واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

مدت زمان یادگیری کاخن

مدت زمان یادگیری کاخن

یادگیری کاخن چه قدر طول می کشد ؟

در این متن به بررسی مدت زمان یادگیری کاخن پرداخته ایم ، همراه ما باشید تا پاسخ سوال یادگیری کاخن چقدر طول می کشد را در همین متن پیدا کنید . توجه کنید که شما عزیزان می توانید دوره های آنلاین کلاس های آموزش موسیقی ریتم آوا را تهیه کنید و یا پکیج های آفلاین این مجموعه را خریداری کنید . همچنین برای ثبت نام در کلاس های حضوری این آموزشگاه نیز می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت ، اطلاعات لازم و جزئیات کلاسها را با راهنمایی های پشتیبانی سایت دریافت کنید .

مدت زمان یادگیری کاخن به چه عواملی بستگی دارد ؟


پیش از اینکه در رابطه با مدت زمان یادگیری کاخن به موارد موثر و تاثیر گذار در آن بپردازیم ، باید این نکته را در نظر بگیرید که هدف شما از نواختن این ساز چیست ؟ آیا تنها می خواهید در سطوح مبتدی و متوسط و برای جمع های خانوادگی این ساز را بنوازید و از صدای زیبای آن لذت ببرید و یا می خواهید به صورت کاملا حرفه ای و مستر نواختن این ساز را تمیز کنید و در اجرا های بزرگ کشوری و بین المللی شرکت کنید . در حقیقت دانستن اینکه چه هدفی از نواختن این ساز دارید به شما کمک می کند تا بتوانید مسیری هموارتر تا رسیدن به رویای نواختن کاخن را تجربه کنید .
داشتن یک استاد خوب :


توجه کنید که داشتن یک استاد خوب ، دلسوز و با اخلاق باعث می شود تا شما بتوانید در مدت زمان کوتاه تری تمام تکنیک های نواختن این ساز را بیاموزید و بتوانید با راهنمایی های یک استاد مجرب تبدیل به یک نوازنده حرفه ای شوید ، آموزشگاه موسیقی ریتم آوا با داشتن کلاس های کاخن حضوری و آنلاین این بستر را برای تمامی علاقه مندان به نواختن این ساز فراهم کرده است تا بتوانند در این کلاس ها شرکت کنند و از تجربه و دانش این اساتید بهره بگیرند تا بتوانند در مدت زمانی کمتری نواختن این ساز را بیاموزند . نوکی جالبی که باید به آن توجه کنید این است که حتی خردسالان نیز می توانند موسیقی را از این ساز پایه شروع کنند . بزرگسالان علاقه مند به نواختن این ساز نیز می توانند در کلاس های مخصوص خود به صورت خصوصی و نیمه خصوصی شرکت کنند.

مطالعه کنید » کلاس آنلاین کاخن



آنلاین یا حضوری ؟ مسئله این است !


توجه کنید که شخصیت افراد با یکدیگر متفاوت است . بسیاری از هنرجویان انگیزه کافی برای اینکه بدون رفتن به کلاس و تنها با تهیه کردن پکیج های آفلاین و شرکت در کلاس های آنلاین ، بتوانند این ساز را به صورت اصولی و حرفه ای یاد بگیرند را دارند . ولی برخی از موسیقی دوستان و هنرآموزان هستند که ترجیح می دهند در کلاس های حضوری به صورت فیزیکی حاضر شوند و در کنار یک استاد خبره ، تمامی تکنیک های نواختن این ساز را بیاموزند . با توجه به شخصیت خود می توانید از بین کلاس های حضوری و یا کلاس های آنلاین و پکیج های آفلاین نحوه آموزش و یادگیری تکنیک های نواختن ساز کاخن را انتخاب کنید و نواختن حرفه ای این ساز را بیاموزید . توجه کنید که اینترنت امروزه بستر بسیار مناسبی برای موسیقی دوستان و هنر آموزان فراهم کرده است . ولی در نظر بگیرید که دیدن فیلم های رایگان در شبکه های اجتماعی مثل یوتیوب و اینستاگرام ممکن است شما را با اشکالاتی مواجه کند . در حقیقت شما در هفتههای اول ممکن است تکنیک ها را با اشتباهات کوچک و بزرگی بیاموزید و به نواختن این چنینی عادت کنید . در حقیقت ترک عادت ممکن است پس از ماه ها سخت باشد ، پس بهتر است در انتخاب استاد و آموزشگاه بسیار هوشمندانه عمل کنید .


چه چیزی را در کلاس های مبتدی کاخن اموزش می دهند ؟


• تئوری موسیقی مربوط به ساز کاخن به صورت بسیار کامل و حرفه ای
• آموزش ریتم خوانی و وزن خوانی به صورت حرفه ای
• آموزش کار با مترونوم
• تمرین های مربوط به آکسان
• تمرین فرم و قالب های مختلفی مثل : Rock grooveو Rumba ،Funk
• تمرینات مربوط به الگو ها و پترن های دوبل
• تمرینات مربوط به roll
• الگوها و فیگور های رییتمیک برای اجرا و نواختن آهنگ های مختلف ایرانی و خارجی
• آموزش کامل آهنگ های مختلف ایرانی و خارجی معروف و پرطرفدار برای ساز کاخن.
آموزش تمرینات مختلف به منظور ایجاد هماهنگی ذهنی و جسمی برای دست چپ و راست در کاخن نوازی . برای ثبت نام در کلاس های حضوری و یا خرید دوره ها و پکیج های آنلاین و مجازی یادگیری نواختن سازهای مختلف کافیست که با پشتیبانی همین سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.



سخت کوشی در کنار استعداد !


توجه کنید تنها عده کمی هستند که به صورت ذاتی در نواختن سازهای مختلف استعداد دارند ، شما عزیزان می توانید بدون داشتن زمینه و پیشینه در نواختن سازهای دیگر ، تنها با انجام تمرین های مستمر و سخت کوشی ، گوی سبقت را از افرادی که تنها استعداد دارند ولی هیچ تلاشی نمی کنند ، برباییید . در حقیقت امروزه شما می توانید مدت زمان یادگیری کاخن را کوتاه تر کنید و با انجام تمرین های مستمر زیر نظر یک استاد مجرب نواختن این ساز را در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا حرفه ای و اصولی بیاموزید . اساساً طراوتی که در آموزش های سینه‌ به‌ سینه در کلاس های حضوری وجود دارد ، در آموزش های موسیقی به ‌صورت آنلاین دیده نمی ‌شود . برخی افراد هستند که فکر می کنند که آموزش موسیقی برای یک شاگردی که می ‌خواهد موسیقی را از پایه تئوری و صفر شروع کند ، حتماً باید به‌ صورت حضوری و سینه‌ به‌ سینه باشد و آموزش آنلاین برای هنرجویی قابل استفاده است که آن هنرجو چندین جلسه در کلاس‌های حضوری آموزشگاه شرکت کرده باشد و حالا بخواهد برای یادگیری بیشتر از فضای آموزش آنلاین استفاده کند . شما می توانید دوره های آنلاین کلاس های آموزش موسیقی ریتم آوا ، را تهیه کنید .

نظرات بازدیدکنندگان