واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

آموزش آکاردئون

آموزش آکاردئون

آکاردئون از لذت‌بخش‌ترین سازهایی است که بسیاری دوست دارند نواختن آن را یاد بگیرند. به راحتی قابل حمل است و می‌تواند یک عملکرد کامل و فوق العاده را به شنونده ارائه کند. طراحی و چیدمان اجزای این ساز در کنار هم به شکلی می باشد که باعث می‌شود شما با تئوری موسیقی بیشتر آشنا شوید و برای یادگیری آن تلاش کنید. اصلی‌ترین مزیتی که این ساز نسبت به سازهای دیگر مانند پیانو دارد این است که قابل حمل می باشد. دارای عمق صدای بالایی است. به طور کلی برای نواختن می توان آن را بر روی یک پایه قرار داد. در این مقاله می خواهیم در مورد آموزش آکاردئون صحبت کنیم. استاد کامران حیدری یکی از اساتید هستند و شما می توانید با مراجعه به سایت ریتم آوا با ایشان کلاس های مربوطه را ثبت نام کنید.

انواع آکاردئون

آکاردئون ها انواع مختلفی دارند و در کشورهای مختلف با شیوه های متفاوت تکامل پیدا کرده‌اند. اگر بخواهیم به طور کلی به انواع آکاردئون اشاره کنیم باید به نوع زبانه دار، بدون زبانه، سیستم دست راست و دست چپ اشاره کنیم. اگر بخواهیم به صورت کوتاه در مورد هریک از آنها توضیح دهیم باید بگوییم که آکاردئون زبانه دار به این شکل است که به آکاردئون زبانه دار آنالوگ هم گفته می‌شود که یک ساز سنتی محسوب می‌شود.

با استفاده از فشار هوا تولید صدا میکند اما در آکاردئون بدون زبانه که به آن دیجیتال می‌گویند یک سازه الکترونیک در قاب یک آکاردئون قرار گرفته که از طریق هوا صدا ایجاد می‌کند و از طریق بلندگو به اطراف پخش می‌شود. آکاردئون های بدون زبانه دارای دکمه های قابل تنظیم هستند. آکاردئون های زبانه‌دار دارای حس و حال متفاوتی هستند. یک مبتدی می تواند از هر کدام از آنها استفاده کند. کودکان بهتر است از آکاردئون بدون زبانه استفاده نمایند. حمل آن‌ها ممکن است کمی مشکل باشد و قیمت آن نیز از نوع زبانه دار بالاتر است.

در سیستم دست راست چیدمان دکمه ها بر اساس دست راست انجام شده است. آکاردئون پیانو یکی از محبوب ترین هاست که طرفداران زیادی دارد. به راحتی می‌توان کلیدهای آن را فشرد و به نواختن آن پرداخت. اگر شما نیز دوست دارید آموزش آکاردئون را تجربه کنید می توانید با مراجعه به سایت ریتم آوا در کنار استاد کامران حیدری به یادگیری این ساز بی‌نظیر بپردازید و از نواختن خود لذت ببرید.

سیستم دست چپ برای افراد چپ دست بسیار مناسب است. ممکن است یادگیری این ساز کمی دشوار باشد اما در عوض می تواند صدای خوبی را به گوش شنونده برساند.

آموزش آکاردئون برای افراد مبتدی

اگر یک فرد مبتدی هستید و دوست دارید در کلاس آموزش آکاردئون شرکت کنید میتوانید آکاردئون سیستم دکمه کروماتیک دست راست را خریداری کنید و با ملودی های آن آشنا شوید. همچنین شما می توانید با شرکت در این کلاس‌ها در حضور استاد کامران حیدری تصمیم بگیرید که کدام نوع اکاردئون برای شما مناسب است تا بتوانید یک ساز مناسب و متناسب با خود خریداری نمایید. افراد مبتدی ابتدا بهتر است با مشاوره با استاد خود آکاردئون را خریداری کنند. ممکن است با مراجعه به برخی از فروشگاه‌ها یکسری آکاردئون های تخصصی تر به شما فروخته می‌شود یا اینکه فقط یک آکاردئون پیانو نصیبتان شود؛ در نتیجه باید شما باید مبتدی، حرفه ای، وزن و اندازه آکاردئون را بررسی نمایید. اگر قادر به حمل آن نبودید از خریدن آن خودداری کنید.

وسایل مورد نیاز آکاردئون

در هنگام خرید آکاردئون یکسری ملزومات هم هستند که باید با توجه به آنها خرید کنید. ابتدا توجه کنید که می‌توانید آن را بر روی دوش خود نگهداری کنید یا خیر. در این صورت می توانید آکاردئون خود را در مسافرت یا حتی مسافت های بسیار کوتاه حمل کنید. همچنین می توانید چهارپایه، صندلی مخصوص، پایه و آمپلی فایر نیز خریداری کنید که هرکدام بسیار اهمیت دارند. البته به این نکته توجه کنید که آمپلی فایر فقط برای آکاردئون های بدون زبانه نیاز است.

آموزش آکاردئون با کامران حیدری

اگر شما نیز قصد یادگیری آکاردئون و آموزش آکاردئون را دارید می توانید با مراجعه به سایت ریتم آوا با استاد کامران حیدری کلاس خود را ثبت نام کنید. استاد کامران حیدری که در آموزش آکاردئون دارای تجربه بسیاری هستند می‌توانند با توجه به روز ترین متد آموزشی و همینطور تکنیک های روز نوازندگی را به شما بیاموزند. جزء گروه کر همسرایان ملی و خانه موسیقی ایران هستند. از جمله پیانیست ها و آهنگسازانی هستند که در موسیقی معاصر صاحب سبک می باشند. دوره های آموزشی متعددی را برای هنرجویان خود آماده کرده‌اند. شما می توانید به صورت آنلاین یا به صورت حضوری به یادگیری و آموزش آکاردئون بپردازید و از نواختن این ساز لذت ببرید.

علاوه بر این شما می توانید پیانو، کیبورد و آکاردئون  را نزد استاد فرا بگیرید. به طور کلی ما در این مقاله در مورد آموزش آکاردئون صحبت کردیم. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی موجود در سایت ارتباط برقرار کنید و تمامی مشاوره های لازم را انجام دهید. در آخر تصمیم بگیرید که در کلاس حضوری یا آنلاین شرکت کنید. ریتم آوا از بهترین و به روزترین متدهای آموزشی در آموزش ساز های متفاوت استفاده می‌کند که شما می‌توانید در اولین فرصت به یادگیری آن‌ها بپردازید.

نظرات بازدیدکنندگان