واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

آموزش سه تار مبتدی

آموزش سه تار مبتدی

چقدر زمان لازم است تا ساز سه تار را تا سطح مبتدی بیاموزیم؟


توجه کنید که پاسخ به این سوال ، بستگی به درک قبلی شما از نوازندگی و دنیای موسیقی دارد . در صورتی که سه تار اولین سازی باشد که قصد نواختن آن را دارید ، ممکن است مدت زمان بیشتری را در مقایسه با افرادی که پیش از سه تار ، سازهای دیگری را نواخته اند ، احتیاج داشته باشید . وجود یک استاد خبره ، چیره دست و دلسوز می تواند در تمامی مسیر به شما کمک کند که با انگیزه بیشتری بتوانید دوره ی آموزش سه تار مبتدی را به خوبی سپری کنید . برای دریافت دوره ها و پکیج های یادگیری موسیقی می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید . برای آگاهی از نحوه ثبت نام در کلاس های آموزشگاه نیز می توانید با شماره های موجود در همین سایت تماس بگیرید و از مشاورین آموزشگاه موسیقی ریتم آوا راهنمایی بگیرید .



آموزش سه تار مبتدی :


برای اینکه به درک کاملی از آموزش سه تار مبتدی برسید یعنی اصول اولیه نوازندگی ساز سه تار را یاد بگیرید ، باید طریقه درست گرفتن سه تار و طرز درست انگشت‌ گذاری را بیاموزید . همچنین لازم است که شما نت ها و تئوری های اولیه موسیقی را آموزش دیده باشید . توجه کنید که در یادگیری در سطح مبتدی ، شما با آهنگ های ساده ، نحوه صحیح نوازندگی سه تار را یاد می گیرید و در پایان دوره مبتدی شما قادر خواهید بود که جای درست نت ‌ها را روی ساز بشناسید و آن ها را روی ساز به طور دقیق اجرا کنید . فراموش نکنید که پس از گذشت این دوره شما نیاز به گذراندن دوره متوسط خواهید داشت .


آموزشگاه موسیقی ریتم آوا ، بهترین انتخاب برای گذراندن دوره ی آموزش سه تار مبتدی:


در حقیقت استاد هایی که به نحوه تدریس خود اهمیت نمی دهند ، باعث دلزدگی هنرجویان از کلاس ها می‌ شوند و باعث می ‌شوند که هنرجو تصمیم می گیرد که موسیقی را از زندگی خود حذف کند و به نواختن ساز ادامه ندهد . یک استاد با انگیزه و الهام بخش می تواند باعث افزایش تمایل شما به انجام تمرین ها و همینطور علاقه تان به نواختن ساز باشد . بهتر است که از استادهای چیره دست و ماهر کمک بگیرید تا بتوانید سه تار را بیاموزید . برای شرکت در دوره ی آموزش سه تار مبتدی از همین سایت اقدام کنید . انتخاب استاد خوب مهم ترین عامل در ادامه دادن یادگیری سه تار است. در حقیقت استاد خوب علاوه بر اینکه تدریس حرفه ای دارد، باید اخلاق خوبی هم داشته باشد تا بتواند که هنرآموز جذب درس کند ، شما می ‌توانید از اساتید با انگیزه و خوشنام کشوری که در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا تدریس می ‌کنند ، کمک بگیرید تا بتوانید به یک ستاره پر زرق و برق در دنیای موسیقی تبدیل شوید . برای ثبت نام در کلاس های حضوری می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا از راهنمایی مشاورین آموزشگاه موسیقی ریتم آوا بهره مند شوید.



چه عواملی باعث می شوند تا با سرعت بیشتری سه تار را در سطح مبتدی بیاموزید:

مطالعه کنید » مدت زمان یادگیری سه تار


حواس پرتی ، استرس و توقع نا به جا :

در حقیقت هر چقدر میزان تمرکزتان روی یادگیری بالاتر باشد، می توانید در ساعات مختلف از روز که تمرین می ‌کنید بهره مندی بیشتری از تمرین داشته باشید . تحقیقات ثابت شده ای موجود است که نشان می دهد یادگیری موسیقی به تمرین های ذهنی هم ارتباط دارد . تمرکز یکی از مهم ترین عواملی است که باعث می ‌شود شما تمریناتی هدفمند داشته باشید . وجود تمرکز و نداشتن استرس این باعث می‌شود که شما نتیجه بهتری بگیرید . شما می ‌توانید برای بالا رفتن تمرکزتان از تمرین های ذهنی استفاده کنید . برای شرکت در دوره ی آموزش سه تار مبتدی از همین سایت اقدام کنید.


تمرینات جدی و منظم :

بهتر است که بین دوره های کلاس هایتان وقفه نیندازید تا پیشرفت شما با کندی مواجه نشود . نظم موجود در روند تمرینات شما از مهمترین عواملی است که می ‌تواند در مدت زمان یادگیری سه تار موثر باشد. بهتر است که تمرین های مداوم و اصولی داشته باشید تا این زمان را به حداقل برسانید . جالب است بدانید که اگر از پکیج ها و دوره های آنلاین استفاده می کنید، سرعت یادگیری دست خود شماست و می توانید با اراده بالایی که دارید به سرعت تکنیک ها را انجام دهید و درس های بعدی را یاد بگیرید، ولی اگر به صورت حضوری در آموزشگاه به کمک استاد این ساز را می آموزید ، توجه کنید که حتماً تمریناتی که استاد شما برای هر جلسه مشخص می‌ کند را باید به درستی و به طور منظم انجام دهید تا نتیجه ببینید.
میزان تمرین هم یکی از مهم ترین عوامل در زمان یادگیری سه تار است . در حقیقت اساسی ترین مولفه در تعیین زمان مدت یادگیری شما در نوازندگی سه تار میزان تمرین کردن است . تمرین کردن می تواند باعث شود که شما اگر استعداد اولیه موسیقی را هم نداشته باشید ، بتوانید از کسانی که فقط استعداد دارند و پشتکار ندارند سبقت بگیرید و روند یادگیری خودتان را تند تر کنید. تمرین بلافاصله بعد از یادگیری را فراموش نکنید، زیرا این تمرین مهم ترین عامل پیشرفت شماست . برای شرکت در دوره ی آموزش سه تار مبتدی از همین سایت اقدام کنید.



کلام نهایی :


سه ‌تار یک ساز زهی ایرانی است . برای اینکه بفهمید چقدر طول می کشد تا نواختن ساز سه تار را در سطح مبتدی بیاموزید، باید چند این مسئله را مشخص کنید. مثلاً اینکه قرار است فقط اصول اولیه و سواد موسیقی را روی این ساز بیاموزید یا قصد دارید در ادامه ی مسیر نوازنده ای حرفه ای شوید . شما عزیزان می توانید از پکیج ها و دوره های سایت موسیقی ریتم آوا استفاده کنید تا بتوانید تبدیل به یک نوازنده چیره ‌دست شوید. برای شرکت در دوره ی آموزش سه تار مبتدی از همین سایت اقدام کنید.

نظرات بازدیدکنندگان