واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

کلاس آموزش گیتار الکتریک

کلاس آموزش گیتار الکتریک

در تمامی آکادمی‌های موسیقی اگر به بخش آموزش مراجعه کنید متوجه می‌شوید که کلاس‌های آموزش گیتار الکتریک یکی از محبوب‌ترین کلاس‌هاست. با توجه به این مسئله که از چندین دهه گذشته انواع مختلفی از گیتار به بازار معرفی شده، پس میتوان انتظار داشت که با کلاس‌هایی شلوغ و یا تایم‌های پر شده روبرو هستید. یکی از این کلاس‌ها، کلاس آموزش گیتار الکتریک است.

مطمئنا در رابطه با گیتار الکتریک یا همان گیتار برقی نکات زیادی را شنیده‌اید. اما تاکنون به این مسئله فکر کرده‌اید که در کلاس‌های آن شرکت کنید تا بتوانید همچون یک آکوستیک نواز، ساز الکتریکی به دست گرفته و مضراب بگیرید؟ آموختن گیتار خود یک تحول بزرگ در زندگی‌ست حال فکر کنید که آموختن گیتار الکتریک چه تحولی را در زندگی‌تان ایجاد می‌کند. مطمئنا شما را با دنیایی جدید روبرو می‌کند؛ دنیای هنرمندان

با توجه به این مسئله که روز به روز بر تعداد علاقمندان به این ساز دوست داشتنی افزوده می‌شود. در نظر داریم در ادامه این مقاله توضیحاتی در این راستا خدمت شما ارائه دهیم.

ثبت نام کلاس آنلاین و حضوری گیتار الکتریک

آموزش مجازی گیتار الکتریک

خب همه ما دوست داریم در کمترین زمان ممکن آموزش‌های لازم را ببینیم. همه ما می‌خواهیم در کمترین زمان ممکن به آن چیزی که مد نظر داریم برسیم.

این مسئله غیر قابل کتمان است.

اما در برهه‌ای از زمان امکان خروج از منزل به دلایل همچون بیماری، عدم حضور اساتید مجرب در آموزشگاه‌ها یا همچون اکنون ویروس کرونا امکان‌پذیر نیست. اینجاست که کلاس‌های مجازی می‌تواند گره گشا باشد. باید این نوید را به شما بدهیم که ریتم آوا شرایطی را برای شما فراهم آورده که میتوانید از منزل با اساتید مجرب و مورد نظر خود ارتباط برقرار کرده و حتی کلاس آموزش گیتار الکتریک را نیز برگزار کنید. هر چند شاید مقداری اعضای خانواده شاکی شوند اما هیچ چیزی پراهمیت تر از حس خوبی که پس از نواختن و آموختن گیتار برقی در شما ایجاد میشود نیست. اگر علاقمند به این روش آموزش هستید؛ مشاوران ما میتوانند راهنمایی های دقیقی در این راستا در اختیار شما قرار دهند.

چند نوع گیتار الکتریک داریم؟

همانطور که گفته شد از چندین دهه گذشته؛ انواع مختلفی از گیتار به بازار معرفی شده است. اما اگر تمایل دارید در کلاس آموزش گیتار الکتریک حضور یابید مطمئنا این سوال در ذهنتان ایجاد می‌شود که آیا انواع مختلفی از گیتار الکتریک در بازار وجود دارد؟ کدام یک از آنها میتواند نیاز مرا برآورده کند؟

با اطمینان میتوان گفت؛ گیتار برقی نمونه هیجان‌انگیزی از گیتارهای آکوستیک است. وسیله ای که میتواند اجرای بینظیر را به همراه افکت‌های منحصر به فرد بر روی صحنه به همراه داشته باشد. در این زمینه باید بگوییم که گیتار برقی به سه دسته تقسیم‌بندی می‌شود.

* گیتار الکتریک استاندارد

ساده‌ترین نوع گیتار الکتریک را همه ما دیده‌ایم. نمیتوان انتظار تعریف و معرفی زیادی از آن داشت.

* گیتار نیمه آکوستیک

این نوع از گیتار الکتریک علاوه بر حفره صدا از پیکاپ‌ها نیز بهره‌مند است. درواقع از هردوی آن‌ها به صورت همزمان استفاده می‌کند.

* گیتار بیس

به طور عادی تمامی گیتارها از 6 سیم برخوردار می‌باشند. اما گیتار بیس 4 سیم دارد و همین مسئله منجر شده تا صداهایی بسیار بم و عمیق را به وجود آورد. در حین خرید یا استفاده از این نوع گیتار باید بدانید که گیتارهای بیس بسیار سنگین و بلند هستند و مانند سایر گیتارهای برقی موجود برای اجرا نیاز به امپلیفایر دارند. گفته می شود که این قبیل از گیتارها برای اجرای نت های یکتا و همراه طراحی شده‌اند.

آیا گیتار الکتریک سخت است

باید بدانید که نمیتوان گفت؛ آموختن گیتار الکتریک سخت است. شما هر سازی را که بخواهید بیاموزید یا هرکاری را که به آن آشنایی ندارید بخواهید آغاز کنید؛ در ابتدا برایتان سخت و دشوار است. اما با گذشت زمان همه چیز حالت عادی به خود می‌گیرد. شما کم کم روی غلطک می‌افتید و چه بسا که خودتان نیز میتوانید آموزش به افراد مبتدی را آغاز کنید.

دقت داشته باشید که کلاس آموزش گیتار الکتریک شاید در ابتدا برایتان مقداری سخت باشد اما همراه شدن با اساتیدی مجرب و کارآزموده می‌تواند شما را به درجه‌ای برساند که هر روزه علاقمند به آموزش و نواختن ساز خود باشید. هیچ گاه معجزه علاقه و پشتکار و تمرین را نادیده نگیرید.

چقدر طول میکشه گیتار الکتریک یاد بگیریم

تمامی افرادی که آموختن سازی را آغاز می‌کنند یکی از اولین سوالاتی که مطرح می‌کنند؛ چقدر طول میکشد تا در این ساز حرفه‌ای شویم؟ آیا میتوانم به تنهایی نواختن آهنگ های مختلف را انجام دهم؟ باید بگوییم که همه چیز به پشتکار و تلاش شما بستگی دارد.

هیچگاه نمیتوان از یک فرمول واحد برای رسیدن به موفقیت برای تمام افراد استفاده کرد و نتیجه‌ای مطلوب را دریافت کرد. شما برای آموختن این ساز باید به طور مرتب در کلاس‌ آموزش گیتار الکتریک شرکت کنید و در منزل نیز تمرینات لازم را صورت دهید. این جمله معروف را هیچگاه فراموش نکنید: «با تمرین است که استاد می‌شوی.»

چه گیتاری برای تمرین در خانه مناسب است؟

قبل از هر چیزی باید بگوییم که صدای تمرین گیتار در منزل آن قدر که فکر می کنید بلند نیست و تنها در محیط خانه به گوش میرسد. این مسئله را خصوصا در زمان خرید گیتار الکتریک باید به خاطر داشته باشید. زیرا بسیاری از امپ‌های جدیدی که به بازار ارائه شده از یک خروجی هدفون برخوردار هستند که میتوانند به اهالی منزل و شما کمک کند تا در سکوت به تمرین گیتار خود بپردازید.

هرچند لذت اصلی نواختن گیتار در شنیدن صدای گیتار در محیط اتاق است. اکثر امپ‌های گیتار نیز بهترین صدای خود را در میزان ولوم بالاتر نشان می‌دهند. پس اگر به دنبال خرید امپلیفایر گیتار هستید بلندی صدای آن را به شکلی انتخاب کنید که در محیط خانه کاربردی باشد.

کلام آخر

مطمئنا حضور در کلاس آموزش گیتار الکتریک و هر ساز دیگری لذت بسیار بالایی داشته و انگیزه نواختن را در شما بیشتر می‌کند. اما در بسیاری از موارد همچون برهه‌ای به نام ویروس کرونا هر چقدر که در منزل بمانید نه تنها به حفظ سلامت خود بلکه به حفظ سلامت خانواده نیز کمک کرده‌اید. پس با مراجعه به بخش تماس باما در آموزشگاه موسیقی ریتم‌آوا نسبت به کلاس های مجازی آموزش گیتار الکتریک اطلاعات بیشتری بدست آورید.

نظرات بازدیدکنندگان