واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

آموزش گام به گام داربوکا

آموزش گام به گام داربوکا

یادگیری حرفه‌ای ساز داربوکا در آموزشگاه ریتم آوا

آموزش گام به گام داربوکا در سطح شهر مراکز زیادی ندارد. اساساً این ساز به دلیل اینکه کمتر مورد استقبال قرار گرفته شده مراکز موسیقی نیز از آموزش این ساز خودداری می‌کنند. در ریتم آوا سازهای متعددی برای آموزش وجود دارد که می‌توانید هر یک از آن‌ها از جمله ساز داربوکا را انتخاب کنید. اساتیدی که در آموزشگاه ریتم آوا در حال تدریس هستند تماماً از مجرب‌ترین و بهترین اساتید سطح کشوری هستند و می‌توانید در رابطه با هر یک از این اساتید در سایت آموزشگاه بیشتر بدانید. آموزشگاه موسیقی معتبر بنا به برخی پروتکل‌ها تعیین می‌شود و برای اینکه قادر باشیم آموزشگاه معتبری را برای ثبت‌نام انتخاب کنیم می‌بایست بر این گزینه‌ها آگاه باشیم. دقت داشته باشید که موارد ذکر شده باید توسط آموزشگاه لحاظ شود تا که آموزشگاه را در بهترین حالت دید. با نداشتن هر گزینه سطح آموزشگاه کاهش می‌یابد و شما می‌توانید از این روش به آموزشگاه نمره دهید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر در مورد آموزش مبتدی داربوکا می خواهید بدانید کلیک کنید.

تشخیص سطح آموزشگاه موسیقی

به منظور ثبت نام در دوره آموزش گام به گام داربوکا لازم است به خوبی با آموزشگاهی که انتخاب می‌کنید آشنا باشید و پیش از آن چندین آموزشگاه را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین گزینه را برای ثبت نام در دوره انتخاب کنید. اصول انتخاب آموزشگاه مناسب را در ادامه بیان خواهیم کرد تا بتوانید با نمره دهی توسط این گزینه‌ها آموزشگاه مورد قبولتان را انتخاب کنید و در دوره‌های آموزشی ساز داربوکا شرکت کنید. این اصول بر اساس مواردی است که در صورت وجود قادر است به بهترین نحوه ممکن هنرآموز را آموزش دهد و خروجی آموزشگاه در مطلوب‌ترین حالت ممکن باشد. لازم است با در نظر گرفتن این گزینه‌ها آموزشگاه مد نظرتان را انتخاب کنید و سعی داشته باشید هزینه را ملاک انتخاب قرار ندهید. این می‌تواند صرفاً برای شما یک دوره مبتدی باشد اگر که هزینه دوره کمتر از سایر آموزشگاه‌ها باشد. پس برای اینکه دوره آموزشی به خوبی طی شود لازم است تا که به قابلیت‌ها و ویژگی‌های آموزشگاه دقت داشته باشیم و اصلاً به مبلغ پرداختی آموزشگاه توجهی نکنیم. در ضمن این را نیز باید بگوییم که به دلیل وجود آموزشگاه‌های زیاد در سطح شهرهای کشور هزینه ثبت نام در دوره‌ها تقریباً یکسان است و نمی‌تواند از یک حد مشخص رد شود.

داربوکا را می‌شناسید؟

پیش از ثبت نام در دوره آموزش گام به گام داربوکا لازم است پیش زمینه‌ای نیز در رابطه با این ساز داشته باشید. این ساز از انواع ساز کوبه‌ای محسوب می‌شود و همان‌طور که میدانید در دسته سازهای گابلت درام قرار می‌گیرد. بدنه این ساز به‌طور معمول از فولاد تولید می‌شود. اما در گذشته به دلیل اینکه فولاد و سایر آلیاژها یا وجود نداشته و یا سخت بوده از سفال استفاده می‌کردند. برخی اوقات امروزه نیز از سفال برای بدنه داربوکا استفاده می‌کنند. در ساز تمپو عرب معمولاً بدنه از فولاد و رویه نیز از پوست نیز از پوست مصنوعی ساخته می‌شود. در داربوکاهای با بدنه سفالی از پوست طبیعی استفاده می‌شود. البته در بازار داربوکاهای با بدنه پلاستیکی و رویه مصنوعی نیز به منظور استفاده هنرجویان مبتدی نیز به فروش می‌رسد. از لحاظ قیمت در مقایسه با داربوکاهای سفالی و فولادی قیمت بسیار کمتری دارد و برای شروع لازم است تا از صرف هزینه اضافی خودداری کنید و با استفاده از سازهای با قیمت کمتر کار خود را شروع کنید و بیشتر هزینه را صرف آموزش کنید. این می‌تواند در رشد شما بسیار تأثیرگذار باشد.

اصول انتخاب آموزشگاه موسیقی مناسب برای ساز داربوکا

تفاوتی در دوره نیست؛ لازم است برای ثبت نام در هر دوره آموزشی از این اصول را برای انتخاب آموزشگاه رعایت کنید تا که نتیجه آن نیز برای شما مطلوب باشد. این موارد می‌تواند به شما کمک شایانی کند پس دقت داشته باشید تمامی موارد را نسبت به اهمیتشان در خاطر داشته باشید و با در نظر گرفتن همین موارد مرکز تخصصی ساز مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.

اساتید دارای تجربه و قدرت آموزش

این که مرکز آموزش دارای اساتید با تجربه و کارآمد باشد قطعاً از اساسی‌ترین موارد در رابطه با انتخاب مرکز آموزش موسیقی است. دقت داشته باشید مرکز آموزشی که انتخاب می‌کنید استادی که ساز مدنظرتان را آموزش می‌دهد حتماً دارای تجربه کافی باشد. قدرت آموزش وی نیز باید به میزان قابل قبولی بالا باشد تا در زمانی که تدریس می‌کند هنرجویان به‌طور کامل بر فرامین استاد آگاه باشند. این بسیار مهم است که استاد قدرت آموزش خوبی داشته باشد. اگر چنین نباشد تجربه او به کار نخواهد آمد و کاملاً بیهوده است. شما نیز هزینه‌ای را که صرف آموزش این ساز کرده‌اید در حقیقت دور ریخته‌اید.

موقعیت جغرافیای آموزشگاه نسبت به مکان زندگی شما

دقت داشته باشید از مهم‌ترین موارد در رابطه با آموزشگاه موسیقی آن است که فاصله آن با شما زیاد نباشد و نیاز به صرف هزینه اضافی جهت رفتن روزانه به کلاس نداشته باشید. این می‌تواند برای شما بسیار بد باشد و زمان و هزینه زیادی را برای شما داشته باشد. دقت داشته باشید که مرکز آموزش موسیقی شما در کمترین فاصله با شما باشد و این نیز مهم است که بتوانید توسط خودروهای عمومی نیز به آنجا بروید زیرا استفاده از خودروی شخصی برای کلاس می‌تواند ضرر بیشتری برای شما داشته باشد. یک مورد دیگر نیز در رابطه با موقعیت جغرافیایی مرکز آموزش موسیقی آن است که از لحاظ امنیتی نیز تأمین باشد و در زمان رفت آمد خطری شما را تحدید نکند.

فضا و محیط آموزشگاه موسیقی

به منظور یادگیری بهتر لازم است تا که مرکز آموزش موسیقی که انتخاب می‌کنید دارای محیطی مرتبط با موسیقی باشد و از ابزار و تجهیزات لازم آموزشی برخوردار باشد. برای مثال لازم است تا که مرکز آموزش دارای تزئین و دکوراسیون موسیقیایی باشد تا انگیزه هنرجو را افزایش دهد. این می‌تواند بسیار مفید باشد.

سابقه آموزشگاه

نکته آخر آن است که آموزشگاه دارای سابقه لازم در آموزش باشد. برای مثال آموزشگاه موسیقی ریتم آوا دارای 9 سال سابقه است که می‌تواند انتخابی بسیار مناسب برای هنرجویان علاقه‌مند به تمامی رشته‌های موسیقی باشد. دقت داشته باشید که مرکز آموزش باسابقه کم نمی‌تواند انتخاب خوبی باشد و لازم است تا که مدتی از فعالیتش در این زمینه گذشته باشد تا بتوان به توانایی آموزش آن‌ها اعتماد کرد. دقت داشته باشید برای انتخاب می‌توانید از هنرجویانی که در گذشته از این آموزشگاه مدرک دریافت کرده‌اند نیز سؤالاتی در رابطه با آن مرکز بپرسید تا از توانایی آن‌ها اطمینان پیدا کنید.

نظرات بازدیدکنندگان