واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

کلاس آموزش فلوت ریکوردر

کلاس آموزش فلوت ریکوردر

یکی از این سازها که در طی چندین سال گذشته توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند؛ فلوت ریکوردر است. این ساز که همچون سایر سازهای موجود از قواعد آموزشی موسیقی خاصی برخوردار است و برای آموزش حرفه‌ای آنان به کلاس آموزش فلوت ریکوردر تحت نظارت اساتید حرفه‌ای نیاز است به شما این امکان را می‌دهد تا نسبت به موسیقی سبک قرون وسطا آشنا شوید.

به نوعی این ساز در دوران رنسانس شکوفا شد و توانست جایگاه ویژه‌ای را برای خود دست‌وپا نماید. حال اگر جزء علاقمندان به این ساز هستید مطمئنا برایتان جذاب خواهد بود که نسبت به آن اطلاعات بیشتری بدست آورید. با ما همراه باشید.

با اطمینان میتوان گفت؛ موسیقی، معجزه جهان است. با موسیقی شما می‌توانید اوج آرامش را احساس کنید. البته امروزه سازهای بسیار زیادی به دنیا معرفی شده که شما می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب نمائید.

ثبت نام کلاس آنلاین و حضوری فلوت ریکوردر

فلوت ریکوردر چیست؟

فلوت ریکوردر یکی از انواع مختلف فلوت‌هاست که در دسته سازهای بادی-چوبی قرار می‌گیرد البته زبانه‌ای را در آن مشاهده نخواهید کرد. منظور از زبانه قعطه‌ای‌ست که از مواد مصنوعی یا گیاهی قمیش ساخته می‌شود و در برخی سازهای بادی میتوان مشاهده کرد.

حال اگر بخواهیم به کلمه ریکوردر اشاره کنیم؛ ریکوردر ریشه‌ای لاتین دارد که ترکیبی از re به معنی انجام یا اجرای دوباره و cor به معنی قلب است. اولین بار در قرن سیزدهم میلادی بود که این اصطلاح در کشور انگلستان به کار برده شد. به معنی «جای گرفتن در ذهن و به خاطر سپردن» بود و به گونه‌ای استعاری از خاطر به جای قلب استفاده می‌کرد. به تدریج این واژه معنی «تمرین آهنگ یا لحن و نوایی، تا زمانی که قلباً آموخته شود» به خود گرفت.

هر چند که با گذشت زمان و پیشرفت ابزارها این واژه معنای دیگری به خود گرفت و به ضبط کردن تغییر پیدا کرد. ریکوردر از اوایل قرن پانزدهم میلادی به عنوان یک آلت موسیقی و از اواسط دهه‌ی ۱۸۰۰ میلادی به عنوان سازی حرفه‌ای و تخصصی شناخته ‌شد. از سال 1911 میلادی بود که فلوت ریکوردر به عنوان یک ساز ساده و بسیار آسان برای آموزش موسیقی به کودکان شناخته شد. امروزه انواع مختلفی از این ساز در بازار موجود است که نوع سوپرانوی آن جزء مشهورترین هاست.

انواع فلوت:

برای اینکه بتوانید در کلاس آموزش فلوت ریکوردر شرکت کنید باید نسبت به انواع آن آشنایی داشته باشید:

* فلوت چینی

چین یکی از قدیم‌ترین‌ها و اصیل‌ترین کشورهای جهان در نواختن آلات موسیقی خصوصا فلوت است. پس جالب است بدانید؛ فلوت چینی از چوب بامبو (خیزران) ساخته شده است و صدایی بسیار رسا دارد.

* فلوت هندی

این نوع فلوت در کشورهای هند و پاکستان نواخته می‌شود. از چوب خیزران ساخته شده و بر روی آن ۶ یا ۷ سوراخ وجود دارد. نواختن آن نیز به صورت اریب می‌باشد.

* اوکارینا

اوکارینا جزء قدیمی‌ترین سازهای موجود در جهان است که قدمتی به بلندای 1200 سال دارد. اگر نگاهی به تاریخچه آن بیاندازید باز هم سر از کشور چین درمی‌آورید. هر چند به مرور زمان به اروپا راه پیدا می‌کند. این ساز به طور معمول از سفال ساخته شده و بین 4 تا 13 عدد سوراخ دارد. صدای رسای آن میتواند ساعت‌ها شما را در آرامش نگه دارد.

قیمت کلاس فلوت ریکوردر

اگر علاقمند به حضور در کلاس آموزش فلوت ریکوردر هستید؛ مطمئنا خرید این ساز یکی از اولین کارهایی‌ست که باید صورت دهید. حال مسئله‌ای که در ذهن‌ها ایجاد می‌شود، قیمت این ساز است. باید بگوییم با توجه به اینکه در چه سطحی از آموزش فلوت ریکوردر حضور دارید؛ خرید این ساز نیز برای شما با قیمتی متغیر همراه خواهد بود.

هیچ نیازی نیست که در ابتدای کار بهترین و باکیفیت ترین فلوت را خریداری کنید. زیرا این امکان وجود دارد که از این ساز خوشتان نیاید و بخواهید موسیقی را با ساز دیگری ادامه دهید و در آن متبحر شوید. برای آگاهی از قیمت‌ها میتوانید به بخش تماس باما سایت ریتم‌ آوا مراجعه کرده و با متخصصان ما گفتگو کنید. مطمئنا راهنمایی‌های بسیار دقیقی در این زمینه در اختیار شما قرار خواهند داد. هیچ نیازی نیست که بترسید زیرا سازها همواره برای رسیدن به آرامش شما و لذت بردن از دنیا همراه شما خواهند بود.

کلاس فلوت ریکوردر در تهران

امروزه آکادمی‌های موسیقی بسیار زیادی در ایران و جهان راه‌اندازی شده‌اند و میتوانند به شما در آموختن سازهای مختلف کمک کنند. کلاس آموزش فلوت ریکوردر در تهران نیز یکی از کلاس‌های پرطرفداری‌ست که همواره داوطلبان زیادی را به سمت خود جذب می‌نماید. باید بگوییم آکادمی موسیقی ریتم‌ آوا با در اختیار داشتن مجرب‌ترین اساتید موسیقی این امکان را به شما می‌دهد تا خواسته و آرزوهای‌تان را محقق کنید. تنها کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمائید.

چگونه فلوت ریکوردر بزنیم

بسیاری بر این باورند کلاس آموزش فلوت ریکوردر یکی از سخت‌ترین کلاس‌های آموزشی در میان سازهاست. اما باید بدانید زمانی که به یک آکادمی با سابقه مراجعه می‌کنید؛ میتوانید این اطمینان را داشته باشید که در کمترین زمان ممکن به خواسته خود که نواختن فلوت ریکوردر است خواهید رسید.

از جمله نکاتی که در حین آموزش فلوت ریکوردر باید به آن توجه داشته باشید؛ انگشت‌گذاری است. هر کدام از انگشتان یک نت را نشان می‌دهد. دقت داشته باشید که آموزش این موارد در سنین پایین صورت نمیگیرد. حتی گاهی در گروه‌های سنی بالاتر از 10 سال نیز این امکان وجود دارد که تمام نت‌ها آموزش داده شود. این اتفاق، امری بدیهی‌ست.

آموزش فلوت ریکوردر برای بزرگسالان

بسیاری از متخصصان بر این عقیده‌اند که بزرگسالان در کلاس آموزش فلوت ریکوردر موفق‌تر عمل می‌کنند و این امکان برای آن‌ها مهیاست که در زمان کمتری به این خواسته برسند. تنها کافیست که با اساتیدی حرفه‌ای کار کنند. این مسئله برایشان در سایت ریتم آوا کاملا فراهم شده است.

آموزش فلوت ریکوردر به کودکان

آموزش ساز به کودکان یکی از سخت‌ترین کارهای دنیاست. زیرا آن‌ها تازه با حروف الفبا آشنا شده‌اند، حال اگر بخواهیم الفبای دیگری را در ذهن آن‌ها هک کنیم فکرش را کنید که چه کار سختی پیش رو داریم. البته نیازی نیست بترسید اگر فرزند شما به ساز فلوت علاقمند باشد و به طور مرتب در کلاس آموزش فلوت ریکوردر شرکت کند میتواند در فرصتی کوتاه به عنوان یکی از اعضای گروه موسیقی مشغول به فعالیت شود و با توجه به سن کم آینده درخشانی را برای خود رقم بزند.

آموزشگاه موسیقی پاسداران ریتم آوا

نظرات بازدیدکنندگان