واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

آموزش هنگ‌درام مبتدی

آموزش هنگ‌درام مبتدی

هنگ درام جزء سازهای کوبه‌ای و ملودیک محسوب می‌شود که ظاهری عجیب و غریب دارد. ظاهر آن شبیه به سفینه‌های فضایی فیلم‌های تخیلی می‌باشد و توسط دو سوئیسی ابداع شده است. امروزه هنگ درام بسیار پرطرفدار شده است و بسیاری از افراد علاقه به یادگیری آن دارند. این ساز از دو صفحه فلزی دایره‌ای شکل، محدب و مقر تشکیل شده است و جنس آنها از استیل نیتریت می‌باشد. این ساز قطری به اندازه ۵۲ سانتی‌متر و ارتفاعی برابر با ۲۴ سانتی‌متر دارد. با استفاده از انگشتان نواخته می‌شود. اصول فیزیکی در آن رعایت شده است و صدای بسیار خاص و منحصر به فردی دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزش هنگ‌درام مبتدی در ادامه با ما همراه باشید.

بسیاری از افراد با شنیدن صدای این ساز حس بی‌نظیر و آرامش بخش خواهند داشت. هنگ درام می‌تواند لحظاتتان را جلا و آرامش ببخشد. تعبیر بسیار زیبایی از صدای این ساز آمده است که می‌گوید صدای هنگ درام گویی نوسانی است که بین رویا و واقعیت اتفاق می‌افتد. مجموعه ریتم اپ شرایطی را برای آموزش هنگ‌درام مبتدی در نظر گرفته است که شما می‌توانید بدون هیچگونه پیشینه و تجربه‌ای به نواختن آن بپردازید.

آموزش گام به گام هنگ درام

در دنیای بی حد و مرز موسیقی هنگ درام جزء بزرگترین و خلاقانه‌ترین ساز‌های موسیقی محسوب می‌شود که با طنین خاص و زیبا توانسته قلب و روح نوازندگان و شنوندگان را تسخیر کند. در کلاس‌های آموزشی شما می‌توانید یک شناخت کلی در مورد این ساز، نحوه نواختن آهنگ‌ها، قطعات مختلف با سبک‌های نوین و ساده بپردازید. پس از چندین جلسه به طور کامل می‌توانید با تمامی اصول هنگ درام آشنا شوید و آهنگ مورد علاقه خود را بنوازید. یکسری نکات مهم برای افراد مبتدی که به تازگی می‌خواهند هنگ درام را بنوازند وجود دارد. همانطور که می‌دانید این ساز ترکیب کوبه‌ای و ملودیک است و برای نواختن آن نیاز دارید تا با ریتم شناسی و نت شناسی آشنا شوید.

یک کوک ثابت دارد که و بیشتر به صورت دیاتونیک ساخته می‌شود. یعنی یک مد ثابت را می‌توانید با آن بنوازید. از جمله رایج‌ترین هنگ درام‌ها هنگ درام رمینور است که نوازندگان و سازندگان ماهر دیگر آنها را نیز در اختیار عموم قرار داده‌اند. این ساز ۸ الی ٩ نت دارد که نت اصلی مد و گام است. در وسط قرار دارد و این نت صدایی پر حجم و پایین دارد. باقی نت‌ها در اطراف ساز پراکنده شده‌اند. برخی از هنگ درام‌های سفارشی ۱۶ نت دارند که بعضی از آنها در صفحه زیرین کار گذاشته شده‌اند. برخی از مدل‌ها دو نوع بیس دارند و بعضی‌ها در کل از ۳ یا ۴ نت تشکیل شده‌اند و بین ۷ تا ۱۵ نت با دیگری متفاوتند. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و یا ثبت نام در کلاس‌ آموزش هنگ‌درام مبتدی با مشاورین ما تماس بگیرید.

مدت زمان یادگیری هنگ‌درام

از رایج‌ترین سوال‌ها در ابتدای ورود به آموزشگاه و کلاس آموزش هنگ‌درام مبتدی این است که طول یادگیری این ساز چقدر است؟ این نکته قابل ذکر است که روزانه برای یادگیری یک ساز باید مدت زمانی را مد نظر قرار دهید تا به یک نوازنده مبتدی، نیمه حرفه‌ای و یا حرفه‌ای تبدیل شوید. برخلاف سازهای دیگر مانند گیتار، پیانو و غیره هنگ‌درام‌ها قابلیت کوک شدن دوباره توسط خود نوازنده را ندارند. کوک این ساز در زمان ساخت انجام شده است.

در هنگام خرید باید سبک نواختن خود را مشخص کنید یا اینکه مشخص کنید از این ساز برای نوازندگی در کنار کدام سازها استفاده می‌کنید. سپس با توجه به این موضوعات باید نوع کوک مناسب را انتخاب کنید. نکته جالب در خصوص یادگیری هنگ درام این است که می‌توانید نت‌ها و اصول اولیه آن را به زودی بیاموزید. البته منظور ما از یادگیری دوره مبتدی این ساز این است که شما در عرض چند هفته می‌توانید به صورت ابتدایی آن را بنوازید و حتی می‌توانید برخی از آهنگ‌های ساده را اجرا کنید.

مراحل آموزش هنگ‌درام مبتدی

همانطور که اشاره کردیم بزرگترین مانع هنرجویان بر سر راهشان این است که سازها از کوک خارج می‌شوند. البته هنگ درام این مشکل را ندارد و هنرجو می‌تواند در لحظه روی چند نت ضربه بزند و به راحتی آهنگ مورد علاقه خود را بنوازد. بهتر است در کلاس‌های موسیقی شرکت کنید که از روش‌های جدید آموزشی و اساتید متبحر استفاده می‌کنند. مجموعه ریتم اپ جز مجموعه‌های آنلاین محسوب می‌شود که شما می‌توانید در صورت نداشتن وقت کافی به صورت آنلاین در کلاس‌ها شرکت کنید.

آموزش هنگ‌درام مبتدی انلاین

آموزش هنگ‌درام مبتدی آنلاین در ریتم اپ با بهترین کیفیت برگزار می‌شود. در این کلاس مجازی شما باید به مدت نیم ساعت زمان بگذارید تا با استاد مد نظر خود به یادگیری بپردازید. شما می‌توانید بعد از به پایان رسیدن کلاس در صورت داشتن مشکل با مشاورین یا اساتید خود در ارتباط باشید. می‌توانید به صورت مجدد ویدیو کلاس‌ها را مشاهده کنید. برای آشنایی با اساتید و نحوه تدریس آنها یک جلسه مشاوره‌ای رایگان دریافت خواهید کرد. هزینه کلاس آنلاین هنگ درام نسبت به هزینه‌های حضوری کاهش یافته است.

در کلاس‌های آنلاین شما در بسیاری از هزینه‌ها از جمله هزینه رفت و آمد و هزینه حضور در محل صرفه‌جویی می‌کنید. هنگ‌درام جزء سازهای گران محسوب می‌شود و پروسه ساختن آن کمی سخت است. قیمت این ساز بسیار متفاوت است و برای خرید آن ابتدا بهتر است با استاد خود صحبت کنید سپس برای خرید اقدام نمایید. در دوره آموزش هنگ‌درام مبتدی می‌توانید کامل‌ترین پکیج‌ها را دریافت کنید. اگر به ساز هنگ درام علاقه دارید بهترین اساتید ما در کنار شما هستند تا بتوانند آموزش‌های لازم را به شما یاد بدهند. می‌توانید در محل کار، منزل یا در مسافرت حتی به یادگیری بپردازید. امکان مشاهده مجدد ویدیوها برای شما فراهم شده است.

همچنین شما می‌توانید از هر شهری در کلاس  آموزش هنگ‌درام مبتدی شرکت کنید و نگران رفت و آمد نباشید. در زمان کلاس می‌توانید با مربی یا مشاور تعامل و گفتگو داشته باشید و تمامی سوالات خود را مطرح نمایید. می‌توانید بعد از دریافت مشاوره رایگان و انتخاب استاد تمامی پکیج‌ها را خریداری نمایید. همچنین به یاد داشته باشید که خرید ساز مناسب نیز بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین در هنگام خرید اطلاعات کافی در مورد برند و جنس ساز را داشته باشید که تمامی این‌ها توسط مشاورین ما در اختیار شما قرار خواهند گرفت. تنها کافیست به قسمت مربوطه در پکیج‌ها مراجعه کنید. با مشاورین ما صحبت کنید تا بتوانند شما را راهنمایی کنند و بتوانید به یادگیری این ساز بی‌نظیر بپردازید.

نظرات بازدیدکنندگان