واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

کلاس آموزش جیمبی

 کلاس آموزش جیمبی

کلاس آموزش جیمبی به صورت حضوری و کاملا تخصصی در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا ، با حضور اساتید مجرب از علاقمندان به هنر ، دعوت به عمل می نماید .

اگر شما نیز علاقمند به ساز جیمبی می باشید می توانید با ثبت نام در کلاس های حضوری آموزشگاه موسیقی ریتم آوا ، فعالیت خود را آغاز نمایید .

کلاس آموزش جیمبی در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا

آموزشگاه موسیقی ریتم آوا در سال1392 تاسیس شد که با به کارگیری بهترین اساتید در هر سبک از ساز توانسته است یکی از بهترین آموزشگاه های استان تهران باشد .

با مدت کوتاهی که فعالیت خود را آغاز کرده است توانسته است تعداد بی شماری کنسرت برای هنرجویان اجرا نماید .درآموزشگاه موسیقی ریتم آوا انواع سبک های موسیقی تدریس می شود که یکی از آنها تدریس ساز جیمبی است.

برای یادگیری این ساز شما می توانید در هر سنی که هستید شروع به یادگیری کنید و لذت ببرید چرا که هیچ وقت برای یادگیری دیر و یا زود نیست .امروزه همچنان یکی از بهترین حالات آموزشی ، تدریس به صورت حضوری است.اگر شما هم به دنبال آموزشگاه های موسیقی می باشید که به صورت حضوری تدریس کنند آموزشگاه موسیقی ریتم آوا کلاس های حضوری به شما علاقمندان ارائه می دهد .
شایان ذکر می باشد که کلیه ی کلاس های برگزاری در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا به دو صورت : کلاس های خصوصی و  گروهی می باشد .

محیط امن و سالمی که دارد این امکان را به والدین می دهد که با اطمینان خاطر فرزندشان را به جستجوی هنر بگذارند و حتی خود نیز به همراه فرزندشان برای یادگیری ثبت نام کنند .

جیمبی چیست؟

جیمبی در دسته ی ساز های کوبه ای قرار دارد .

ساز های کوبه ای به ساز هایی گفته می شود که بر اثر ضربه ، تکان ، خراش یا هر حرکت دیگری که منجر به نوسان شود و تولید صدا کند .

وظیفه ی اصلی این ساز ها معمولا اجرای ضرب آهنگ و یا ریتم در متن آهنگ می باشد ولی توانایی انجام اجرای ملودی را نیز دارند .

ساز های کوبه ای به هزاران سال پیش تعلق دارند که این ساز ها احتمالا بعد از صدای انسان ها ،از  قدیمی ترین نوع ساز ها می باشند .

ساز های کوبه ای به دو دسته تقسیم می شوند :

  1. ساز های کوبه ای با کوک معین : مانند زیلوفون
  2. ساز های کوبه ای با کوک نا معین : مانند انواع طبل

اساتید ساز های کوبه ای در  آموزشگاه موسیقی ریتم آوا

  • استاد آموزش ساز کاخن ، درامز و بلز |خانم سحر شاطری
  • استاد آموزش دف و تنبک | آقای حمید قنبری
  • استاد آموزش هنگ درام ،دف، کاخن  |آقای هیوا رنجبر
  • استاد آموزش تنبک | خانم سیما هوشنگی

در کلاس آموزش جیمبی هم اساتید خانم و هم اساتید آقا می باشد که شما هنرجویان می توانید با هر یک از اساتید خبره که می خواهید ثبت نام کرده و کلاس هایتان را شروع نمایید .

هر کدام از اساتید با مدرک تخصصی در بهترین دانشگاه ها می باشند که از علم و دانش بالایی در

حوزه های موسیقی برخوردار هستند .

 

رعایت پروتکل های بهداشتی در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا

با شرایط کنونی ( ویروس کرونا ) حضور در کلاس های آموزشی ممکن است برای برخی از افراد دچار سردرگمی آنها شود .آموزشگاه موسیقی ریتم آوا از لحاظ بهداشتی بسیار دقت لازم را دارد تا یک محیط کاملا بهداشتی را برای هنرجویان عزیز فراهم نماید تا با خیال آسوده بتوانند در کلاس هایشان حضور داشته باشند .

همچنین تمامی هنرجویان در آموزشگاه باید تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند تا همه در کنار هم بتوانند آموزش های لازم را ببینند و از بودن در کنار یکدیگر لذت ببرند .

 

پس از گذراندن کلاس جیمبی به چه دست آورد هایی خواهید رسید

هنرجویان پس از گذراندن دوره های لازم می توانند در کنسرت ها و فرهنگسرا ها و یا حتی در صنعت های آهنگ سازی نیز فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمایند .

البته با داشتن مدرک معتبری که توسط آموزشگاه موسیقی ریتم آوا هنرجویان می توانند در هر جایی که دوست دارند فعالیت کنند و یا حتی می توانند تدریس خود را در آموزشگاه های معتبر به ویژه ریتم آوا آغاز نمایند و مشغول کار شوند .

هزینه ها در ثبت نام کلاس آموزشی جیمبی

هزینه های کلاس آموزش جیمبی برای هر فرد می تواند متفاوت باشد ، همچنین هزینه های ثبت نام در هر دوره برای شخص مبتدی تا عالی یا استاد یار متفاوت است.

حتی هزینه ی خرید ساز جیمبی یکسان نمی باشد چرا که قیمت ها از ارزان تا گران موجود است .

نکته ی قابل توجه در خرید هر نوع سازی به ویژه جیمبی این است که حتما با یک شخص دارای تجربه یا بهتر است از استاد خود مشورت لازم را بگیرید.

مزایای آموزش حضوری در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا

آموزش حضوری یکی از بهترین نوع آموزش ها است .

شما با حضور در کلاس های گروهی و اجرا در محیط های به نسبت شلوغ می توانید اعتماد به نفس تان را افزایش دهید و حتی اگر شخص اضطرابی ای می باشید می توانید آن را کنترل کنید .

حضور در جمعیت و اجرای گروهی سبب روحیه مثبت در شما می شود که سبب احساس  شادی در شما می باشد .مطرح کردن سوالات و اشکالات خود با استادتان به صورت حضوری می تواند تاثیر زیادی در یادگیری شما بگذارد .

 

کلام آخر

برای یادگیری موسیفی توجه داشته باشید که از هر گونه تقلید و چشم و هم چشمی بپرهیزید و اگر کاملا و عمیقا علاقه ای به ساز جیمبی دارید به دنبال این ساز بروید چرا که نداشتن علاقه جلوی پیشرفت شما را می گیرد و حتی اگر بهترین اساتید را هم داشته باشید نمی توانید به راحتی جیمبی را یاد بگیرید و شما را خسته و نا امید می کند.پس اگر از علاقه ی خود به ساز جیمبی مطمئن شدید می توانید با ثبت نام در کلاس آموزش جیمبی در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا بهترین کار ممکن را برای خود کنید .همچنین با داشتن بهترین اساتید و روش تدریس نوین و به روز شده ی آن ها بهترین نوع آموزش را داشته باشید و از کار خود با ساز جیمبی خرسند شوید .

نظرات بازدیدکنندگان