واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

آموزش پیانو با کیبورد

آموزش پیانو با کیبورد

یادگیری پیانو با کیبورد در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا

اگر به دنبال یک آموزشگاه موسیقی با اساتید عالی برای دوره آموزش پیانو با کیبورد هستید پیشنهاد ما به شما عزیزان آموزشگاه موسیقی ریتم آوا می باشد . شما عزیزان با انتخاب یک موسسه موسیقی عالی می توانید در کم ترین زمان ممکن آموزش پیانو با کیبورد را فرا گیرید و از این ساز یک صدای دلنشین ایجاد کنید .

آیا آموزش پیانو با کیبورد امکان پذیر است ؟

در ثبت نام کلاس پیانو در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا برخی از والدین مطمئن نیستند که کودکشان یادگیری پیانو را ادامه می دهد یا خیر . برخی از دلایل مانند : جا به جایی پیانو ، هزینه ی خرید پیانو که بسیار زیاد می باشد باعث می شود که  والدین در ابتدا برای فرزندشان کیبورد یا همان ارگ خریداری کنند و در ادامه برای او پیانو تهیه کنند . پیانو و کیبورد شباهت های بسیار زیادی با هم دارند و از سویی دیگر دارای تفاوت هایی با هم نیز می باشند که همه ی این موارد باعث می شود که استفاده از کیبورد به عنوان جایگزین پیانو دارای مزایا و معایبی باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید .

 

مشاهده کنید » ویلن یا پیانو؟

مزایای یادگیری پیانو با کیبورد

در واقعیت استفاده از کیبورد به عنوان پیانو به جز جا به جایی راحت و هزینه نکردن برای ابتدای کلاس ها برای ساز پیانو مزیت دیگری ندارد . به همین خاطر ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که اگر برای خرید پیانو مشکلی ندارید از همان ابتدا این ساز را برای کودکتان تهیه نمایید . کیبورد و پیانو شباهت هایی با یک دیگر دارند که شاید به عنوان ساز موقتی در ابتدا بتواند نیاز هنرجو را تامین کند اما علاوه بر شباهت ها و مزیت هایی که کیبورد دارا می باشد دارای معایب و تفاوت هایی نیز می باشند .

 

معایب یادگیری پیانو با کیبورد

همانطور که اشاره کردیم کیبورد به عنوان یک ساز موقتی می تواند یک جایگزین عالی برای ساز پیانو باشد . از این رو ساز کیبورد علاوه بر مزیت هایی که دارا می باشد دارای معایب نیز می باشد . که اگر بخواهیم تفاوت میان دو ساز کیبورد و پیانو را بیان کنیم به شرح زیر می باشد :

  • کلاویه های کیبورد مانند پیانو نمی باشد و بسیار سبک تر است و این مورد منجر می شود که انگشتان نوازده به درستی شکل نگیرند .
  • صدای کیبورد در مقایسه با پیانو بسیار بی کیفیت تر می باشد و اصلا کیبورد کیفیت صدای پیانو را ندارد ، از این رو برای شنیداری نوازنده اصلا مناسب نمی باشد .
  • حالت کلید های کیبورد به گونه ای می باشد که انعطاف پیانو را در برخی از حرکات و تکنیک ها را ندارد .
  • استایل نشستن در کیبورد با پیانو بسیار متفاوت است .
  • پدال در کیبورد وجود ندارد و یا مواردی که روی کیبورد نصب می شود کارایی مناسب ندارند .

نحوه انتخاب پیانو یا کیبورد

آموزش دیدن پیانو در زندگی می تواند یک شروع جدید باشد اما در این شروع جدید باید یک ساز داشته باشید که بتوانید روزانه تمرینات خود را انجام دهید . شما با یک جست و جوی کوچک در بستر اینترنت متوجه خواهید شد که می توانید پیانو را با کیبورد هم آموزش ببینید . اپر شما عزیزان به هر دلیلی دچار سردرگمی در انتخاب ساز شده اید با ما همراه باشید .

  • ساز کیبورد دیجیتال یا همان ارگ : این ساز یکی از ارزانترین و ساده ترین ساز برای یادگیری و آموزش پیانو می باشد . توجه داشته باشید که صدای این ساز با صدای بیانو فاصله زیادی دارد اما برای شروع گزینه بسیار مناسبی است .
  • پیانو دیجیتال : این نوع ساز دارای اندازه ی بسیار بزرگ تری نسبت به کیبورد دارد و قیمت بسیار بیشتری را نیز داردا می باشد . اما نکته قابل توجه این است که صدا و حس نوازندگی پیانو دیجیتال به پیانو بسیار نزدیک است و توصیه ما به شما عزیزان این است که در صورتی که فضا و بودجه لازم برای خرید را دارید یک جایگزین عالی در مقایسه با کیبورد برای آموزش می باشد .
  • پیانو آکوستیک : بهترین گزینه برای نوازندگی پیانو می باشد اما به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارا می باشد و اندازه بزرگ آن ممکن است که یکسری محدودیا ها به وجود آورد .

 

اساتید پیانو در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا

اساتید آموزشگاه موسیقی ریتم آوا از کار بلد ترین و با مهارت ترین افراد در ساز پیانو می باشند که با اطلاعات و آگاهی بالایی که از این ساز دارند به راحتی آن ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند و به تعلیم شما عزیزان می پردازند . به طور کلی اساتید کاربلد آموزشگاه موسیقی ریتم آوا به شرح زیر می باشد :

  • استاد آقای رضا صادقی تجریشی
  • استاد خانم آنیتا عامری
  • استاد آقای مسعود مقدم

 

نتیجه گیری

ساز پیانو یکی از ساز های محبوب در جهان می باشد و بسیاری از افراد به این ساز علاقه دارند اما به دلیل نداشتن بودجه کافی برای خرید این ساز ، علاقه خود را بیخیال می شوند . خبر خوشحال کننده این است که آموزشگاه موسیقی ریتم آوا کلاس آموزش پیانو با کیبورد را با بهترین اساتید برگزار کرده است و شما عزیزان همین حالا می توانید در دوره های آموزشی شرکت نمایید و پیانو را تنها با یک کیبورد فرا بگیرید . توصیه ما به شما این است که در اگر شما عزیزان فضا و یا بودجه مالی برای خرید پیانو را دارید حتما تهیه کنید اما اگر به هر دلیلی توانایی خرید ساز پیانو را ندارید می توانید برای شروع با یک کیبورد شروع کنید . . نکته ی قابل توجه این است که آموزشگاه موسیقی ریتم آوا یکی از بهترین موسسه های موسیقی می باشد و بهترین و کاربلد ترین اساتید را دارد و شما عزیزان پیش از اقدام به ثبت نام در دوره های آموزش پیانو با کیبورد می توانید قیمت دوره های آموزشی آموزشگاه موسیقی ریتم آوا را با دیگر آموزشگاه های مشابه دیگر مقایسه کنید تا با خیال آسوده در دوره ها ثبت نام کنید .

 

نظرات بازدیدکنندگان