واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

آموزش گیتار الکتریک تهران

آموزش گیتار الکتریک تهران

گیتار برقی که با نام گیتار الکتریک هم شناخته شده است یکی از سازهای محبوب بین نوجوانان به شمار می‌رود که تقاضای بسیار زیادی در حوزه آموزش آن در سال‌های اخیر مشاهده کرده‌ایم. گیتار الکتریک به گیتارهای آکوستیک و کلاسیک شباهت بسیار زیادی دارند اما ساختار و نحوه نواختن آنها کاملاً متفاوت است. باید طبق آموزش‌های خاص و ویژه آن را فرا گرفت. شرکت در کلاس گیتار می‌تواند برای شروع آموزش ضروری باشد. از آنجا که گیتار الکتریک نسبت به سازهای کلاسیکی مانند گیتار، ویولن و پیانو خاص‌تر است معمولاً آموزشگاه‌های زیادی در این زمینه خدمات ندارند. پیدا کردن یک آموزشگاه معتبر و کاربلد در این حوزه دشوار است؛ زیرا یک کلاس موسیقی باید کیفیت و استانداردهای لازم را داشته باشد. مجموعه ریتم آوا به عنوان مرکز آموزش گیتار الکتریک در تهران آماده است تا پذیرای شما هنرجویان عزیز باشد. در این مطلب در مورد نحوه شروع این آموزش‌ها و موارد نکات ضروری صحبت خواهیم کرد.

مراحل آموزش گیتار الکتریک تهران

در مرحله اول آموزش گیتار الکتریک شما باید یک آموزشگاه خوب و استاندارد پیدا کنید و زیر نظر مربیان و استادان حرفه‌ای سطح مورد نظر خود را بررسی کنید. برای آنکه به یک نوازنده خوب تبدیل شوید باید از همان ابتدا به صورت اصولی و حرفه‌ای راه را پیش بگیرید تا در ادامه مسیر دچار مشکل نشوید. علی رغم تلاش‌های بسیار زیادی که در زمینه آموزش گیتار الکتریک در تهران انجام شده است در این زمینه یک سری کم و کاستی‌ها نیز وجود دارد. یکی از موارد مهم دیگر قبل از شروع یادگیری این است که هنرجو باید به ساز اشراف کامل داشته باشد. با ساختار و نوای آن آشنا باشد. گیتار الکتریک صدای تقویت شده دارد و صدای آن توسط پیکاپ تشدید می‌شود.

قبلا صدای ساز گیتار آکوستیک در کنار سایر سازها به خصوص مانند درامز و بیس به وضوح شنیده نمی‌شد؛ برای همین نوازندگان درصدد تقویت صدای گیتار برآمدند و با ایجاد تغییرات روی گیتار آکوستیک و تقویت صدای آن به گیتار الکتریک رسیدند که این روزها در سبک‌های مختلف موسیقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. گیتار الکتریک در سبک‌های مختلف راک، متال، بلوز، پاپ، جاز و کانتری کاربرد دارد و در سبک‌های راک، متال و بلوز به عنوان ساز اصلی استفاده می‌شود.

نحوه آموزش گیتار الکتریک تهران

ابتدا با شرکت در کلاس ممکن است یادگیری آن کمی برای شما سخت به نظر برسد. به خصوص اگر هیچ ساز دیگری را تمرین نکرده‌ و آموزش اصولی ندیده باشید. شما بعد از شرکت در کلاس‌ها با تمرین‌های مداوم می‌توانید در این حرفه خیلی زود با ساز ارتباط برقرار کنید. در آموزش گیتار الکتریک در تهران در سه ماه نخست یعنی ترم اول با درس‌های پایه‌ای مانند تئوری موسیقی آشنا می‌شوید. تکنیک‌های ساده‌ای مانند اسلاید، پالم، میوت و آکوردها را یاد می‌گیرید.

در دوره آموزشی شما با مهارت‌های پایه و اصولی مانند نحوه نشستن، صحیح در دست گرفتن ساز، نحوه ضربه زدن و گرفتن پیک، درست قرار گرفتن انگشتان روی فینگر برد، نحوه گرم کردن دست‌ها و انگشتان آشنا می‌شوید. شاید سوال برایتان به وجود بیاید که یادگیری گیتار الکتریک چقدر زمان می‌برد؟ باید گفت که زمان دقیق و مشخصی را نمی‌توان برای این موضوع بیان کرد؛ زیرا هر فردی با توجه به سطح، مقدار تمرین، علاقه و استعدادی که دارد پیشرفت متفاوتی خواهد داشت. برای مسلط شدن بر تکنیک‌ها و یادگیری قطعات باید صبر و حوصله به خرج دهید و تمام تمرینات خود را به موقع انجام دهید. این کار باعث می‌شود تا در بلند مدت با تمامی تکنیک‌ها آشنا شوید.

سخن پایانی

ریتم آوا به عنوان بهترین آموزشگاه موسیقی تهران نیز شناخته شده است و با استفاده از امکانات جدید و متدهای آموزشی به روز به هنرجویان کمک می‌کند تا بتوانند در ساز مورد علاقه‌شان پیشرفت کنند. شما با شرکت در این کلاس‌های آموزشی به کمک اساتید موسیقی حرفه‌ای می‌توانید در مسیر درست آموزش قرار بگیرید. این آموزشگاه هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان مناسب است. دوستانی که در تهران زندگی می‌کنند به راحتی می‌توانند در کلاس‌های مناطق مختلف شرکت کنند و از ساز زدن لذت ببرند. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان و مشاورین ما صحبت کنید و با دریافت مشاوره تلفنی رایگان تصمیم نهایی خود را اتخاذ نمایید.

نظرات بازدیدکنندگان