واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

ثبت نام کلاس گیتار

ثبت نام کلاس گیتار

پس از همه گیری کرونا  کلاس آموزش گیتار آنلاین بسیار محبوب شد هرچند  که هنوز هم بسیاری از هنرجویان کلاس‌های حضوری آموزشی را به کلاس‌های آنلاین ترجیح می‌دهند. کلاس‌های کاملا حضوری به شما کمک خواهند کرد که بتوانید ارتباط خودتان را با اساتید حفظ کنید. هرچند این عیب راهم دارد که باید همیشه به صورت فیزیکی در کلاس حضور داشته باشید و برای این کار هم هزینه‌ی زیادی را نیز متقبل میشوید .همچنین تنها به یک روش آموزشی با یک استاد دسترسی خواهید داشت و نمی‌توانید مسیرهای مختلف اساتید مجرب دیگر را امتحان کنید. در ادامه مطلب با سایت ریتم آوا همراه باشید تا  روش‌های مختلف آموزش گیتار و مزایا و معایب کلاس آموزش گیتار آنلاین و عیرحضوری  را بررسی کنیم. شما عزیزان می توانید برای ثبت نام کلاس گیتار از طریق همین سایت هزینه کلاس گیتار ۱۴۰۰ را بررسی و پس از مقایسه کیفیت دوره ها و اساتید خوشنام ، بسته مورد نظر خود را تهیه کنید.

چه راه‌هایی برای یادگیری گیتار و ثبت نام کلاس گیتار وجود دارد؟

آموزش اصولی و پایه ای گیتار هرگز یک فرآیند خطی و یکنواخت نبوده و نیست . حتی بسیاری مخالف آکادمیک و چارت بندی کردن آموزش گیتار شده اند و برای دفاع از استدلال خود به نوازندگان بزرگ و گیتاریست های معروفی اشاره می‌کنند که بدون استفاده از  هیچگ گونه کلاس گیتار و استاد یا حتی متدهای آموزشی مشخص و تعریف شده  گیتار را اموخته اند. با این وجود این ، اگر شما می‌خواهید موفقیت خود را در یادگیری گیتار تضمین کنید، باید یک روش آموزشی مطمئن و استاندارد را انتخاب کنید و آن را از منابع قابل اعتمادی مثل سایت ریتم آوا تهیه کنید  . شما عزیزان می توانید برای ثبت نام کلاس گیتار از طریق همین سایت هزینه کلاس گیتار را بررسی و پس از مقایسه کیفیت دوره ها و اساتید خوشنام ، بسته مورد نظر خود را تهیه کنید .

در کل روش های آموخت نواختن گیتار در ایران به سه دسته تقسیم می‌شود :

تقریبا همه آموزشگاه های ساز گیتار در تمامی سبک های کلاسیک و پاپ و فلامنکو  در ایران طرفداران بسیاری دارند و همه ی این آموزشگاه‌ها  با مجوز از وزرات خانه درحال فعالیت هستند و به اساتید گیتار خود این فرصت را می‌دهند که با هنرآموزان  خود در محیطی مناسب و امن ارتباط برقرار کنند. ولی آیا تمام هنراموزان گیتار ایران از سطح کیفیت آموزش خود راضی هستند؟ صرف داشتن  چندین استاد و مجوز نمیتوان به یک آموزشگاه موسیقی خوش نام تبدیل شد. همچنین بسیاری از اساتید در کلاس‌های خصوصی خود که در منزل هنرآموز برگزار می شوند و از این طریق در کنار فعالیت‌های هنری خود در اموزشگاه به آموزش گیتار نیز می‌پردازند. ولی دقت کنید که همه اساتید خصوصی نیز ممکن است ان کیفیتی که شما میخواهید را نتوانند ارائه کنند. آموزش حضوری گیتار همواره به شما کمک خواهد کرد که با استاد گیتار خود در ارتباط باشید و این امر باعث می شود که استادتان  مشکلات اساسی را از شروع کار برطرف کند. هرچند حضور در این کلاس‌ها بعد از کرونا کار ساده ای نیست. همچنین نباید فراموش کرد که بسیاری از افراد در شهرهای کوچک و یا روستاها به اساتید خوشنام  با تجربه دسترسی ندارند. حتی گاها در شهرهای بزرگ نیز گاهی دسترسی به اساتید مجرببسیار سخت و پر هزینه  است. همچنین اگر به مسافرت بروید و یا درگیر پروژه‌های دیگری به جز آموختن هنر نواختن گیتار باشید، کلاس خود را از دست خواهید داد ، بدون آنکه پول شما برای ان جلسه به شما باز گردانده شود . شما عزیزان می توانید برای ثبت نام کلاس گیتار از طریق همین سایت هزینه کلاس گیتار ۱۴۰۰ را بررسی و پس از مقایسه کیفیت دوره ها و اساتید خوشنام ، بسته مورد نظر خود را تهیه کنید.

استفاده از کتاب آموزش گیتار بدون استاد

همانطور که خودتان هم می‌دانید کتاب‌های بسیاری در زمینه آموزش گیتار در سبک های مختلف از مبتدی تا پیشرفته در بازار موجود است . این کتاب‌ها اکثرا به همراه یک سی‌دی صوتی و یا لینک کانال هایی که همه قطعات موجود در کتاب را پلی کرده است، در حال عرضه شدن در بازار هستند. شما پس از خرید این کتب می‌توانید  همه نت‌ها و آکوردها را از طریق کتاب ببینید و روش نواختن آن‌ها را از طریق سی‌دی بشنوید. ولی ممکن است نتوانید همگام با کناب میش روید یا نیاز باسد که ترتیبی که کتاب رعایت کرده را در آموزش برهم بزنید، به همین دلیل خود خوانی کتاب گیتار بدون استاد معمولا بدون نتیجه است وبسیاری از کتاب‌ ها دایره‌ی محدودی از اطلاعات را پوشش می‌دهند و تنها یک سبک و نوع نگاه  خاص را ترویج می‌کنند. فراموش نکنید که با خرید تعداد زیادی کتاب هزینه‌ی بالایی  را متحمل می شوید  و انتخاب درست آن‌ها نیازمند تخصص و تجربه است . به همین دلیل معمولا از کتاب‌های آموزشی در کنار کلاس‌های حضوری توسط استاد معرفی و استفاده می‌شود و روش مناسبی برای یادگیری گیتار به صورت مستقل و خودکفا نیستند. شما عزیزان می توانید برای ثبت نام کلاس گیتار از طریق همین سایت هزینه کلاس گیتار را بررسی و پس از مقایسه کیفیت دوره ها و اساتید خوشنام ، بسته مورد نظر خود را تهیه کنید.

 

 

 

استفاده از سایت‌های آموزش آنلاین گیتار

اخیرا با پیشرفت فناوری اینترنت وهمه گیری بیماری کرونا تقریبا همه  کلاس‌های آموزشی (و حتی دانشگاهی و مدرسه ای) به صورت آنلاین برگزار می‌شوند.امکان آموزش گیتار آنلاین به کاربران و هنور آموزان این کمک را می‌کند که در هر مکانی که هستند وبا هر شرایطی که دارند بتوانند به یادگیری گیتار بپردازندو هیچ وقت متوقف نشوند . همچنین آموزش عیر حضوری  به آن‌ها کمک خواهد کرد که از بهترین اساتید حتی در شهر هایی غیر از محل زندگی شان بهره مند  شوند .

به این دلیل که یک استاد معتبر وخوشنام  می‌تواند از این طریق با صدها هنرآموز در ارتباط باشدو به رفع اشکال همه آنها بپردازد . در اموزش حضوری  یک استاد بزرگ به ندرت  می‌تواند به حدود بیشتر از۲۰ هنرجو در هفته آموزش دهد. هرچند آموزش آنلاین و غیر حضوری گیتار به فیلم‌های آموزشی محدود نمی‌شود. امروزه سایت‌های یادگیری گیتار یک روش تدریس مشخص و استاندارد  را انتخاب کرده‌ اند و مسیر آموزش شما را مشخص و محدود  می‌کنند. آن‌ها همچنین به شما اجازه خواهند داد که با استاد و سبک محبوب خود( پاپ ، گلاسیک و فلامنکو )  گیتار را با لذت بیاموزید . حتی برخی از همین  سایت‌ها آزمون‌هایی آنلاین  را پس از هر دوره ارائه می‌کنند تا شما بتوانید از میزان پیشرفت مهارت‌های خود در زمینه نواختن گیتار مطلع شوید.

 

کلام پایانی:

اکنون دیگر با توجه به قیمت مناسب و پایین ، کیفیت بالا و انعطاف‌پذیری زیاد آموزش آنلاین وغیر حضوری، این گزینه انتخاب اول بسیاری از هنرآموزان در سطح دنیاست. شما عزیزان می توانید برای ثبت نام کلاس گیتار از طریق همین سایت هزینه کلاس گیتار ۱۴۰۰ را بررسی و پس از مقایسه کیفیت دوره ها و اساتید خوشنام ، بسته مورد نظر خود را تهیه کنید .

نظرات بازدیدکنندگان