واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

کلاس آموزش ویولن

کلاس آموزش ویولن

کلاس آموزش ویولن به صورت حضوری جز دغدغه های بزرگ علاقمندان می باشد تا بتوانند یک آموزشگاه موسیقی با محیط سالم و معتبر پیدا کنند و ثبت نام کنند .

امروزه افراد علاقمند به ویولن زیادی را در اطراف خودمان می بینیم که به جستجوی کلاس آموزش ویولن به صورت حضوری می باشند که آموزشگاه موسیقی ریتم آوا این امکان را برای علاقمندان فراهم کرده است .

کلاس آموزش ویولن در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا

آموزشگاه موسیقی ریتم آوا فعالیت خود را در سال 1392 به طور رسمی آغاز نموده است و در مدت زمان بسیار کوتاهی توانسته است کنسرت های بی شماری را برای هنرجویان برگزار کند .

کلاس های حضوری آموزشگاه موسیقی ریتم آوا ،برای تمامی سنین ، دوره های ویژه ای را در نظر گرفته است تا همه ی افراد بتوانند به راحتی هر سبک از موسیقی ای که علاقمند می باشند را به طور کامل آموزش ببینند .

کلاس آموزش ویولن هم از این قاعده مستثنا نمی باشد و برای تمامی سنین دوره های ویژه را دارا

می باشد .

دوره های ویولن به صورت ایرانی و کلاسیک به طور تخصصی  به افراد علاقمند ارائه داده می شود .

در هر مرحله ای از یادگیری می باشید ( مبتدی تا پیشرفته ) از پایه به شما آموزش داده می شود که برای افراد حرفه ای نیز می تواند یاد آوری باشد .

مهمترین عامل برای انتخاب آموزشگاه های موسیقی ، اساتید آنها می باشد .

آموزشگاه موسیقی ریتم آوا دارای بهترین اساتید متخصص با مدارک عالی در دانشگاه های معتبر می باشد که به صورت کاملا تخصصی و با دانش به روز تدریس و فعالیت می کنند .

توجه داشته باشید که آموزشگاه موسیقی ریتم آوا دارای کلاس های خصوصی و گروهی می باشد و کلاس ها به گونه ی موزیکیایی ساخته شده اند تا سر و صدای اطراف تمرکز دیگران را به هم نریزد .

 

ویولن چیست ؟

ویولن در کشور ایتالیا ساخته شده است که از اولین نوازندگان با ساز ویولن گاسپارو داسولی می باشد که متولد ایتالیا بود .

اکثر افراد گاسپارو داسولی را به عنوان مخترع ویلون می شناسند .

ویولن یک ساز زهی و آرشه ای است . یکی از کوچکترین ساز ها در دسته ی ساز های زهی ، ویلون می باشد .

 نوازنده ویلون را در شانه سمت چپ قرار می دهد و با دست راست آرشه را می گیرد و با کشیدن آرشه بر روی سیم ها می نوازد .

نوازندگان زیادی از گذشته تا کنون در زمینه ی نواختن ویولن فعالیت کرده اند، یکی از افراد  هنرمند ایرانی که می توان به آن اشاره کرد استاد بیژن مرتضوی می باشد .

اساتید برجسته ی آموزش ویلون در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا

  •         استاد آموزش ویولن و کمانچه آقای مهرداد ناصحی

  •         استاد آموزش ویلن ایرانی و کلاسیک ،گیتار و پیانو آقای مسعود مقدم

توجه داشته باشید که اساتید دارای مهارت بالایی در ساز ویلون می باشند که با بیان ساده می توانند نکات مهم و اصول و قواعد را در کلاس آموزش ویلون را به شما هنرجویان با علاقه تدریس کنند .

 

خرید ویولن

برای شروع هر کاری به ابزار کار احتیاج دارید .

برای یادگیری ویولن نیز به یک ویولن خوب نیاز دارید تا بتوانید از آن استفاده کنید .

چون همیشه ویولن در دستانتان است پس بهتر است تلاش کنید تا یک نمونه ی خوبی از آن را تهیه کنید حتی اگر لازم بود مبلغ بیشتری را برای خرید آن پرداخت کنید ،بهتر است این کار را انجام دهید زیرا یک ویولن معمولی برای نواختن حرفه ای یا یادگیری تان  می تواند شما را خسته کند .

چنانچه شما یک فرد مبتدی و نا آشنا به ویولن هستید بهتر از افراد با تجربه و یا اساتید آموزشی خود کمک لازم را بگیرید .

 کلاس حضوری آموزش ویولن

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و کلاس های آنلاین ، کلاس های حضوری هنوز هم جز بهترین نوع آموزش می باشد .

در کلاس های حضوری هنر آموز با اساتید در تعامل می باشد و همان لحظه می تواند سوالات و اشکالات خود را بازگو کند که در همان لحظه رفع اشکال شود .

همچنین حضور در کلاس های گروهی می تواند کمک بزرگی به  هنر آموز باشد چرا که اگر

هم گروهی ها به استاد خود سوالی را مطرح کنند با پاسخ استاد برای افراد بقیه گروه نیز می تواند یادآوری و یا نکته ی مهمی باشد .

در کلاس های حضوری با دیدن اجرای بقیه می توان نحوه ی صحیح اجرا را در ذهن خود آماده سازی کنند به طور مثال در دست گرفتن ویولن و یا نحوه ی ایستادن یا نشستن موقع اجرا ها را دید و حالت صحیح و درست را یاد گرفت و یا اگر ایرادی باشد شخص بیننده سعی می کند تا آن اشتباه را مرتکب نشود .

بنابراین اگر شما نیز علاقمند به شرکت در کلاس های حضوری برای ساز ویولن هستید می توانید در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا ثبت نام کنید .

شهریه ی ثبت نام در کلاس آموزش ویولن ریتم آوا

شهریه ها برای هر نوع از افراد متغیر می باشد .

هنرجویان به 4 دسته تقسیم می شوند :

  1.      مبتدی
  2.      متوسطه
  3.      پیشرفته
  4.      عالی یا استاد یار

که مسلما برای هر یک از افراد در دسته های مختلف شهریه ها گران تر می شود چرا که هر چه سطح هنرجو بالاتر برود کار استاد نیز سخت تر می شود   .

 

کلام نهایی

علاقمندان به ساز ویولن در صنعت موسیقی می توانند با سرچ ساده و تحقیق درباره ی اساتید متخصص در ساز ویولن به آموزشگاه موسیقی ریتم آوا برسند .

در زمان ورود هنرجویان از آن ها آزمون تعیین سطح گرفته می شود و در 4 سطح ( مبتدی ، متوسطه ، پیشرفته و عالی یا آموزشیار ) قرار می گیرند تا بتوانند طبق دانسته های خویش آموزش خود را پیش ببرند .

نکته ی مهم در نوع آموزش این است که افراد سطح بالاتر به افراد سطح پایین خود ، علاوه بر آموزش اساتید ، نیز آموزش می دهند و به یکدیگر کمک های لازم را انجام می دهند .چرا که با مدت زمان کوتاهی که فعالیت خود را آغاز کرده است تعداد بی شماری کنسرت برگزار کرده است و همچنین با به کار گیری بهترین اساتید و روش نوین و به روز شده شان می تواند بهترین گزینه برای یادگیری هنرجویان در هر سطحی باشد .

نظرات بازدیدکنندگان