واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

انتخاب ساز بر اساس شخصیت

انتخاب ساز بر اساس شخصیت

با روانشناسی ساز خود را انتخاب کنید!

انتخاب ساز بر اساس شخصیت یکی از جالب ترین راه های انتخاب ساز و یادگیری نواختن آن می ‌باشد. بسیاری از افراد هستند که دوست دارند وارد دنیای موسیقی شوند، ولی نمی‌دانند چه سازی را برای شروع ورود به دنیای موسیقی انتخاب کنند. همراه مجموعه آموزشگاه موسیقی ریتم ما باشید تا در پایان این مقاله بتوانید با اصولی ترین روش سایز خود را انتخاب کنید. شما می توانید علاوه بر خرید پکیج های آفلاین و یا حضور در کلاس های آنلاین ، به صورت حضوری به محیط آموزشگاه بیاید و در کلاس‌ های حضوری این مجموعه ثبت نام کنید.

انتخاب ساز بر اساس شخصیت:

شخصیت شما ، توسط پوشش دستخط و یا سایر فاکتورهای دیگری مثل سازتان قابل شناسایی است. در حقیقت افراد ممکن است پس از ورود به دنیای موسیقی ، تنها با یک یا دو ساز ارتباط عمیقی بر قرار کنند . توجه کنید که افراد درون گرا و برون گرا ساز های مختلفی را انتخاب می‌ کنند . این افراد در حقیقت می توانند در دو دنیای جداگانه بیاموزند که در تک نوازی ها می توانند صدای بسیار جذاب می کند این افراد هیچ وقت به دنبال اجرای گروهی و یا نواختن ساز های پر سر و صدا مثل ساکسیفون نخواهند بود . در مقابل افراد درون گرا افراد برون گرا هستند که دوست دارند در کنسرت ها و ارکسترهای موسیقی شرکت کنند و در ردیف های اول ساز های پر سر و صدا و جذابی را بنوازند این افراد را جلب توجه افراد دیگر ابایی ندارند و از اینکه در کانون انرژی و جلب توجه باشند لذت می برند.

اگر در مرحله هستید که نمی‌ دانید چه سازی را انتخاب کنید می توانید با انجام تست انتخاب ساز بر اساس شخصیت disk mbtiبه پاسخ‌ های جالبی برسید . توجه کنید که در نهایت باید با توجه به میزان پشتکاری که از خود می شناسید سازی را انتخاب کنید که بتوانید با آن ارتباط عمیقی بر قرار کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام در کلاس های حضوری و یا انلاین، می توانید با پشتیبانی سایت و یا شماره های موجود در همین صفحه تماس بگیرید . پس از اینکه ساز خود را انتخاب کرده اید .  به دنبال بهانه تراشی نباشید و یکی از همان میلیون ها نفری باشید که توانسته اند رویای نواختن ساز را به تحقق برسانند.

دسته بندی سازهای مختلف و ارتباط آن با شخصیت شما:

علاوه بر ساز های بادی ، ساز های کوبه‌ای و ساز های زهی، ساز های جدید تری هم هستند که تحت عنوان ساز های صفحه کلید دار و الکتریکی شناخته می شوند . سازهای بادی غالباً مناسب کسانی هستند که دوست دارند ، افراد دیگر را سرگرم کنند و در مرکز توجه باشند . اگر شما هم همچین شخصیتی دارید ، بهتر است به نواختن فلوت و یا سایر سازها فکر کنید . اگر شخصیت بسیار شاد و پر انرژی دارید بهتر است به دنبال نواختن سازهای کوبه ای مثل ساز ، دهل در این قبیل ساز ها باشید . ساز هایی مثل پیانو مناسب افرادی هستند که دوست دارند ، عمیقاً با موسیقی ارتباط برقرار کنند . توجه کنید که تمامی این مثال ها ممکن است استثنائاتی داشته باشند و افراد مختلف با شخصیت های گوناگون و متمایز ، علاقه و استعداد ویژه ای در نواختن ساز های دیگری داشته باشند .پس از انتخاب ساز بر اساس شخصیت بهتر است به دنبال یک آموزشگاه معتبر و خوشنام باشید تا بتوانید تبدیل به یک نوازنده و خواننده چیره دست شوید.

استعداد یا پشتکار، مسئله این است!

داشتن استعداد مسئله ای نیست که بتوان آن را نادیده گرفت . ولی افراد کمی هستند که به صورت ذاتی ، استعداد موسیقی دارند . در حقیقت بسیاری از نوازندگان و خوانندگانی که در سراسر جهان به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی رسیده اند از کودکی استعداد نداشته و تنها با انجام تمرین های متوالی و منظم توانسته اند به جایگاهی که امروزه کسب کردند برسند و در دنیای موسیقی بدرخشند . جالب است بدانید که شما می‌ توانید با داشتن پشتکار فراوان از کسانی که در خانواده‌ های موسیقی دوست رشد کرده اند و از کودکی گوش آن‌ها به شنیدن صدای ساز های مختلف عادت دارند ، گوی سبقت را بربایید . تعجب نکنید ولی یادگیری موسیقی در سطوح مبتدی و متوسط کاری است که میلیون ها نفر انسان تا به حال توانسته اند ، آن را انجام دهند . پس از اینکه ساز خود را انتخاب کرده اید .  به دنبال بهانه تراشی نباشید و شما هم یکی از همان میلیون ها نفری باشید که توانسته اند رویای نواختن ساز شان را به تحقق برسانند . پس از انتخاب ساز بر اساس شخصیت بهتر است به دنبال یک آموزشگاه معتبر و خوشنام باشید تا بتوانید تبدیل به یک نوازنده و خواننده چیره دست شوید.

داشتن یک استاد خوب و دلسوز می‌ تواند ...

به همراه داشتن یک استاد با اخلاق و دلسوز در راه یادگیری نواختن ساز مورد علاقه تان می تواند باعث شود تا شما بتوانید در طول زمان کمتری تکنیک های اصلی و مهم نواختن ساز را بیاموزید و پس از مدت کوتاهی بتوانید صدای بسیار دل انگیزی از ساز خود خارج کنید . توجه کنید که اساتیدی که حوصله کافی و یا انگیزه کافی برای آموزش دادن به شما را نداشته باشند ، باعث می شوند تا شما پس از مدت کوتاهی دلسرد شوید و شاید برای همیشه یادگیری ساز و موسیقی را کنار بگذارید . آموزشگاه موسیقی ریتم آوا با داشتن تیم تخصصی و آکادمیک به شما این اطمینان را می دهد که می توانید در کنار اساتید مجرب و خوش نام این آموزشگاه ، در دنیای موسیقی تبدیل به ستاره ای شوید و بدرخشید . شما می توانید علاوه بر خرید پکیج های آفلاین و یا حضور در کلاس های آنلاین ، به صورت حضوری به محیط آموزشگاه بیاید و در کلاس‌ های حضوری این مجموعه ثبت نام کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبانی سایت و یا شماره های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

نظرات بازدیدکنندگان