واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

آموزش صفر تا صد پیانو

آموزش صفر تا صد پیانو

نکات جادویی برای سریع تر یاد گرفتن پیانو


آموزشگاه موسیقی ریتم آوا قصد دارد آموزش صفر تا صد پیانو را برای شما ارائه دهد. با رعایت نکاتی که در ادامه ذکر خواهیم کرد شما می توانید با سرعت بسیار بالاتری در مقایسه با سایر هنر آموزانی که قصد یادگیری پیانو را دارند، نواختن این ساز را به صورت کاملاً حرفه ای یاد بگیرید پس تا پایان این متن ، همراه ما باشید .

مطالعه کنید » آموزش آنلاین پیانو



آموزش صفر تا صد پیانو :


بسیاری از افراد به دنبال یادگیری تکنیک های عجیب و غریب در هنگام آموزش نواختن پیانو می گردند. ولی توجه کنید که در تمام ماجرا باید با این واقعیت مواجه شوید که یادگیری نواختن هر سازی ، نیاز به زمان خاص خودش را دارد و این زمان را می توان با رعایت چند نکته کمی کوتاه تر کرد . مثلاً مدت زمان تمرین، نحوه تمرین کردن، میزان تجربه و مهارت استاد و همچنین میزان علاقه و استعداد شما .
با رعایت نکاتی که در ادامه زیر خواهیم که شما می توانید در طول دوره یادگیری پیانو بهتر می کنید و این دوره را بالاتری بگذرانید .


گام اول:
قبل از هر چیز به محیطی که قرار است در آن تمرین کنید ، توجه کنید . بهتر است شرایط محیطی و همچنین نور را چک کنید . فضای کافی برای حرکت دست ها و بازوها را بررسی کنید . توجه کنید که تمامی شرایط باید به گونه ای باشد که شما بتوانید راحت و آرام باشید .
گام دوم:
بهتر است عواملی که تمرکز شما را را پایین می آورد شناسایی کنید و در صدد رفع این عوامل اقدام کنید . امروزه استفاده از گوشی های همراه به خاطر وجود شبکه های اجتماعی باعث شده است تا ما بسیاری از کار ها را نتوانیم با تمرکز مورد نیاز انجام دهیم . با کنار گذاشتن این وسایل ، می توانید در هنگام تمرین فقط روی تمرینات پیانو متمرکز شوید . بهتر است زمان های خاصی را برای این کار در نظر بگیرید که سایر عوامل حواس پرتی نیز نتوانند موجب بر هم زدن تمرکز شما شوند . به طور کلی نباید هیچ وقفه ای در حین تمرینات شما پیش بیاید تا شما بتوانید از تمرینات خود اثربخشی و نتیجه لازم را دریافت کنید . آموزش صفر تا صد پیانو در کنار اساتید با تجربه آموزشگاه موسیقی ریتم آوا تجربه کنید .



گام سوم:
دورنمای کار خود را داشته باشید . به صورت جزئی و کلی ، زمان بندی و فهرست نویسی کنید توجه کنید که شما باید روزهای هفته را در نظر بگیرید و برای تمریناتتان زمان مناسبی را اختصاص دهید . بهتر است در این زمینه خودخواه باشید ، زیرا این زمان برای شماست . ساعات زیاد و غیر منطقی را در نظر نگیرید تا بتوانید به آن برنامه عمل کنید . کمی هم انعطاف داشته باشید تا در صورت وقوع اتفاقات پیش بینی نشده، از برنامه ریزی تان به صورت خیلی زیاد فاصله نگیرید . به صورت کلی هدف خود را در ذهن خود مرور کنید ، مثلا بگویید که انتظار دارم در یک ماه آینده بتوانم قطعه مورد نظرم را با کیفیت بالاتری بنوازم و یا در سال آینده باید حداقل سه تا از آهنگ های مورد علاقه را یاد گرفته باشم . آموزش صفر تا صد پیانو را در کنار اساتید با تجربه آموزشگاه موسیقی ریتم آوا تجربه کنید .


گام چهارم:


کمی خلاق باشید و گاهی ساختارشکنی کنید ! از آنجا که تمرینات طولانی مدت بر روی یک قطعه کوتاه می تواند برای شما کسل کننده باشد ، شما می توانید با نگاه به ساختار کلی قطعات ، تغییراتی با حفظ اصل اثر بر روی آن ایجاد کنید تا قصه کمی جذاب تر شود . در حقیقت نت ها علامت هایی بی روح هستند و شمایید که با نواختن خود به آن ها روح می بخشید . اجرا های خلاقانه می توانند باعث شوند تا شما بتوانید از تکنیک های مختلف برای بهتر شدن اجرا استفاده کنید و به صورت کاملا ناخودآگاه خواهید دید که چقدر در نواختن پیانو پیشرفت کرده اید . آموزش صفر تا صد پیانو را در کنار اساتید با تجربه آموزشگاه موسیقی ریتم آوا تجربه کنید .



گام پنجم:
از تاثیر داشتن یک معلم کاربلد غافل نشوید . از آنجا که بسیاری از افراد به صورت خود آموز پیانو را می آموزند، ممکن است به لطف منابع رایگانی مثل یوتیوب و سایر سایت های اینترنتی بتوانند برای سوالات خود ، پاسخ هایی بیابند . ولی در نظر بگیرید که افراد خود آموز ممکن است اشتباهی را بدون اینکه متوجه آن باشند ، بارها و بارها مرتکب شوند و پس از ماه‌ ها تمرین ، متوجه شوند که بسیاری از رفتار هایی که انجام می‌ دهند کاملاً اشتباه است . وجود یک معلم کاربلد و دلسوز در کنار شما می ‌تواند از تبدیل اشتباهات به عادات بد جلوگیری کند و آن ها را در همان زمان اول اصلاح کند. اساساً نمی‌ توان تضمین کرد که با وجود یک معلم خوب، شما می‌ توانید بهتر پیانو را یاد بگیرید ولی در نظر بگیرید که نواختن پیانو کار پیچیده‌ای است و وجود یک استاد زبردست می‌ تواند باعث شود تا شما انگیزه کافی برای ادامه راه را داشته باشید. آموزش صفر تا صد پیانو را در کنار اساتید با تجربه آموزشگاه موسیقی ریتم آوا تجربه کنید .


نتیجه گیری:


در نظر بگیرید که برای تمامی افراد نمی توان یک نسخه پیچید . در حقیقت شما باید در ابتدا میزان استعداد اولیه خود را بسنجید. فراموش نکنید که اگر پیانو اولین سازی است که برای نواختن آن را انتخاب کرده اید ، ممکن است در مقایسه با سایر هنرآموزانی که تجربه نواختن سایر سازها را دارند، به زمان بیشتری نیاز داشته باشید. همچنین میزان تمرین و نحوه تمرکزتان می تواند بر روی مدت زمان یادگیری پیانو موثر باشد. به طور کلی آموزشگاه ریتم آوا با وجود اساتید دلسوز و باتجربه پیشنهاد می کند که شما از پکیج ها و کلاس های آنلاین آموزشگاه در حین یادگیری صفر تا صد پیانو کمک بگیرید. همچنین شما می توانید در کلاس های حضوری ثبت نام کنید.

نظرات بازدیدکنندگان