واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

بهترین آموزشگاه موسیقی جام جم

بهترین آموزشگاه موسیقی جام جم

دنیای موسیقی برای تمامی افراد لذت بخش می باشد و بسیاری از آن ها می باشند که به جستجوی یک آموزشگاه موسیقی مناسب و معتبر می باشند . برای سهولت و آسایش خاطر علاقمندان به موسیقی پیشنهاد ویژه ای داریم برای تهرانی های عزیزی که هنوز نتوانسته اند آموزشگاه موسیقی مورد  نظر شان را پیدا کنند . پیشنهاد ما به آن ها بهترین آموزشگاه موسیقی جام جم تهران است که در ادامه می خواهیم در مورد این آموزشگاه یعنی ریتم آوا صحبت کنیم . پس اگر علاقمند به موسیقی می باشید و ساکن تهران ، با ما همراه شوید .

 

بهترین آموزشگاه موسیقی جام جم ریتم آوا

آموزشگاه موسیقی ریتم آوا جزء  بهترین آموزشگاه موسیقی جام جم تهران است . آموزشگاه موسیقی ریتم آوا فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۹۲ شروع کرد که در همان مدت زمان کوتاه توانست تعداد بسیاری کنسرت توسط هنر جویانش اجرا کند . هنرجویان ریتم آوا به دلیل داشتن بهترین اساتید و همچنین فضای آموزشی آموزشگاه می توانند در مدت زمان کوتاهی ساز مورد علاقه خود را بیاموزند و  با شرکت در کنسرت هایی که خود آموزشگاه موسیقی ریتم آوا برای آن ها تشکیل می دهد ،‌ آن ها برای حضور در کنسرت ها ، فرهنگسرا ها و در هر مکان دیگری آمادگی های لازم را پیدا کنند و بدون هیچ گونه استرس و اضطرابی  بتوانند پس از اتمام دوره ی آموزشی شان فعالیت حرفه ای خود را در صنعت موسیقی آغاز کنند . آموزشگاه موسیقی ریتم آوا سعی دارد تا بهترین نوع ارائه را در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار دهد به همین دلیل با حساسیت زیادی بهترین اساتید را به کار گرفته است اساتید ،  در ساز مربوطه یکی از با تجربه ترین و با مهارت ترین ها می باشند و به همین سبب انتخاب آموزشگاه ریتم آوا می تواند برای علاقمندان به موسیقی انتخاب ایده آلی باشد . در ادامه  دوره های آموزشی و اساتید آموزشگاه ریتم آوا را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد .

دوره های آموزشی و اساتید بر جسته ی آن در بهترین آموزشگاه موسیقی جام جم

    آموزش گیتار کلاسیک و پاپ = استاد ابوذر کهن زاده

    آموزش دف و تنبک = استاد حمید قنبری

    آموزش آواز و صدا سازی کلاسیک و پاپ = استاد ابوذر قشقاوی

    آموزش ویولن و کمانچه = استاد مهرداد ناصحی

    آموزش ساز کاخن ، درامز ، بلز = استاد خانم سحر شاطری

    آموزش ساز سنتور = استاد کوروش شاهانی

    آموزش ساز پیانو و تئوری موسیقی = استاد رضا صادقی تجریشی

    آموزش ساز گیتار الکتریک = استاد محمد راسخی پور

    آموزش ساز تار و سه تار = استاد علی ابراهیمی

    آموزش ساز پیانو = استاد خانم آنیتا عامری

    آموزش ساز تار و سه تار = استاد فردین کریم خاوری

    آموزش ساز سنتور = استاد حامی بذر افشان

تمامی اساتید به نوبه ی خود یکی از بهترین ها می باشند . تمامی اساتید دارای مهارت و دانش بالایی می باشند و همچنین تحصیلات تخصصی آن ها در بهترین دانشگاه ها توانسته است آن ها را به یکی از بهترین ها در صنعت موسیقی تبدیل کند .

اساتید با تمام وجود آماده ی آموزش دادن به هنر جویان می باشند و موفقیت هر یک از هنرجویان موجب خوشنودی اساتید می شود .

لازم به ذکر است اساتید برای علاقمندانی که شرایط و موقعیت  شرکت در کلاس های حضوری را ندارند ، کلاس های آنلاین و مجازی در نظر گرفته اند تا تمامی علاقمندان به موسیقی بتوانند یادگیری به موسیقی را فرا گیرند و تبدیل به یک شخص موفق در حوزه ی موسیقی شوند .

کلاس های حضوری

با وجود اینکه تکنولوژی هر روزه در حال پیشرفت است و نوع تدریس ها نیز به سمت آنلاین و مجازی سوق پیدا کرده است اما با این حال هنوز که هنوزه تدریس و یادگیری به صورت حضوری یکی از بهترین روش ها می باشد . هنرجویان با قرار گرفتن در کلاس های آموزشی به صورت حضوری و با مشاهده ی کار های استاد خود می تواند از او روش صحیح نواختن را بیاموزد . استاد می تواند از ابتدا نحوه ی صحیح در دست گرفتن هنرجویان خود را آموزش دهد و به آن ها برای شیوه ی نواختن صحیح ساز همراهی کند و همچنین در صورت بروز مشکلات و سوالاتی در هنرجویان ، در همان لحظه پاسخ صحیح را به آن ها دهد . دومین عوامل مهم یادگیری پس از استاد خوب ، فضا و محیط آموزشی است . هنرجویان با حضور در کلاس های چند نفره بهتر می توانند موسیقی را بیاموزند زیرا موسیقی یک کار گروهی است تا بهتر خود را نشان دهد .  آموزشگاه موسیقی  ریتم آوا برای هیچ یک از کلاس هایش محدوذیت سنی قرار نداده است بلکه کلاس هایی بر اساس گروه های سنی مختلف نیز طراحی کرده است تا هنرجویان بتوانند با هم سن خودشان باشند و راحت تر باشند .

مزایای شرکت در بهترین آموزشگاه موسیقی جام جم

ü      از مزایای آموزشگاه موسیقی ریتم آوا این است که به هنر جویان ممتاز خود اجازه ی فعالیت در ارکستر های داخلی آموزشگاه ها را می دهد تا آن ها با شرکت در ارکستر های داخلی آموزشگاه آمادگی لازم را برای شرکت در ارکستر های عمومی داشته باشند . بدین ترتیب هنرجو اعتماد به نفس فوق العاده ای کسب می کند .

ü      در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا سعی می شود تا به هنرجویان موسیقی نت خوانی ، نت نویسی و آشنایی با الفبای موسیقی را به طور کامل آموزش دهند .

ü      گواهینامه ی معتبر نیز دیگر مزایای آموزشگاه موسیقی ریتم آوا می باشد که هنرجو پس از اتمام دوره ی آموزشی و با داشتن مدرک معتبر می تواند فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کند .

ü      کلاس های ویژه برای تمامی گروه سنی که می تواند مناسب برای تمامی علاقمندان باشد .

 

کلام نهایی

موسیقی جزء یکی از لذت بخش ترین و آرام بخش ترین کار ها می باشد که طرفداران و علاقمندان بسیاری دارد اما با انتخاب اشتباه استاد و یا آموزشگاه می تواند بر عکس عمل کند که توصیه ی ما این است هنگام انتخاب آموزشگاه حتما تحقیقات انجام دهید . اما برای اطمینان خاطر شما عزیزان ، آموزشگاه موسیقی ریتم آوا را پیشنهاد می کنیم که با انجام تحقیقات به معتبر بودن این آموزشگاه پی خواهید برد .

نظرات بازدیدکنندگان