واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

آموزش گیتار آکوستیک

آموزش گیتار آکوستیک

اگر شما هم جزء علاقه‌مندان موسیقی هستید حتما از اولین ساز هایی که دوست دارید آنها را یاد بگیرید گیتار است. گیتار جزء سازهای که نواختن آن بسیار دلپذیر است و امروزه بسیاری از افراد همواره در پی یادگیری این ساز هستند. برای آموزش موسیقی به آموزشگاه موسیقی متفاوتی مراجعه می‌کنند. آموزش گیتار متفاوت است و باید گیتار مورد علاقه خود را تهیه کنید. از انواع گیتار می توان به گیتار کلاسیک، گیتار آکوستیک و گیتار الکتریکی اشاره کرد که دسته بندی های جزئی تری هم دارند. در هنگام خرید و یا ثبت نام در آموزشگاه ها می توانید از انواع دیگر آن ها با خبر شوید. در ادامه این مطلب در مورد آموزش گیتار آکوستیک صحبت خواهیم کرد. اگر قصد یادگیری این ساز را دارید حتما با ما همراه باشید.

 

گیتار آکوستیک جزء گیتارهایی است که بدنه آن صدای سیم ها را تقویت می کند. به این صورت که سیم ها فقط در بدنه چوبی توخالی صدا ایجاد می‌کنند. این نوع گیتار دارای شش سیم فلزی و پلاستیکی می باشد که ضخامت آنها متفاوت هستند. از زیر ترین تا بم ترین سیم به طور طبیعی ۱۳ تا ۵۶ هزار میلی است. گیتار های آکوستیک از گیتار های مدرن محسوب می‌شود و از گیتار کلاسیک الگو گرفته است. در زمینه آموزش گیتار شما نیاز دارید که یکسری نرم افزارها، کلاس ها و آموزش ها را پشت سر بگذارید و اطلاعاتی در مورد ویژگی ساز بدست بیاورید.

انواع گیتار آکوستیک

گیتار آکوستیک دارای انواع متفاوتی است. گیتار آکوستیک نایلونی، گیتار آکوستیک فلزی گیتار آویشن. گیتار آکوستیک نایلونی دارای سه سیم فلزی در بالا و سه سیم سیم نایلونی در قسمت پایینی است. در سبک گیتارهای کلاسیک و فلامینگو می باشد که می توانید توسط آن پاپ بنوازید. این گیتار ها دارای ١٢ باره هستند. گیتار آکوستیک فلزی دارای شش سیم فلزی هست. این نوع گیتار بیشتر برای سبک های راک، کانتر، بلوز و جز استفاده می شود. این گیتار دارای ۱۴ نیم پرده است و صدای خشن، قوی و شفاف دارد. شما برای اموزش و شرکت در کلاس گیتار می توانید با مشاورین ما در تماس تماس بگیرید. گیتار نوع سوم گیتار آویشن است. آویشن جز نسل جدیدی از این گیتار هاست که کاسه صدای آن از جنس پی وی سی است. در دهه ۵۰ تولید شده است. صدایی بین صدای گیتار الکتریک و آکوستیک دارد.

 

تفاوت آموزش گیتار کلاسیک و آکوستیک

گیتار در حیطه ساز های زهی قرار می گیرد و این امکان را به نوازنده می‌دهد که انواع ملودی های مختلف و پیچیده را اجرا کند. نوازنده می‌تواند چندین نت به صورت همزمان اجرا کند. این ساز مانند ساز پیانو دارای آکورد است. ملودی اصلی در حین اجرا آکورد نیز نواخته می شود. گیتار آکوستیک دارای بدنه چوبی، توخالی و سیم های فلزی است. از اجزای مختلفی از جمله دسته، خرک چوبی و غیره تشکیل شده است.

این ساز با گیتار کلاسیک شباهت های ظاهری زیادی دارد. کاسه آن در مقیاس با گیتار کلاسیک کمی بزرگتر است؛ بنابراین صدای بلند تر و زنگ خاصی دارد؛ اما گیتار کلاسیک دارای جنس متفاوتی است. صدای آن آرامش بخش و نرم تر به گوش می‌رسد. آکوستیک در سبک بلوز، راک و جز هم استفاده می‌شود. در گیتار آکوستیک سیم ها به یکدیگر نزدیک تر هستند و همین امر باعث شده تا تکنیک های متنوع تری را بتوان روی آن پیاده کرد. دسته گیتار آکوستیک باریکتر از گیتار کلاسیک می باشد و همین مسئله باعث شده تا تراکم سیم‌ها در دست افزایش یابد. بسیاری از تکنیک هایی که در گیتار کلاسیک قابل اجرا نیستند را میتوان با آکوستیک به سادگی اجرا کرد.

کلاس آموزش گیتار آکوستیک حضوری

شما برای یادگیری گیتار آکوستیک میتوانید به کلاس آموزش گیتار آکوستیک مراجعه کنید. ریتم آوا یکی از این کلاس ها است که تمامی سازها را به شما آموزش می‌دهد و با هر سلیقه و تکنیکی می توانید در این کلاس‌ها شرکت کنید. آکوستیک جزء گیتار هایی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. می‌توانید به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری در این کلاس ها شرکت کنید و هر یک از این کلاس ها دارای فواید منحصر به فردی هستند. برخی از افراد یقین دارند که با حضور در کلاسهای حضوری به راحتی می‌توانند یادگیری خود را تکمیل کنند و بهتر بنوازند. همچنین ترجیح می‌دهند که به صورت مستقیم با استاد خود در ارتباط باشند. برخی دیگر به علت نداشتن وقت، شرکت در کلاس‌های گوناگون یا دانشگاه زمان مراجعه به کلاس ها را ندارند و ترجیح می‌دهند به صورت مجازی این سازها را یاد بگیرند. آموزشگاه ریتم آوا این شرایط را برای شما به وجود آورده تا بتوانید به صورت حضوری و یا به صورت آنلاین در کلاس ها شرکت کنید.

 

به راحتی می توانید با شرکت در کلاس آموزش گیتار آکوستیک نواختن قطعه های مختلف را بیاموزید. همینطور به طور کامل با ساز آشنا شوید. بتوانید بهترین آهنگ های مورد علاقه خود را به نمایش بگذارید. برای اطلاع از زمان و مدت ثبت نام می توانید با مشاورین ما در ریتم آوا تماس بگیرید و پرسش های متداول خود را مطرح کنید. به این نکته توجه کنید که شما باید به مراکز معتبر مراجعه کنید تا بتوانید سریع سازها را بنوازید. البته عوامل مختلفی هستند که در یادگیری دخیل هستند. از این عوامل می توان به تمرین، تکرار و استمرار هر روزه اشاره کرد. به طور مداوم تمرین انجام دهید تا در مدت زمان کوتاهی بتوانید ساز مورد علاقه خود را بنوازید.

قیمت کلاس آموزش گیتار آکوستیک

هزینه کلاس ها با توجه به آموزشگاه، مجازی یا آنلاین بودن، استاد و سطح شما متفاوت است. اینکه سطح شما مبتدی باشد، حرفه ای یا متوسط در قیمت نهایی موثر است. هرچه سطح شما بالاتر باشد مبلغ پرداختی افزایش خواهد یافت. برای اطلاع از قیمت کلاس آموزش گیتار آکوستیک میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید تا قیمت ثبت نام در کلاس ها را با توجه به شرایط شما بیان کنند.

نظرات بازدیدکنندگان