظرات بازدیدکنندگان