واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

آموزش گیتار برای کودکان

آموزش گیتار برای کودکان

از کجا بفهمم کودکم به گیتار علاقه دارد؟

طبق نظریه گروهی از موسیقی دانان ، کودکان در زمینه هوش و علاقه موسیقیایی از یکدیگر متفاوتند و این امر ممکن است در برخی کودکان اجبازی و اکتسابی باشد که پیشنهاد نمی شود، سعی کنید ساز مورد علاقه کودکتان را بشناسید  و سپس از راه آموزش صحیح به رشد استعدادش در زمینه مورد علاقه اش کمکش کنید . روانشناسی کودک بکار برده شده در این دوره آموزش گیتار برای کودکان به طور کاملا حرفه ای  در خصوص آموزش به خردسالان و کودکان طراحی شده است و با جذب آنها به ساز گیتار باعث تلاش بیشتر آنها برای یادگیری این ساز جذاب می شود .در همه خانواده ها، والدین دوست دارند که استعداد خاص کودک خود را کشف کنند و با بها دادن به آن استعداد ، باعث رشد و شکوفایی کودک خود شوند. اگر شما هم حس می کنید که فرزندتان توانایی و استعادادی در زمینه نواختن گیتار دارد برایش دوره آموزش گیتار برای کودکان را ،از سایت ریتم آوا تهیه کنید، دوره جامع آموزش گیتار به کودکان با ایجاد محیطی صمیمی و گرم برای کودکتان باعث میشود که کودک از توانایی خود در ای زمینه لذت ببرد و با دیدن خوشحالی شما از موفقیتتش و خارج شدن از امزوا و تشکیق دیگران ، اعتمادبه نفس بالاتری در جامعه خواهد داشت . توجه کنید که لازمه هر آموزشی ، تمرین و تکرار است ، پس از دریافت دوره آموزش گیتار توجه کنید که سرعت یادگیری کودک شما کاملا وابسته به پشتکار و ارائه خود اوست .

 

 مطالعه کنید : کلاس آموزش گیتار

مناسب ترین سن برای آموزش گیتار برای کودکان چه سنی می باشد ؟  

از بدو تولد تا ۵ سالگی کودک با قرار گرفتن در معرض صداهای مختلف و ریتم و آهنگ مهارت های پایه ای و ذاتی موسیقی را درک می کند اگر کودکتان به ساز و موسیقی علاقه نشان داد پس از پنج سالگی میتوانید برایش دوره آموزش گیتار به کودکان را تهیه و از رشد استعداد فرزندتان خرسند شوید . در واقع از ۵ سالگی به بعد انگشتان کودک می تواندد ریتم ها و آکورد های مناسب برای نواختن ملودی هایی را که در دوره آموزش گیتار برای کودکان وجود دارند را بنوازد .  نکته دیگری که  ممکن است به آن فکر کنید این است که کودکتان هنوز قادر به تشخیص حروف الفبا نیست ، باید ذکر کنیم که این دوره نیاز های تئوری و آموزش عملی و جامع آموزش گیتار به کودکان  را از سن ۵ سالگی به بعد موشش  می دهد و کودکتان حتی بدون دانستن الفبا و حروف قادر به تشخیص نت ها تطبیق علائم موسیقیایی خواهد بود .طبق آمار گیری که از نظر سنجی ها و مطالعات آماری انجام داده ایم سن ۸ سالگی شاید مناسب ترین سن برای شروع اموزش گیتار برای کودکان باشد زیرا دست هایشان به قدری درشت شده است که بتوانند گیتار های مختلف در سبک های مختلف را بنوازند . توجه کنید که لازمه هر آموزشی ، تمرین و تکرار است ، پس از دریافت دوره آموزش گیتار از سایت ریتم آوا توجه کنید که سرعت یادگیری کودک شما کاملا وابسته به پشتکار و ارائه خود اوست .

 

 

 

نکاتی که باید به آن ها توجه کنید !

  • گیتاری که برای کودک خود تهیه نی کنید باید متناسب با سن و اندازه انگشتان اون باشد .
  • بهتر است با دوره آموزش گیتار برای کودکان شروع کنید تا آهنگ های ساده و سرگرم کننده ریتیمک برای آنها هم لذت بخش باشد .
  • در انتتاب گیتار دقت کنید که میخواهید آکوستیک بگیرید یا الکتریک ، از کودک خود بخواهید برایتان شرح دهد چه انتظاری از نواختن گیتار دارد  اگر حس می کنید کودکتان به راک علاقه مند است گیتار الکتریکی مناسب تر است و اگر مطمئن هسنید کودکتان از موسیقی محلی و فولکلور لذت می برد برایش گیتار آکوستیک خریداری کنید .
  • نواختن گیتار الکتریک ساده تر از آکوستیک است اگر انگشتان کوچک فرزندتان هنوز امادگی نواختن گیتار آکوستیک را ندارد با الکتریک شروع کنید .
  • برای عدم مزاحمت حیت تمرین فرزندتان برایش هدفون و امپلی فایر تهیه کنید تا فقط خودش بتواند صدای نواختنش را بشنود .
  • اندازه گیتار بسیار نکته مهمی است ، برای کودک ۴ تا۶ ساله بهتر است از گیتار اندازه یک چهارم و برای کودک ۶ تا ۹ سال از گیتار یک دوم و برای نوجوانان و کودکان بالای ۱۲ سال می توانید گیتار استاندارد بزرگسال را تهیه کنید . برای جذب بیشتر کودک به نواختن گیتار از گیتار هایی با اشکال و نقش های فانتزی تر استفاده کنید .
  • لوازم جنابی اشاره شده در دوره آموزش گیتار برای کودکان را فراموش نکنید ، تیونر و مترونوم برای کوک کردن گیتار ( امروزه نسخه های اندروید و ای او اس این ابزار ها قابل نصب بر روی تمامی سیستم عامل ها هستند ) .

 

کلام نهایی:

توجه کنید ممکن است با وجود علاقه شدی کودکتان به گیتار ، این وسیله برایش ترسناک باشد ، ابتدا با شروع دوره آموزش گیتار به کودکان که از طریق همین سایت خریداری کرده اید به کودکتان آموزش دهید که هر صدایی که دوست دارد از ساز در بیاورد تا آشنایی نسبی به ساز پیدا کند اگر کودکان سن پایین تر از ۷ سال دارد بگذارید ابتدا به چشم یک اسباب بازی به آن بنگرد و سپس وارد مسائل مدی تر موسیقیایی این وسیله شود . توجه کنید که لازمه هر آموزشی ، تمرین و تکرار است ، پس از دریافت دوره آموزش گیتار توجه کنید که سرعت یادگیری کودک شما کاملا وابسته به پشتکار و ارائه خود اوست .  روزانه زمانی مشخص را برای کودک خود مشخص کنید و گیتار زدن را به آن زمان اختصاص دهید تا شاهد پیشرفت کودک خود در زمینه نوازندگی گیتار باشید . هدف اصلی این سایت این است که کسانی که به طور جدی علاقه به یادگیری و نواختن گیتار توسط کودکشان دارند به دلیل مشکلات مالی و هزینه بالای کلاس های حضوری و محدودیت هایی که کرونا برایمان ایجاد کرده است از این علاقه سر باز نزنند و به دنبال رویای گیتاریست شدن فرزند خود باشند . لطفا نگزارید چیزی که شما را متوقف کرده کودکتان را هم متوقف کند زیرا فرزند شما لایق بهترین هاست .از سایت ریتم آوا می توانید این دوره هارا تهیه کنید .

نظرات بازدیدکنندگان