واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

بهترین استاد گیتار در تهران

بهترین استاد گیتار در تهران

گیتار از جمله سازهایی است که انواع مختلفی دارد و هر کسی ممکن است به سبک متفاوتی علاقمند باشد. از جمله انواع گیتار می‌توان به گیتار فلامنکو، الکتریک و کلاسیک اشاره کرد که می‌توان هر قطعه یا آهنگی را با آنها به اجرا درآورد. در کلاس‌های مختلف آموزش گیتار شما می‌توانید با اساتید متخصص در هر سبک کلاس بردارید و اصول را به صورت درست  بیاموزید. در ادامه مطلب می‌خواهیم در مورد بهترین استاد گیتار در تهران صحبت کنیم.

اساتید گیتار باید با تمامی متدهای آموزشی روز آشنا باشند و بتوانند تمامی اطلاعات را به صورت اصولی در اختیار هنرجویان قرار دهند. در آموزشگاه ریتم آوا اساتید بزرگ و متبحری حضور دارند که شما می‌توانید به کمک آنها گام به گام گیتار را در سبک‌های مختلف بیاموزید.

مشاهده کنید » قیمت کلاس گیتار

معرفی بهترین استاد گیتار در تهران

از اساتید به نام در آموزشگاه ریتم آوا می‌توان به استاد ابوذر کهن زاده اشاره کرد که گیتار کلاسیک تدریس می‌کنند. با گروه‌های موسیقی متفاوت همکاری داشته‌اند و به عنوان کارشناس موسیقی، مدرس آموزش ساز گیتار پاپ و کلاسیک هستند. در جشنواره فجر استان خوزستان نفر اول شده‌اند. پاپ یکی از محبوب‌ترین سبک‌های نوازندگی محسوب می‌شود و شما می‌توانید به همراه گیتار کلاسیک آواز بخوانید، ملودی بنویسید و تکنوازی کنید. در گیتار کلاسیک هم می‌توان ملودی‌های پیچیده و سخت را با اجرای چندین نت همزمان پیاده سازی کرد. به همین علت این ساز جزء سازهای تک نوازی یا سولو محسوب می‌شود.

استاد کاوه اردبیلی: کاوه اردبیلی جزء نوازندگان و مدرسان گیتار در سبک‌های کلاسیک و پاپ است که از در کنسرت‌های مختلف در فرهنگسرای نیاوران، سالن آوینی، دانشگاه تهران و خانه هنرمندان شرکت کرده است. سال ۹۰ به تدریس خصوصی موسیقی پرداختند. تعداد جلسات ایشان ۵ جلسه می‌باشد. به عنوان بهترین استاد گیتار در تهران شناخته شده‌اند. شما می‌توانید برای شرکت در این کلاس‌ها با مشاورین ما در مجموعه در تماس باشید.

سخن پایانی

گیتار جزء سازهای بسیار پرطرفدار است و بسیاری از افراد همواره به یادگیری آن علاقه دارند. شما می‌توانید به صورت حضوری در کلاس‌های ۳۰ جلسه‌ای شرکت کنید و یا در صورت نداشتن وقت کلاس‌های آنلاین را انتخاب کنید. مجموعه ریتم آوا امکان شرکت در کلاس‌ها را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید روز و ساعت کلاس‌های خود را مشخص نمایید و ساز مورد علاقه خود بپردازید.

نظرات بازدیدکنندگان