واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

بهترین آموزشگاه گیتار در تهران

بهترین آموزشگاه گیتار در تهران

پیدا کردن بهترین آموزشگاه گیتار در تهران قطعاً یک نیاز برای لاقمندان به ساز فوق‌العاده محبوت گیتار است. آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه بهترین مرکز آموزش را پیدا کنم تا به بهترین شکل ممکن ساز مورد علاقه‌ام را بتوانم بنوازم؟ قطعاً هر علاقمندی به آموزش گیتار برای یکبار هم که شده یکبار بدنبال یک مرکز جهت یادگیری نواختن با این ساز بوده. برای یافتن بهترین آموزشگاه باید خود شما متوجه این موضوع بشوید که یک آموزشگاه خوب موسیقی باید چه ویژگی هایی را دارا باشد. اگر این ویژگی‌ها را به خوبی بدانید میتوانید به راحتی در یکی از بهترین آموزشگاه های موسیقی مشغول به یادگیری شوید. حال این ویژگی‌ها چه چیزهایی میتواند باشد؟ (در ادامه مطلب به توضیح در مورد این ویژگی‌ها خوهیم پرداخت)

  •       گیتار یکی از محبوب‌ترین سازهای جهان

قبل از اینکه بهترین آموزشگاه گیتار در تهران دغدغه ذهن آن دسته از عزیزانی که علاقه به یادگیری گیتار هستند باشد. باید در مورد این ساز دانستی‌های لازم را بدانند. پس در این مطلب به این موارد نیز اشاره خواهیم کرد که این ساز چگونه سازی است و در مورد آن بیشتر خواهید دانست.

ساز مشهور گیتار یکی از سری سازهای زهی است. این ساز بطول معمول توسط پیک یا انگشت توسط نوازنده آن نواخته میشود. این ساز محبوب از دسته گروه زه‌صدا یا کوردوفون است چرا که توسط ارتعاشات تار تعبیه شده بر روی دسته تولید صدا میکند. گیتار نیز همانند تار سه تار دارد و یک نکته که بسیار نیز در محبوبیت آن تأثیر مستقیم گذاشته بروز بودن این تار هم هم از لحاظ ساختاری و هم از لحاظ سبک موسیقی است. این ساز توانسته با پیشرفت علم موسیقی خود را بروز کند و همچنان جزو برترین و مورد توجه ترین سازهای جهان باشد.

  •       انواع گیتار

گیتار دارای چندین مدل است و هرکدام برای یادگیری نیاز به یک سری نکات مهم دارد تا بتوان متناسب با موسیقی مد نظر آنها را نواخت. در این بخش قصد معرفی انواع گیتار را داریم پس برای اینکه گیتار مورد علاقه خود را بیابید این مطلب را حتماً مطالعه کنید.

  •         گیتار آکوستیک: این گیتار با توجه به ساختار محل پخش و تقویت صدا در خود بدنه است و متکی به خود بدنه است. عمدتاً این سری از گیتارها دارای 6 سیم است. این سیم ها دارای رتبه بندی بر اساس صدای زیر تا صدای بم هستند. جنس این سیم‌ها فلز است و قطر این سیم ها به ترتیب از ۱۳تا ۵۶ هزارم اینچ میباشد. ساختار گیتار به این گونه است که در بخش پایین آن دو صفحه و جود دارد که توسط یک صفحه چوبی منحنی روی هم قرار گرفت اند. صفحه رویی دارای یک سوراخ است که به گیتار خاصیت آکوستیک میدهد و به نوعی یک کاسه برای تقویت صدا ایجاد کرده است. گیتارهای آکوستیک در زمینه‌های موسیقی بلوز، کانتری، فولک و راک میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. گیتار آکوستیک شامل دو دسته دیگر میشود:
  •         گیتار کلاسیک: گیتار کلاسیک یکی از قدیمی‌ترین سازهای جهان به حساب می‌آید. تاریخ دقیقی از تولید این نوع از ساز وجود ندارد اما اگر به الگوهای این ساز بخواهیم رجوع کنیم به هزاره های اول و دوم قبل از میلاد خواهیم رسید.
  •         گیتار فلامنکو: این نوع از گیتار برخلاف گیتار کلاسیک که دارای تارهای پلاستیکی است دارای تارهای از فلز است. قطعاً این تشخیص برای نوازندگان تازه‌کار کمی مشکل است اما به مرور زمان و با لمس هر دو نوع میتوان این را تشخیص داد. تفاوت‌هایی در این دو نوع از گیتار کلاسیک وجو دارد اما این دو نوع از خانواده گیتار آکوستیک به حساب می آیند چون هردو تقویت کننده صدایشان در بدنه وجود دارد.
  •         گیتار الکتریک: این سری از گیتار بدلیل اینکه منبع تقویت صدا بیرون از گیتار است و این وسایل توسط برق کار میکنند به گیتارهای الکتریک مشهور هستند. این نوع از گیتار به آمپلی فایرها ودستگاه های تنظیم افکت متصل میشوند و تقویت صدا توسط این دستگاه‌های الکتریکی صورت میگیرد ولی یک نکته مهم آن است که خود گیتار توسط برق کار نمیکند و نیازی به برق ندارد. این سری از گیتار به سه دسته دیگر تقسیم میشوند.

  •         گیتار الکتریک استاندارد
  •         گیتار نیمه آکوستیک
  •         گیتار بیس

 

  •         آموزش گیتار

بهترین آموزشگاه گیتار در تهران آموزشگاهی است که بتواند به هنرجوی خود هرچند هم که تازه کار باشد یک اسطوره موسیقی بسازد. این اسطوره چگونه شکل میگیره؟ با دادن انگیزه به هنرجو

هنرجو مهم نیست چقدر نسبت به موسیقی و ساز مورد علاقه خود آشنایی دارد مهم آن است که آموزشگاه چقدر توانایی در آموزش آن ساز دارد. گیتار معمولاً در هر آموزشگاهی تدریس میشود و قطعاً اساتید زیادی دارد. این اساتید هرچند هم که دارای سابقه باشند اگر قدرت آموزش نداشته باشند به این سطح نخواهند رسید که یک هنرجوی دارای استعداد را به بهترین شکل ممکن آموزش دهند.

 

 

  •         ویژگی آموزشگاه مناسب آموزش گیتار

یک آموزشگاه موسیقی معتبر و قابل اعتماد باید ویژگی‌هایی را داشته باشد تا با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها بتوانیم به آن جهت ثبت نام و یادگیری مراجعه کنیم. این نکات چیستند و چه اهمیتی دارند را برای شما ذکر خواهیم کرد.

o       اساتید و مدرسین مجرب: گفتیم که استادی که دارای سابقه فعالیت موسیقی درخشان باشد دلیل خوب بودن وی در آموزش نیست. استادی میتواند مورد اعتماد باشد که قدرت آموزش خوبی داشته باشد و در ای زمینه دارای سابقه طولانی و سبزی باشد.

o       مشاوره ساز: یک مورد مهم آن است که آموزشگاه باید بتواند به شما کمک کند تا ساز مورد علاقه و مناسب با استعدادتان را بیابید. این یک مورد مهم است برای والدینی که قصد دارند فرزند خود را به کلاس موسیقی بفرستند اما نمیدانند استعداد او در چه زمینه‌ای است.

o       سطح عملی و رضایت هنرجویان: شما باید به هنرجویانی که در این آموزشگاه دوره موسیقی را میگذرانند یا در گذشته گذرانده اند رجوع کنید و میزان سطح آموزشگاه را از لحاظ رضایت و سطح یادگیری آنها بسنجید تا بتوانید به آن آموزشگاه اعتماد کنید.

o       آینده هنرجو: مرد بعدی آینده هنرجوست که باید توجه کنید که آیا این مرکز برای آینده شما هم هدفی دارد یا خیر! این باعث میشود تا که شما از آینده موسیقیایی خود نگاه بهتری داشته باشید و به نوعی با خیال آسوده تری به دنبال اهداف خود در این زمین قدم بردارید.

 

آموزشگاه موسیقی ریتم آوا

این آموزشگاه با بیش از 8 سال سابقه در آموزش هنرجویان علاقمند به موسیقی توانسته هنرجویانی را به بهترین شکل ممکن و با بهره گیری از جدیدترین متدهای آموزشی آموزش دهد. این مرکز بزرگ آموزشی از اساتید مجرب و کاردانی که توانایی آموزشی فوق‌العاده‌ای در زمینه موسیقی دارند برای آموزش هنرجویان استفاده میکند. شما میتوانید برای ثبت نام در کلاس‌های حضوری و غیر حضوری به وبسایت این مجموعه رجوع کنید و بهترین سطح آموزشی را در این مرکز تجربه کنید.‌ای د

نظرات بازدیدکنندگان