واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

آموزش گیتار آنلاین

آموزش گیتار آنلاین

در این مقاله قصد داریم راجع به آموزش گیتار آنلاین در آموزشگاه موسیقی آنلاین ریتم اپ صحبت کنیم.

گیتاریکی از ساز های موسیقی می باشد که با پیک یا انگشت نواخته می شود و این ساز از نوع زهی است و صدای آن از طریق ارتعاش سیم های موجود در ساز تولید می شود. گیتار یکی از ساز های محبوب در بین قشر مردم می باشد و از طرفداران بسیاری در بین کودکان و بزرگسالان برخوردار می باشد.

آموزش گیتار آنلاین

گیتار یکی از پر طرفدار ترین ساز های موسیقی می باشد و با انگشت یا به وسیله ی پیک نواخته می شود.تولید صدای گیتار از طریق ارتعاش سیم های آن است.

گیتار بر خلاف اینکه یک ساز قدیمی می باشد اما تغییرات و تحولات زیادی را متناسب با تغییرات موسیقی غرب داشته است و همین امر سبب شده است که به یک ساز محبوب و پر استفاده تبدیل شود.

آموزش گیتار یکی از دغدغه های علاقمندان به این ساز می باشد اما به دلیل مشکلات و کار ها و دغدغه های روزانه ، امکان یادگیری و حضور در موسسه های موسیقی برای افراد وجود ندارد.

آموشگاه موسیقی آنلاین ریتم اپ با برگزاری دوره های آموزش گیتار آنلاین ، امکان یادگیری برای علامندان به ساز گیتار را فراهم کرده است که در هر زمان و مکانی تنها با یک گوشی هوشمند بتوانند دوره های آموزشی خود را بگذرانند. در ادامه ی مقاله بیشتر راجع به آموزش گیتار به صورت آنلاین و تفاوت آن با کلاس های حضوری توضیح خواهیم داد پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ادامه ی مقاله همراه باشید.

 

انواع قسمت های مختلف گیتار

گیتار از ساز های قدیمی می باشد که در هزاران سال قبل ساخته شده است که بعد از طراحی و ساخت مورد استقبال ایرانی ها ، عبری ها و سایر اقوام کهن قرار گرفته است.گیتار هایی که در سال ها دور ساخته شده است بسیار با گیتار های امروزی متفاوت است اما در واقع هر دو دارای عمل و کار یکسانی هستند.گیتار در سال 771 میلادی ( حدود 1300 سال قبل ) برای اشغال اسپانیا وارد بازار موسیقی شد.

سپس در سال های بعد ساختار این ساز آپدیت شد و بهبود یافت و در نهایت در قرن 20 به شکل امروزی در آمد.

گیتار دارای قسمت های مختلف و متنوعی می باشد این قسمت ها شامل : سردسته ، خرک ، هد ، فرت ، پیچ ، دسته ،پاشنه ، بدنه ، پیکاپ ، قسمت های مرتبط به مدار الکتریکی و تنطیمات حجم صدا ، خرک پایینی ، صفحه پیک گارد ، صفحه ی پشتی ، صفجه ی جلویی ، قسمت های جانبی ، دریچه ی خروج صدا ، سیم ها ، تنظیم کننده ی ارتفاع سیم ها ، فرت بورد می شود.

شناخت قسمت ها و قطعات مختلف گیتار شاید موضوعی مهم و حیاتی نباشد اما برای یادگیری و استفاده از گیتار به درد می خورد و سبب می شود که کمتر به استاد و تعمیر کار نیاز داشته باشید.لازم است که قبل از یادگیری و نواختن گیتار یک آشنایی کلی با ساختار کلی گیتار داشته باشید تا ساده و روان تر بتوانید دوره ی آموزشی خود را بگذرانید.

توجه داشته باشید که دوره های آنلاین آموزش گیتار یک دوره ی چند ماهه می باشد که بستگی به تمرین و تلاش شما هنرجو های عزیز دارد و هرچه تلاش و تمرین بیشتری داشته باشید در زمان بسیار کمتری می توانید آموزش و یادگیری گیتار را فرا گیرید.

تفاوت دوره های آنلاین گیتار با دوره های حضوری

اگر بخواهیم تفاوت آموزش گیتار آنلاین در آموزشگاه موسیقی آنلاین ریتم اپ را با دوره ها و کلاس های حضوری آموزش گیتار که در موسسه ها برگزار می شوند مقایسه کنیم به طور خلاصه شامل موارد زیر می شود :

  •         مشغله ها ی روزمره سبب شده است که علاقمندان به گیتار نتوانند به صورت حضوری در موسسه های موسیقی حضور داشته باشند و از علاقه ی خود صرف نظر کنند.
  •         دوره های حضوری که در موسسه های موسیقی برگزار می شود سبب تلف شدن وقت هنرجو می شود زیرا معمولا لوکیشن محل سکونت فرد با لوکیشن موسسه فاصله دارد و مواردی اعم از آمده شدن برای رفتن به کلاس ، مسافت طولانی ، هزینه های رفت و برگشت ، ترافیک ، تاخیر در زمان حضور در کلاس و ... سبب می شود که از علاقه ی خود چشم پوشی کند.توجه داشته باشید که بیشتر هنرجو ها به دلیل سختی هایی که دوره های حضوری موسیقی دارد کلاس خود را نصفه و نیمه رها می کند و قید هزینه ی پرداختی برای شهریه ی کلاس را می زنند.
  •         همیشه هنرجو تمایل به یادگیری علاقه ی خود از استادان با تجربه را دارند اما برگزاری حضوری کلاس گیتار در موسسه های موسیقی به دلیل اینکه استاد باید شخصا در کلاس حضور داشته باشد به دلیل محدودیت زمان و مکان این امکان برای اساتید وجود ندارد. خبر خوشحال کننده این است که با برگزاری دوره ی آموزش گیتار آنلاین در موسسه موسیقی آنلاین ریتم اپ این امکان را به هنرجو داده است که در هر مکان و زمانی تنها با یک گوشی هوشمند در دوره های آموزش آنلاین گیتار شرکت کننده و تخصص خود را در این زمینه از استادان با تجربه و چیره دست کسب کنند.
  •         در انتها دوره های آموزشی آنلاین گیتار که در موسسه موسیقی ریتم اپ برگزار می شود به این صورت می باشد که ویدیو های آموزشی در اختیار هنرجو قرار می گیرد. ویدیو های قرار گرفته در دست هنرجو این امکان را به او می دهد که آموزش ها را بار ها به صورت متعدد تماشا کند و در صورت بروز هرگونه مشکل و ابهام در این زمینه با استاد خود در ارتباط باشد و مشکلات و ایهامات خود را برطرف کند. توجه داشته باشید که این امکان برای کلاس های حضوری آموزش گیتار وجود ندارد و در صورت تاخیر و یا غیبت در کلاس هنرجو موجب سردرگمی و عقب افتادن از آموزش می شود.

کلام آخر

آموزشگاه موسیقی آنلاین ریتم اپ یک موسسه ی آموزش آنلاین انواع ساز های موسیقی با بهترین استادان با تجربه می باشد.این موسسه این امکان را به علاقمندان موسیقی که بنا به هر دلیلی قادر به ثبت نام در دوره های حضوری در موسسه های موسیقی را ندارند تشکیل شده است تا علاقمندان بتوانند علاقه ی خود را در زمینه ی موسیقی دنبال کنند و تخصص خود را در زمینه ی علاقه ی خود کسب کنند.

 

آموزش آنلاین موسیقی 

آموزش آنلاین آواز 

آموزش آنلاین پیانو

آموزش آنلاین جیمبی 

 

 

 

نظرات بازدیدکنندگان