واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

استاد فرهیخته دف هیوا رنجبر

استاد فرهیخته دف هیوا رنجبر

قبل از انتخاب استاد موسیقی این نکات را در نظر بگیرید.

به احتمال خیلی بالا شما جز افرادی هستید که تازه وارد دنیا موسیقی شده و دنبال استاد خوب برای اموزش نواختن ساز مورد علاقه تان می گردید و نمی دانید که یک استاد خوب در دنیای بزرگ موسیقی باید چه ویژگی هایی داشته باشد، همین امر که در انتخاب استاد موسیقی خود بسیار وسواس خرج می‌دهید یعنی اینکه هدف دنبال کردن موسیقی برایتان کاملاً جدی است پس فراموش نکنید که موسیقی و هنر و حرفه بسیار سخت و سنگینی است و چون با علاقه خود وارد این حرفه شدید باید سخت تلاش کنید. همینطور باید توجه کنید که استادی را انتخاب کنید که بتواند درست و صحیح شما را راهنمایی کند. اگر استادتان نتواند خوب به شما انگیزه ادامه دادن آموختن ساز را بدهد آن وقت است با روش های غلط و اشتباه امکان این که ساز خود را رها کنید و از موسیقی برای همیشه خداحافظی کنید زیاد خواهد شد. آموزشگاه موسیقی ریتم آوا در تلاش است تا با شناساندن بهترین اساتید در سطح کشوری به شما عزیزان این فرصت را بدهد که از میان بهترین اساتید هر ساز، بتوانید استاد خود را انتخاب کنید و تا پایان راه دراز و رویایی دنیای موسیقی همراه او باشید و بتوانید در کنار تمرینات و آموزش هایی که از آن استاد می گیرید مثل یک ستاره در دنیای بزرگ موسیقی بدرخشید. در این مطلب شما را با یکی از خوش نام ترین اساتید ایران که در همین آموزشگاه نیز تدریس می کند آشنا می کنیم، با ما باشید تا بیشتر در باره ی هیوا رنجبر بدانید.

سوابق درخشان و فعالیت های برجسته استاد هیوا رنجبر عبارت است از :

  • تالیف کتاب دل نوشته های من و دف
  • رهبر بزرگترین ارکستر موسیقی اقوام ایرانی در ارکستر هیژان
  • برگزاری ورکشاپ ها و کلاس های مستر وفوق پیشرفته آموزشی در مناطق مختلف ایران
  • رهبری کنسرت های متعدد ارکسترهیژان در شهریور ماهِ سال 97، اردیبهشت ماهِ سال 98 و بهمن ماهِ سال 99 در تالار وحدت تهران ، و شهریور ماهِ سال 97 در تالار وزارت نیرو  ‌
  • داوری کردن بخش ساز های کوبه ای در پنجمین جشنواره موسیقی آوای فجر تهران
  • همکاری و رهبری کنسرت، همراه با استاد رسول نجفیان، استاد مرتضی غزنوی، استاد فرج علیپور و سایر خوانندگان و موزیسین های مشهور و خوش نام نواحی مختلف ایران

خصوصیات رفتاری یک استاد حرفه ای :

اگر می خواهید تبدیل به یک ستاره پر رنگ در موسیقی، آواز و نواختن ساز مورد نظرتان شوید باید توجه کنید که باید از روش ها و تکنیک های یک استاد مجرب و کارکشته استفاده کنید و در تک تک مراحل و پله های پیشرفت کردنتان استادی را داشته باشید که بتواند با دلسوزی همه ایرادات شما را برطرف کند. استاد هیوا رنجبر یکی از همین استادان است، برای هماهنگی و ثبت نام کلاس های این استاد می توانید با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید. یکی از این مهم ترین ویژگی های یک استاد موسیقی خوب این است که هنرجو را در انتخاب ساز کمک و راهنمایی کند. استاد موسیقی در حقیقت باید خودش تسلط کامل بر نت خوانی، تئوری موسیقی و حتی سلفژ داشته باشد تا بتواند در همه زمینه ها هنرجو را راهنمایی کند .رعایت حریم اخلاقی و احساسی بین استاد مدرس موسیقی و فرد هنرجو یکی دیگر از نکات ویژگی استاد موسیقی است که اساتید باید به آن توجه کافی را داشته باشند. نکته دیگر این است که استاد خوب فقط وظیفه  آموزش موسیقی و نواختن ساز و آواز را دارد و لازم است که از تحمیل هر گونه عقاید، تفکرات و خصوصیات اخلاقی خود به هنرجویان به طور جد اجتناب کند. برای اگاهی از موارد بالا شما می توانید با هنر جوهای قبلی این اساتید در ارتباط باشید و نظر ان ها را بپرسید تا در انتخاب تان راحت تر باشید. آموزشگاه موسیقی ریتم آوا در تلاش است تا با شناساندن بهترین اساتید در سطح کشوری به شما عزیزان این فرصت را بدهد که از میان بهترین اساتید هر ساز، بتوانید استاد خود را انتخاب کنید و بتوانید در کنار تمرینات و آموزش هایی که از آن استاد می گیرید مثل یک ستاره در دنیای بزرگ موسیقی بدرخشید. در این مطلب شمارا با یکی از خوش نام ترین اساتید ایران که در همین آموزشگاه نیز تدریس می کند آشنا می کنیم، با ما باشید تا بیشتر در باره ی هیوا رنجبر بدانید.

ویژگی های استاد خود را در یک جلسه ببینید.

برای اینکه معیارهای اصلی انتخابتان را با استاد مد نظر خود مطابقت دهید بهتر است از آن ها اجاره بگیرید که سر کلاس های تدریسشان به صورت امتحانی و بدون ثبت نام حاضر شوید و بقیه هنرجوها را با دقت نگاه کنید و اگر دیدید که تمامی موارد ذکر شده را داشتند با آن استاد کلاس و دوره آموزشی بردارید و البته می توانید که هم در آموزشگاه و هم در خانه و محل مورد نظرتان کلاس ها را تشکیل بدهید، هرچند ما کلاس هایی که در آموزشگاه ها برگزار می شود را پیشنهاد می کنیم چون که محیط سرشار از نوازنده های مختلف و حرفه ای است و انگیزه را در شما بیشتر میکند. استاد هیوا رنجبر یکی از بهترین اساتید ایران در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا به تدریس مشغول است و طی سال ها تجربه صد ها شاگرد چیره دست تربیت کرده است برای گرفتن مشاوره و آگاهی از نحوه ثبت نام در کلاس های این استاد خوش نام کشوری با پشتیبانی سایت در تماس باشید. آموزشگاه موسیقی ریتم آوا در تلاش است تا با شناساندن بهترین اساتید در سطح کشوری به شما عزیزان این فرصت را بدهد که از میان بهترین اساتید هر ساز، بتوانید استاد خود را انتخاب کنید و تا پایان راه دراز و رویایی دنیای موسیقی همراه او باشید و بتوانید در کنار تمرینات و آموزش هایی که از آن استاد می گیرید مثل یک ستاره در دنیای بزرگ موسیقی بدرخشید. در این مطلب شما را با یکی از خوش نام ترین اساتید ایران که در همین آموزشگاه نیز تدریس می کند آشنا کردیم، برای ثبت نام کلاس های ساز های مختلف که توسط استاد هیوا رنجبر تدریس می شوند با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید.

نظرات بازدیدکنندگان