واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

راحت ترین ساز برای یادگیری

راحت ترین ساز برای یادگیری

راهنمای انتخاب ساز مناسب برای شما:

 شاید در ابتدا کمی عجیب به نظر بیاید ولی قبل از انتخاب ساز ، شما باید در رابطه با علم موسیقی کمی اطلاعات داشته باشید زیرا راحت ترین ساز برای یادگیری ( بهترین ساز برای یادگیری شما ) در افراد مختلف با سلیقه های گوناگون ، ممکن است متفاوت باشد ، در واقع بهترین و دقیق ترین انتخاب ساز ، معمولا به نحوی انجام می شود که قبل از آن ، شما اطلاعات نسبتا خوبی از کلیت علم موسیقی و اطلاعات پیش زمینه ای مناسبی در نواختن سازهای مختلف داشته باشید ، یکی از کارهایی که برخی از افراد قبل از انتخاب ساز ، انجام می دهند ، این است که قبل از ورود به دنیای موسیقی و انتخاب ساز ،به کلاس های مختلف سر می زنند . این افراد بعد از اینکه کمی دنیای موسیقی را ( حداقل به اندازه یک نوازنده مبتدی ) درک کردند ، قادر خواهند بود که ساز خودشان را با چشمی بازتر انتخاب کنند . تا انتهای این مطلب ، با سایت موسیقی ریتم آوا همراه شوید ، برای ثبت نام در کلاس های حضوری و خرید دوره ها ( پکیج های آنلاین و مجازی ) و یادگیری نواختن سازهای مختلف ، کافیست که با پشتیبانی همین سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و ابهامات شما را رفع کنند.

هدف اصلی شما از یادگیری ساز چیست؟

اگر با خودتان فکر کنید و بتوانید پاسخی منطقی و درست برای این سوال در ذهن خود پیدا کنید ، کارتان در پاسخ به سوال " راحت ترین ساز برای یادگیری موسیقی و نواختن چیست " هم راحت تر می شود ، در واقع اینکه شما بدانید که چه هدفی را در سر خود دارید ، نکته ی بسیار مهمی است ، مثلا تصور کنید یک فرد که هدف اصلی اش خواننده شدن است و برای اینکه نواختن یک ساز راحتی را هم کنارش یاد بگیرد سردر گم شده است ، خب کسی که این هدف ( خوانندگی ) را دارد باید سازی را که در راستای هدفش یعنی خوانندگی باشد و در عین حال نواختن آن راحت باشد و بتواند به تقویت مهارت خوانندگی اش هم کمک کند را انتخاب کند . پس دانستن هدف از نواختن ساز و ورود به دنیای موسیقی تا حد زیادی در یافتن راحت ترین ساز به شما کمک می کند . کسی که می خواهد در آینده ی حرفه ای خود آهنگساز و یا تنظیم کننده شود ، مشخصا باید سراغ ساز هایی برود که علاوه بر راحتی ، می توانند به حرفه ای تر شدنش در ان زمینه ها نیز هم کمک کنند . بنابرین اینکه بدانید هدف شما دقیقا چیست خیلی روی انتخاب شما تاثیر گذار خواهد بود.  برای ثبت نام در کلاس های سازهای مختلف ، با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا ابهامات شما را رفع کنند.

مطالعه کنید » تست انتخاب ساز

 در پاسخ به " راحت ترین ساز برای یادگیری چیست" احساساتی عمل نکنید!

 ممکن است شما در یک ویدئو یک نوازنده خیلی ماهر را ببینید که به راحتی سازی را می نوازد و در واقع شما با اکت و نحوه نواختنش عاشق آن ساز می شوید و فکر کنید که نواختنش اصلا سخت نیست ، ولی نباید در انتخاب ساز ( مخصوصا اگر سابقه ی نواختن سازی را ندارید ) احساساتی عمل کنید و تحت تاثیر یک ویدئو قرار بگیرید زیرا شما فکر می کنید که این ساز ، همان ساز راحتی است که دوست دارید به نواختن آن بپردازید . ممکن است وقتی صدای همان ساز را از نزدیک بشنوید ، اصلا تحمل شنیدنش را نداشته باشید.

راه حل ...

این نکته را در نظر بگیرید که شما باید صدای سازی را در همه حالت ها ( از نزدیک و در فیلم ) دوست داشته باشید و دقیقا به خاطر همین است که یکی از کارهایی که بهتر است ، انجام بدهید این هست که قبل از انتخاب راحت ترین ساز برای یادگیری و ثبت نام در کلاس ها ، صدای دقیق ساز و نحوه ی صحیح نواختن آن ساز را از نزدیک با چشمان خود ببینید و بشنوید تا صرفا از روی آوا هایی که در موزیک ویدئو ها و شبکه های اجتماعی می بینید قضاوت نکنید ، زیرا معمولا صدای بسیاری از سازها و آلات موسیقی که شما در آهنگ ها می شنوید و در کلیپ ها می بینید ، صدای خالص و دست نخورده ای که باید باشد ، نیست و این صدا ها غالبا ادیت شده با افکت هستند . این تغییرات باعث می شوند ، زیبایی صدای ان ساز دو چندان در گوش شما جلوه کند . مثلا رفتن به ارکسترها بسیار پیشنهاد خوبی است تا شما بتوانید راحت ترین و مناسب ترین ساز را برای خودتان انتخاب کنید ، زیرا شنیدن صدای یک ساز ( از نزدیک ) تا حدودی انتخاب را برای شحص شما راحت تر می کند . برای ثبت نام در کلاس های حضوری و خرید دوره ها ( پکیج های آنلاین و مجازی ) و یادگیری نواختن سازهای مختلف ، کافیست که با پشتیبانی همین سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و ابهامات شما را رفع کنند .

مطالعه کنید » تست استعداد موسیقی

کلام نهایی :

تمامی مواردی که ذکر شدند در یافتن پاسخی منطقی به سوال " راحت ترین ساز برای یادگیری چیست و یا بهترین ساز برای یادگیری چیست " به شما کمک خواهند کرد . فراموش نکنید که راحت بودن نواختن ساز مهم ترین فاکتور انتخابی ساز نیست ، بلکه علاقه و مهارت هستند که باید حتما به آن ها بها و اهمیت بدهید ، کمتر فردی پیدا می شود که صرفا به دلیل راحت بودن نواختن ، سازی را بنوازد ! همه ی ما اگر رجوع کنیم به درونمان قطعا خواهیم فهمید که به چه سازی علاقه داریم و دقیقا نواختن چه سازی مناسب ماست . در نهایت باید بدانید که نوازنده ای ،  زیبا و روان ساز را می نوازد که عاشق سازش است ، پس بهترین ساز برای یادگیری ، سازی است که شما به آن علاقه دارید.

نظرات بازدیدکنندگان