واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

آموزش گیتار از صفر

آموزش گیتار از صفر

آموزش فوق حرفه ای گیتار از صفر تا صد رایگان :

شاید برای خیلی از شما اتفاق افتاده باشد که پس از دیدن افرادی در دور همی ها و مهمانی ها که همزمان آواز می خوانند و گیتار می زنند فکر کنید که این افراد چقدر جذاب به نظر می رسند ، اگر شما هم به دنبال آموزش گیتار هستید می توانید با دوره های این سایت و دوره آموزش گیتار از صفر تا صد رایگان جزو ان دسته از افراد جذاب شوید . بسیاری از افراد مبتدی در شروع کار خود با دوره ها اساتید خوشنام کشورمان آشنایی ندارند و در دام تبلیغاتی مثل آموزش گیتار در ۸ جلسه یا آموزش گیتار در یک ماه می افتند .

مطالعه کنید » کلاس آموزش گیتار

اگر شما هم هنرآموز گیتار هستید یا می خواهید تازه شروع به یادگیری نواختن گیتار کنید و سوال هایی مثل سوال های زیر در ذهنتان است پیشنهاد میکنم با ما در سایت ریتم آوا همراه باشید .

  •         یادگیری گیتار رو از کجا شروع کنم ؟
  •         آیا نیاز به یادگیری نت خوانی و دوره های پیش نیاز دارم؟
  •         حتما باید ناخن های بلندی برای نواختن گیتار داشته باشم ؟
  •         چقدر طول می کشد تا بتوانم ریتم هر آهنگی که میشنوم رو بنوازم ؟
  •         چه گیتاری بخرم ؟
  •         چگونه با دوره آموزش گیتار از صفر ، حرفه ای گیتار بزنم ؟

 

 

گیتار از جمله محبوب ترین سازها در سراسر جهان است که پس از گذراندن مجموعه دوره آموزش گیتار از صفر قادر به نواختن اصولی و دقیق گیتار خواهید بود ، این دوره کاملا مطالبی دسته بندی و طبقه بندی سده در اختیارتان خواهد گذاشت که پس  یادگیری خواهید توانست هر قطعه ای را با خیال آسوده بنوازید . این مجموعه برای کسانی جمع آوری و تدوین شده است که هیچ پیش زمینه و اطلاعاتی درباره ی نواختن گیتار و دنیای بزرگ موسیقی ندارند و گیتار اولین سازی است که میخواهند بنوازند.

به چه سبکی از گیتار علاقه مند هستید ؟

اگر شما هنوز نمی دانید که به کدام سبک از نواختن گیتار علاقه دارید باید با سبک های مختلف گیتار ( فلامنکو ، پاپ و کلاسیک ) آشنا شوید با جست و جوی ساده ای تفاوت این سبک هارا خواهید یافت و در می یابیدکه به کدام سبک علاقه مند هستید . توجه کنید در ابتدا ممکن است با تماشای نوازندگان چیره دست و حرفه ای فکر کنید که راه آسانی در پیش دارید ولی توجه کنید که هر سبکی را که انتخاب کردید باید صبور باسید زیرا در روز های اول ممکن اس در برای دراوردن صدای قابل قبولی از گیتار خود به مشکل بر بخورید ، شکیبا باشید وپشتکارتان را حفظ کنید تا به سطح مطلوب خود دست یابید زیرا روز های اول انگشتانتان خشک هستند و نیاز به تمرینات بیشتری دارید. برای تهیه دوره به سایت ریتم آوا مراجعه کنید.

نحوه انتخاب  یک گیتار مرغوب و شیک:

اگر مبتدی هستید نیازی به خرید گیتار های گران قیمت نیست ، برای شروع می توانید از گیتار های دست دوم و یا گیتار های معمولی موجود در بازار  خریداری کنید و پس از رسیدن به سطح متوسط و یا پیشرفته برای خودتان یک گیتار درجه یک خریداری کنید .

چه قدر ممکن است طول بکشد تا یک گیتاریست بشوید ؟

همه مبتدیان در پاسخ به این سوال ممکن است بگویند سالیان سال ممکن است طول بکشد تا یک فرد گیتاریست شود، ولی هیچ پاسخ کاملا دقیق برای این پرسش وجود ندارد زیرا اراده و پشت کار هنرآموزان کاملا متفاوت است و موسیقی و نواختن گیتار علمی بی پایان است ممکن است در تبلیغات درون اینترنت با جملاتی مثل آموزش گیتار در یکماه و یا در ۵ جلسه برخورد کنید . ابن جملات دروغ هایی بیش نیستند و نویسندگان ان ها فقط به فکر گول زدن و تبلیغ هستند . یادگیری  کامل گیتار نیز مانند سایر علوم نیاز مند زمان کافی و اراده قوی و پشتکار می باشد . هدف اصلی این سایت این است که کسانی که به طور جدی علاقه به یادگیری و نواختن گیتار دارند به دلیل مشکلات مالی و هزینه بالای کلاس های حضوری و محدودیت هایی که کرونا برایمان ایجاد کرده است از این علاقه سر باز نزنند و به دنبال رویای گیتاریست شدن خود باشند .لطفا نگزارید چیزی شما را متوقف کند زیرا شما لایق بهترین ها هستید . با دوره های ریتم آوا بهترین باشید .

از کجا آموزش گیتار از صفر تا صد رایگان پیدا کنید ؟

تنها دغدغه این سایت از تولید این مجموعه اموزشی ر‌ضایت صد درصدی هنرآموزان است .با دوره آموزش گیتار از صفر قادر خواهید بود به راحتی گیتار بزنید و لذت ببرید .

 

 

چگونه با مجموعه آموزش گیتار از صفر تا صد رایگان بهترین نتیجه را بگیرم؟

دقت کنید هر جلسه را باید یک هفته کامل و به طور روزانه حداقل یک ساعت تمرین کنید . بهتر است ابتدا از سبک کلاسیک شروع کنید و سپس به سبک مورد علاقه تان برسید زیرا در نوازندگی حرفه ای نیازمند تکنیک های آموزش داده شده در قسمت کلاسیک خواهید بود .

اگر در طول دوره اموزش گیتار از صفر  به مشکل بر بخورید چه کاری باید کنید ؟

درصورت نیاز به سوال و رفع ابهام می توانید در سایت ریتم آوا کامنت بگزارید و یا در اینستاگرام ما برایمان دایرکت بفرستید ، اساتید و سایر هنر جو به سوالات شما پاسخ خواهند داد .

کلام نهایی:

توجه کنید که لازمه هر آموزشی ، تمرین و تکرار است ، پس از دریافت دوره آموزش گیتار از صفر توجه کنید که سرعت یادگیری شما کاملا وابسته به پشتکار و ارائه خودتان است .  روزانه زمانی مشخص را برای خود و گیتار زدن اختصاص دهید تا شاهد پیشرفت خود در زمینه نوازندگی گیتار باشید . هدف اصلی این سایت این است که کسانی که به طور جدی علاقه به یادگیری و نواختن گیتار دارند به دلیل مشکلات مالی و هزینه بالای کلاس های حضوری و محدودیت هایی که کرونا برایمان ایجاد کرده است از این علاقه سر باز نزنند و به دنبال رویای گیتاریست شدن خود باشند .لطفا نگزارید چیزی شما را متوقف کند زیرا شما لایق بهترین ها هستید . ریتم آوا برایتان بهترین ها را فراهم کرده است .

نظرات بازدیدکنندگان