واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

آموزش رایگان گام های موسیقی

آموزش رایگان گام های موسیقی

موسیقی را از گام صفر شروع کنید:


جامع ترین دوره آموزش رایگان گام های موسیقی . دریافت رایگان دوره ی تئوری موسیقی از سایت اموزشگاه موسیقی ریتم اوا .
به جرأت می توان گفت که امروزه موسیقی در زندگی همه ما جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و کسی را نمی توان یافت که علاقمند به موسیقی نباشد . موسیقی توانسته است تمامی سلیقه ها را در بر بگیرد و قسمت مهمی از زندگی ما بشود . زیرا همه ی ما زمانی که غمگین و شاد هستیم وقتی که یک موسیقی متناسب با حالمان را گوش می دهیم ، احساس شادی بیشتری می کنیم و یا کمی آرام می شویم . البته گوش دادن به موسیقی تنها جنبه موسیقی نیست و بسیاری از افراد علاقه به خلق موسیقی دارند . اگر شما هم دوست دارید تا با آموزش رایگان گام های موسیقی را یک به یک بالا بروید ، پیشنهاد می کنیم که در کلاس های حضوری و آنلاین آموزشگاه موسیقی ریتم آوا شرکت کنید .

مطالعه کنید » تست انتخاب ساز



دوره آموزش رایگان گام های موسیقی مناسب چه کسانی است ؟

ممکن است شما هم در ابتدا به دنبال پاسخ این سوال ها باشید :

برای آموزش موسیقی چه سنی مناسب است ؟ یا آموزش موسیقی را باید از چه سازی شروع کرد و یا برای شروع کدام آموزش ها را ببینیم ؟ یا حتی این که ایا باید پس از انتخاب ساز ، به دنبال یادگیری مسائل تئوری و یا حرفه ای تری باشید . سوالاتی از این قبیل ذهن بسیاری از هنرآموزان را درگیر خود می کند . در حقیقت شما باید پاسخ این سوالات را در ذهن خود پیدا کنید تا بتوانید مسیر درستی را برای دریافت آموزش رایگان گام های موسیقی پیدا کنید . اگر شما موسیقی دوستان و هنر آموزان عزیز پاسخ مناسبی برای سوال های خود پیدا نکنید ، ممکن است در نهایت خود را در مقصد اشتباهی ببینید .


گام صفر در موسیقی چیست ؟

شاید پس از جستجو کردن کلماتی مثل آموزش رایگان گام های موسیقی در موتورهای جستجوگر به این نتیجه رسیده باشید که دوست دارید موسیقی را از قسمت های تئوری یاد بگیرید ، در حقیقت باشنیدن اصطلاح گام صفر ، ممکن است ذهن شما کمی آشفته شده باشد . در نظر بگیرید که قبل از شروع یک حرفه ، شما نیاز دارید که مسائلی را بدانید که بسیاری از افراد در اواسط این راه می آموزند . در حقیقت شما اگر به طور کلی با موسیقی آشنا شوید و بدانید که چه گام هایی در انتظار شما هستند برایتان روشن می شود که چگونه این مسیر را طی کنید . مثلاً اگر قصد نوازندگی و خوانندگی را دارید باید بدانید که ابتدا بهتر است با مفاهیم موسیقی آشنا شوید . در حقیقت شما باید به دور از تمامی پیچیدگی ها ، موسیقی را از یک مسیر بسیار ساده شروع کنید و سپس در دنیای موسیقی اوج بگیرید و تبدیل به یک ستاره شوید .



در دوره آموزش رایگان گام های موسیقی چه چیزهایی می آموزیم ؟


همان طور که متوجه شده اید در حقیقت این دوره رایگان قصد دارد تا هنرآموزان در قدم صفر را با دنیای موسیقی و اساس موسیقی آشنا کند . شما باید بتوانید در پایان این دوره مفاهیم ابتدایی موسیقی را بشناسید . در حقیقت آموختن نت ها و علائم موسیقی می تواند در قالب یک دوره رایگان مثل دوره آموزش گام های موسیقی به صورت رایگان بسیار به شما کمک کند تا شما در جلسات بعدی موسیقی و انتخاب ساز بتوانید به صورت مفهومی تر تدریس را درک کنید . در حقیقت جای این دوره مدت هاست که در فضای آموزشی خالی است و افراد به خاطر نبود این دوره معمولا به جواب مناسبی نمی رسند و لازم است سال های سال صرف کنند تا بدانند که دقیقاً با چه هدفی وارد دنیای موسیقی شده اند .

مطالعه کنید » آموزشگاه موسیقی سنتی


چرا این دوره رایگان است ؟
ممکن است بسیاری از افراد پس از این که بدانند این دوره رایگان است ،تمایلی برای دریافت این آموزش نداشته باشند . زیرا معمولاً هیچ چیز با ارزشی را رایگان به کسی اهدا نمی کنند . در حقیقت برای ارائه این آموزش زحمات بسیاری کشیده شده است تا شما بتوانید با کیفیت ترین دوره را دریافت کنید . شما با اطلاعات کسب کردن در زمینه پایه ای موسیقی می توانید ارزش واقعی این دوره را دریافت کنید . در حقیقت این دوره برای آشنایی شما با مفاهیم موسیقی طراحی شده است و به طور کلی موسیقی را در این دوره از زاویه که برایتان تازگی خواهد داشت ، بررسی خواهند کرد . آموزش های این دوره باعث خواهند شد که شما دید تان را نسبت به موسیقی بازتر کنید . این دوره می تواند به تمامی کسانی که می خواهند موسیقی را به شکل اصولی یاد بگیرند کمک کند .

توصیه های مهم :
در حقیقت شما باید این دوره را چندین بار ببینید تا بتوانید عمیقا مفاهیم موسیقی را درک کنید . در حقیقت هیچ کس با یک بار دیدن انتظار درک کامل مفاهیم موسیقی و انتظار یادگیری را ندارد و شما باید چندین بار تمامی تمرین های مرتبط هر درس را انجام دهید تا مفاهیم و تئوری موسیقی پایه برایتان به خوبی جا بیفتد . تمرین بلا فاصله و نوشتن می توانند راهگشایی برای مشکلات آموزشی شما در علم موسیقی باشند . شما در این دوره با الفبای موسیقی و خطوط حامل / ساختار کلی قطعات و همچنین مفاهیم ابتدایی موسیقی آشنا خواهید شد . علاوه بر این شما می توانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را در آموزش های این دوره پیدا کنید .



درک کردن تئوری موسیقی نیاز به آموزش دارد !
شاید عجیب به نظر برسد ولی شما نمی توانید با علم موسیقی مانند سایر علوم رفتار کنید . در حقیقت خواندن یک کتاب تئوری موسیقی مانند مطالعه یک رمان نیست و ممکن است زمان بسیار زیادی را از شما بگیرد و در نهایت شما به صورت کاملا سطحی مفاهیم را درک کرده باشید . پس وقتی که دوره ای مثل دوره آموزش رایگان گام های موسیقی برای شما طراحی شده است ، بهتر است از آن استفاده کنید تا بتوانید به صورت عمیق مفاهیم را درک کنید . در حقیقت موسیقی هم مانند سایر علوم مطالب بسیار مهم و نکات و تکنیک های بسیاری دارد که ممکن است با خواندن و زمان گذاشتن به صورت نادرست برای شما معنی شوند و مفاهیم به خوبی برای شما روشن نشوند . برای ورود به دنیای موسیقی بهتر است بدانید که علاوه بر استعداد نیاز دارید که موسیقی اساس و پایه یا همان تئوری های موسیقی را کاملا یاد گرفته باشید . شروع یادگیری نواختن ساز ، بدون دریافت دوره آموزش رایگان گام های موسیقی می تواند باعث شود تا در دوره های بعدی بسیار کند تر از سایر هنرآموزان عمل کنید . تمامی افراد در هر سنی می توانند این دوره را دریافت کنند . زیرا در تمامی سنین می توان موسیقی را یاد گرفت . در دوره ی کودکی و یا سنین بالا ، همه ی افراد می توانند نتیجه مطلوب را از آموزش های این دوره دریافت کنند . اگر شما هم دوست دارید تا با آموزش رایگان گام های موسیقی را یک به یک بالا بروید ، پیشنهاد می کنیم که در کلاس های حضوری و آنلاین آموزشگاه موسیقی ریتم آوا شرکت کنید .

نظرات بازدیدکنندگان