واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

آموزش هنگ درام پاسداران

آموزش هنگ درام پاسداران

آموزش هنگ درام پاسداران

قطعاً تا به امروز با ساز هنگ درام آشنا هستید و صدای آن را شنیده اید. ساز هنگ درام جزء سازهایی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از افراد همواره به دنبال یادگیری و آموزش این ساز هستند. امروزه بسیاری از افراد صدای آرامش بخش ساز هنگ درام را دوست دارند. این ساز علاوه بر ظاهر عجیب، صدای بسیار شگفت انگیزی دارد که می تواند شما را کاملا مات و مبهوت کند. در واقع ساختار این ساز از دو بخش تشکیل شده که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد. اگر شما نیز جزء شیفتگان این ساز شده اید و به دنبال کلاس آموزش هنگ درام هستید به شما پیشنهاد می کنیم که به مجموعه ریتم آوا مراجعه کنید. این آموزشگاه کلاس آموزش هنگ درام پاسداران را برای ساکنین تهران برپا کرده که به راحتی می‌توانند در این کلاس شرکت کنند.

مراحل آموزش هنگ درام پاسداران

هنگ درام نیز مانند همه سازهای دیگر نت های مختلفی دارد که از الگوهای خاصی پیروی می کنند. به این الگوها گام می‌گویند. این گام ها و خصوصیات آنها مباحث بسیار گسترده‌ای دارند که برای یادگیری آنها نیاز به آموزش تمرین و تکرار خواهید داشت. اولین قدمی که برای آموزش هنگ درام نیاز دارید یادگیری ریتم شناسی است. در عین حال این ساز با برخورد سبکترین تماس ها می تواند صدا های عمیق ایجاد کند. برای یادگیری روش صحیح ضربه زدن، حرکت صحیح دست ها، استفاده از نت‌ها و شیوه نواختن نیاز است که به یک کلاس اموزش هنگ درام مناسب مراجعه کنید تا بتوانید تمامی تکنیک های مربوط به حرکت دست، انگشت و ایجاد یک الگوی صحیح را یاد بگیرید.

مزیت شرکت در کلاس هنگ درام

اگر در مورد مزیت کلاس آموزش هنگ درام پاسداران صحبت کنیم، شما می توانید در کنسرت‌های هنرجویی شرکت کنید. در گروه های حرفه ای جذب شوید و پیشرفت کنید. در این راستا کلاس‌هایی که در مجموعه ریتم آوا برگزار می‌‌شوند به صورت خصوصی و زیر نظر اساتید مجرب و حرفه‌ای هستند. تمامی هنرجویان می توانند از مزیت اجرای کنسرت‌های هنرجوی، تمرینی و آماده سازی برای اجرای رسمی استفاده نمایند. این آموزشگاه به هنرجویان کمک می کند تا بتوانند جذب گروه های حرفه‌ای موسیقی شود و جایگاه خود را در دنیای موسیقی پیدا کنند.

شرایط کلاس آموزش هنگ درام پاسداران

شاید این سوال وجود بیاید که شرایط شرکت در کلاس هنگ درام چگونه است. اول به این نکته را توجه داشته باشید که برای خاص بودن باید یک ساز خاص را انتخاب کنید. کلاس‌ها در ترم‌های دو ماهه در آموزشگاه ها برگزار می‌‌شوند و شما می‌توانید تحت نظر اساتید حرفه ای آن را یاد بگیرید. مدت زمان هر کلاس به صورت خصوصی ٣٠ دقیقه خواهد بود. شما می توانید با مدرس خود پیشرفت چشمگیری داشته باشید و ریتم‌ها، الگوها، فرم ها و فیگور های متفاوت را اجرا کنید. در حقیقت همزمان با یادگیری تکنیک های نوازندگی خلاقیت شما نیز پرورش می یابد.

برای شرکت در این کلاس آن نیاز به دانش اولیه موسیقی ندارید؛ بنابراین آهسته و با هر دانشی می توانید در کلاس‌ها شرکت کنید. مجموعه ریتم آوا این ساز را بر اساس آخرین متد جهانی آموزش می دهد و تمامی مباحث ریتم شناسی را به هنرجویان آموزش خواهد داد. آموزش به دو روش جهانی و بومی انجام می شود. شما می توانید در سطوح حرفه‌ای نیز در کلاس‌ها شرکت کنید. شما می توانید برای دریافت مشاوره و اطلاع از زمان و مکان کلاس ها با مشاورین ما در مجموعه ریتم آوا تماس بگیرید. افراد ساکن تهران می توانند در کلاس آموزش هنگ درام پاسداران شرکت کنند و پیشرفت چشمگیری داشته باشند.

هزینه کلاس آموزش هنگ درام

هزینه کلاس آموزش هنگ درام پاسداران نیز با توجه به عوامل مختلف متفاوت است. برای اطلاع دقیق از قیمت ها میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید و از آنها مطلع شوید. به طور کلی کیفیت، اساتید متبحر و شهرت آموزشگاه عواملی هستند که در قیمت نهایی کلاسها تاثیر گذارند. با مراجعه به این مجموعه می توانید انواع سازهای کوبه ای، زهی و غیره را یاد بگیرید.

نظرات بازدیدکنندگان