واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

هزینه کلاس هنگ‌ درام

هزینه کلاس هنگ‌ درام

برخی افراد همواره به دنبال آموزش ساز هنگ درام هستند و به این ساز علاقه مند هستند. این ساز خاص را بسیار دوست دارند. البته این ساز را در هر آموزشگاهی آموزش نمی‌دهند. بلکه برخی از مراکز خاص با یکسری اساتید به صورت خصوصی آن را تدریس می کنند. این ساز نسبت به دیگر سازها قیمت بالاتری دارد؛ در نتیجه کلاس های آن نیز کمی گران تر خواهد بود. آموزشگاه موسیقی ریتم آوا با دعوت از اساتید و استفاده از متد های درسی این کلاس‌ها را برای هنرجویان آماده کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه کلاس هنگ درام و نحوه ثبت نام در کلاس میتوانید با راه ارتباطی موجود تماس بگیرید.

هنگ درام جزء سازهای کوبه ای است که یادگیری آن راحت تر است. شما با گذراندن سه ماه می توانید به راحتی این ساز را بنوازید و دستتان گرم شود. البته برای حرفه‌ای شدن نیاز است که قطعات جدید بسازید و تمرین و تکرار زیادی داشته باشید.

مشاوره رایگان تلفنی کلیک کنید

ویژگی‌های هنگ درام

ساز هنگ درام سازی یکپارچه است. هنگام اجرای نت‌ها روی یک قسمت، سایر نت‌ها با ارتعاشی کمتر تولید صدا می کنند. برای همین است که صداهایی که از آن شنیده می‌شود بسیار متفاوت است. در صدای ساز هنگ درام آرامشی وجود دارد که باعث می شود برای مدیتیشن، ریلکسیشن و یوگا مورد استفاده قرار بگیرد. این ساز با توجه به اینکه مدت کوتاهی است به بازار آمده، طرفداران خود را پیدا کرده و سریعاً توانسته جزء محبوب ترین ساز های جهان شود و بسیاری از افراد را علاقه مند به صدای خود کند. هنگ درام ها در انواع ایرانی و خارجی وجود دارند و شرکت های مختلف همواره آن را تولید کرده‌اند. این سازها دارای ساختار پیچیده هستند.

 هنگ درام های ایرانی جنس استیل دارند و راحت تر کوک می‌‌شوند. در مقابل به راحتی کوک خود را از دست می‌دهند؛ اما ارتعاش صدای بیشتری دارند. برای همین صدای آن را برای ثانیه های بیشتری می‌شنوید. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که صداها را طولانی بشنوند اما نوازندگان حرفه ای این امر را مناسب نمی‌دانند؛ زیرا در هنگام اجرای ملودی باید یک سری اصول مورد توجه قرار بگیرد. هنگ درام های خارجی از فولاد هستند و یک لایه فلز برنج روی آن‌ها قرار گرفته است. کوک کردن آن سخت است اما کوک برای طولانی مدتی باقی می ماند. صدای هنگ درام فولادی نسبت به هنگ درام های ایرانی یا استیل روشن تر و واضح تر است در نتیجه با استفاده از آن می‌توانید تک تک نت ها را به خوبی اجرا کنید.

عوامل موثر در هزینه کلاس هنگ‌درام

یک سری عوامل هستند که در هزینه کلاس هنگ درام دخیل هستند. هنگ درام یک ساز گران‌قیمت محسوب می شود. خرید و یادگیری آن به هزینه بالایی نیاز دارد. از لحاظ ظاهری بسیار ساده است؛ اما به عنوان مثال از سازهایی مانند گیتار، ویولن، تار سه تار و فلوت گران تر می‌باشد. شما هم با توجه به نوسانات قیمت ارز ممکن است قیمتی متفاوت پرداخت کنید. مدل های بسیار گران تر از این ساز نیز وجود دارند که با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید آنها را خریداری کنید. علاوه بر این به دلیل کم بودن کلاس‌های هنگ درام در شهرهای مختلف آموزشگاه هایی که این ساز را آموزش می‌دهند کمی گران هستند. شما می توانید با مراجعه به آموزشگاه ریتم آوا کلاس های هنگ درام را ثبت نام کنید. همینطور از هزینه کلاس هنگ درام هنگام با خبر شوید.

هزینه کلاس هنگ‌درام انلاین

آموزش هنگ درام در آموزشگاه ریتم آوا به صورت حضوری و به صورت آنلاین انجام می‌شود. اگر علامه شدیدی به یادگیری این ساز دارید می توانید با مراجعه به ریتم آوا در کلاس‌ها ثبت نام کنید. کلاس های آنلاین برای کسانی که دارای کمبود وقت هستند و نمی‌توانند سر وقت سر کلاس حاضر شوند مناسب است. آنها می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز فیلم های ضبط شده را نگاه کنند و آموزش خود را شروع کنند. کسانی هم که می‌خواهند به صورت حضوری سر کلاس ها حاضر شوند می‌توانند در کلاس‌های حضوری در روزهای مختلف ثبت نام کنند و به یادگیری این ساز بپردازند. بسیاری از افراد عقیده دارند که کلاس های حضوری نسبت به کلاس های آنلاین بهتر هستند؛ اما ما به شما می گوییم که هیچ تفاوتی بین کیفیت کلاس آنلاین و کلاس های حضوری وجود ندارد. هر دو کلاس ها در یک سطح برگزار می شوند؛ در نتیجه به راحتی می توانید با توجه به شرایط خود در کلاس ها شرکت کنید. از هزینه کلاس هنگ درام مطلع شوید.

نکات مهم برای نگهداری از هنگ درام

نکاتی هستند که شما هنگام نگهداری از هنگ درام باید به آنها توجه کنید. این نکات عبارتند از اینکه حتما می دانید هنگ درام از دو صفحه فلزی ضخیم ساخته شده است. بخش‌هایی فرورفته و نازک تر هستند. و با هر گونه ضربه ممکن است دچار تغییر شکل هندسی شوند و صدای آن تغییر کند. حتما هنگام جابجایی و استفاده از این ساز احتیاط کنید. قیمت بالا و هزینه بالای این کلاس ها باعث می شود که شما بیشتر مراقب ساز خود باشید؛ بنابراین در هنگام جابجایی آن از هاردکیس استفاده کنید. سعی کنید که روی بدنه آن هیچ گونه خط و خشی به وجود نیاید. ضربه نخورد. قبل از نواختن آن حتماً دستان خود را بشویید تا ساز کثیف چرب نشود.

اگر قصد حمل ساز با هواپیما را دارید ترجیحا آن را تحویل بخش بار ندهید. این ساز ضد زنگ نیست و نباید آن را در محیط های مرطوب و خیس قرار دهید. اگر مواد خوراکی روی آن ریخت برای تمیز کردن الکل و دستمال کتان باید استفاده کنید. اگر برای طولانی مدت است که از این ساز استفاده نکرده‌اید آن را از کیس خارج و در برابر هوای آزاد و خشک قرار دهید. آن را زیر نور آفتاب قرار ندهید. ساز را در محل خیلی سرد یا خیلی گرم نیز قرار ندهید زیرا ممکن است تغییر شکل دهد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه کلاس هنگ درام و نحوه ثبت نام با مشاورین ما در آموزشگاه ریتم آوا تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

شما میتوانید برای اطلاع از هزینه کلاس آموزش هنگ درام با مشاورین ما در این مورد صحبت کنید. از روزها، ساعت ها و با اساتید آموزشگاه آشنا شوید. در صورت تمایل در کلاس ها شرکت کنید. آموزشگاه ریتم آوا همواره از بهترین و با کیفیت ترین متدهای آموزشی و همینطور بهترین اساتید برای هنرجویان استفاده کرده است.

نظرات بازدیدکنندگان