واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

آموزش تصویری تئوری موسیقی

آموزش تصویری تئوری موسیقی

امروزه همه ما در زندگی با موسیقی سر و کار داریم و به کمک پیشرفت فناوری از طریق دستگاه‌های مختلف می‌توانیم به موسیقی گوش بدهیم. آن را یاد بگیریم و حتی به خوانندگی بپردازیم. اما اینکه چه تعریفی از موسیقی وجود دارد می‌توانیم بگوییم که موسیقی روشی برای گردآوری صداها و آواهاست تا بتوان یک صدای تنظیم شده را خلق کرد. تئوری به درک بهتر کمک خواهد کرد. اگر بخواهیم ساده‌تر بگوییم تئوری موسیقی به توصیف موسیقی به هنگام گوش کردن می‌پردازد. تئوری موسیقی در حقیقت ایده‌ها و تمرینات مختلفی هستند که در قالب‌های نوشتاری و مکتوب جمع آوری شده‌اند و در اختیار سایرین قرار می‌گیرند. تئوری موسیقی می‌تواند ساختار یک موسیقی را توصیف کند. حال اگر به دنبال آموزش تصویری تئوری موسیقی هستید می‌توانید با مجموعه ریتم آوا در ارتباط باشید. تئوری موسیقی به عنوان ابزاری برای فهم زبان موسیقی به کار می‌رود. و به شما کمک می‌کند تا مفاهیم موسیقی را ساده‌تر بفهمید.

ورود به صفحه خرید بسته آموزش تئوری موسیقی

مراحل آموزش تصویری تئوری موسیقی

آموزش تئوری موسیقی مراحل مختلفی دارد. می‌دانید که یادگیری نت‌ها بسیار مهم است و جزء الفبای موسیقی محسوب می‌شوند. علاوه بر این‌ها شما می‌توانید مباحث پایه از جمله معرفی خطوط حامل، کلیدها، نت‌ها و جایگیری آنها بر روی خط حامل را متوجه شوید. شما با یک آموزش مهم و اساسی می‌توانید به راحتی تا مراحل پیشرفته ادامه دهید. مراحل پیشرفت شامل هارمونی، ساخت ملودی و ارکستر می‌باشد. با تهیه این پکیج‌ها و حضور در کلاس‌ها می‌توانید نوازندگی ساز، خوانندگی، آهنگسازی و ورود به ارکستر را تجربه کنید. این نکته هم قابل ذکر است که حتی افرادی که هیچگونه تجربه موسیقی ندارند هم می‌توانند از این مجموعه استفاده کنند. در آموزش تصویری تئوری موسیقی شما با نت‌ها، ملودی، ریتم، هارمونی، آکورد، علائم و اختصارات تئوری موسیقی، علامت‌های خبری، کشش نت و علائم دستوری آشنا خواهید شد.

آموزش تئوری موسیقی ایرانی

برای بسیاری از کاربران این سوال به وجود می‌آید که بین موسیقی دستگاهی ایرانی و جهانی چه ارتباطی وجود دارد. آیا از هم جدا هستند؟ باید بگوییم که تئوری موسیقی، الفبای موسیقی بین المللی است و در تمام جهان یکسان است. ممکن است که سبک موسیقی متفاوت باشد اما تمامی مبانی یکسان است. مبانی موسیقی ایرانی جزء کامل‌ترین نظام موسیقی دنیا محسوب می‌شود. به طور کلی تئوری موسیقی زبان مشترک جهانیست که از همه از طریق نوشتن نت‌ها موسیقی را قابل فهم کرده‌اند. هیچگونه تفاوتی بین دستگاه‌های ایرانی و خارجی وجود ندارد. شما با مراجعه به یک مرکز تخصصی می‌توانید به صورت حرفه‌ای در نوازندگی پیشرفت کنید و به مرحله مد نظر خود برسید. تئوری موسیقی بسیار گسترده است. دارای شاخه‌ها و گرایشات متعددی است که هر روز هم بر دامنه این علم افزوده می‌شود.

آموزش تصویری تئوری موسیقی کامل

اگر کسی ادعا می‌کند که صفر تا صد تئوری موسیقی را آموزش می‌دهد، دقیقاً مانند آن فردی است که می‌گوید تمامی قوانین و قواعد فیزیک را می‌داند! در حالی که علم فیزیک همواره در حال تغییر است. در نتیجه چیزی به نام صفر تا صد تئوری موسیقی وجود نخواهد داشت. شما می‌توانید با شرکت در کلاس آموزش تصویری تئوری موسیقی به سطحی از پیشرفت برسید که این علم را به طور کامل و به صورت عمومی یاد بگیرید. با تمامی قواعد و اصول مبانی آن آشنا شوید و بتوانید با همه نوازندگان و هنرجویان موسیقی سر و کار داشته باشید. شاید سوال برایتان به وجود بیاید که چرا باید در این دوره‌های آموزشی شرکت کنیم؟ هر کس با هدفی پا به  عرصه موسیقی می‌گذارد و برای رسیدن به آن هدف شرایط و عوامل متعددی نیاز است. به طور مثال شما برای یادگیری به ابزار مناسب، همت، اراده، تلاش، برنامه‌ریزی، امید و اعتماد به نفس نیاز دارید. با داشتن این عوامل می‌توانید از نوازنده بودن خود لذت ببرید.

مزایای یادگیری تئوری موسیقی

در فیلم آموزش تصویری تئوری موسیقی تمامی آموزش‌ها به صورت تصویری همراه با توضیحات استاد در اختیار جویان قرار گرفته است. در این آموزش‌ها به صورت تصویری می‌توانید هر موقع که می‌خواهید آن را متوقف کرده و بعداً دوباره آن را مشاهده کنید. موسیقی یک دنیای بی‌کرانی دارد و یادگیری تئوری آن ممکن است کمی خسته کننده و دشوار باشد. با این حال اگر اراده کافی را داشته باشید به راحتی می‌توانید تمامی این مباحث را بفهمید و به زبان ساده یاد بگیرید.

نظرات بازدیدکنندگان