واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

قیمت کلاس تمپو

قیمت کلاس تمپو

ساز تمپو از سازهای جذاب محسوب می‌شود که آموزشگاه موسیقی ریتم آوا به صورت تخصصی آن را به هنرجویان آموزش می دهد. نواختن داربوکا پر از شور و هیجان است و شما با نواختن آن می‌توانید تجربه‌ای لذت‌بخش داشته باشید. اگر می خواهید به صورت تخصصی این ساز را یاد بگیرید. بهتر است یک سری اصول را برای آموزش در نظر بگیرید و به شکل اصولی و پایه آموزش خود را شروع کنید تا بتوانید از دوره مبتدی تا حرفه ای را ادامه دهید. در این دوره باید با تکنیک نوازی و ریتم های پیچیده آن آشنا شوید. ساز و کار این ساز را به طور اصولی فرا بگیرید. برای اطلاع از هزینه کلاس تمپو می توانید به قسمت مربوطه در سایت مراجعه نمایید و با مشاورین ما صحبت کنید تا از نحوه ثبت نام در کلاس ها با خبر شوید.

کلاس‌های ساز تمپو

تمپو، سازی است که دارای یک بدنه فلزی یا سفالی است. بر روی آن یک طلق یا پوست کشیده شده است و تقریبا شبیه به ساز ایرانی تنبک است که در همه فرهنگ ها طرفدار دارد. ساختار آن کاملا شبیه به تنبک است با این تفاوت که جنس بدنه تنبک از چوب می باشد. این ساز در دسته سازهای کوبه‌ای قرار می گیرد که در فرهنگ های مختلف طرفدار دارد. جذابیتی که در این ساز نسبت به سازهای دیگر وجود دارد جنس صدای خاص آن است. یادگیری تمپو بسیار آسان است.

یادگیری آن کاملاً بستگی به شرایط شما دارد. با تمرین می توانید در هر سازی موفق شوید. نوازندگی زیبا و اصولی کاملاً وابسته به آموزشگاه های درست و اصولی می‌باشد؛ بنابراین برای یادگیری این ساز حتماً به آموزشگاه های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید به بهترین نحو در نواختن این ساز پیشرفت کنید.

 نوازندگی مبتدی بسیار ساده است. بدون آموزش خاص میتوانید یک سری حرکات ریتمیک را روی ساز تمپو پیاده کنید. اگر دوست دارید یک نوازنده خاص و حرفه ای شوید باید آموزش اصولی و پایه را یاد بگیرید. از این رو بهتر است تحت نظر یک استاد خوب، کلاس های خود را شروع کنید. شما می توانید برای مراجعه به آموزشگاه ریتم آوا که در بیشتر مناطق تهران شعبه دارد از هزینه کلاس تمپو باخبر شوید و در صورت تمایل در کلاس ها شرکت نمایید.

هزینه کلاس تمپو

هزینه تمپو و کلاس آن متفاوت است. تمپو مدل های متفاوت و کیفیت های گوناگونی دارد. با جنس بدنه سفالی یا طلقی در بازار وجود دارند. مارک های متفاوتی این ساز را تولید کرده‌اند. مدلی که برای یادگیری کلاس تمپو مناسب است لازم نیست خیلی گران باشد. تنها کافیست یک سایز استاندارد انتخاب کنید تا بتوانید نوازندگی را با آن شروع کنید. قیمت ساز تمپو متفاوت است. شما می توانید با استاد خود مشورت کنید تا یک ساز متناسب با شرایط خود خریداری نمایید. هزینه کلاس تمپو نیز با توجه به اساتید و آموزشگاه متفاوت است.

به طور معمول آموزشگاه هایی که پایه و اصول ساز را به صورت صفر تا صد آموزش می دهند، از اساتید برتر برای آموزش دعوت کرده‌اند، دارای کلاس های مناسب برای یادگیری هستند مناسب هستند. در یک کلاس تمپو شما باید سبک های مختلف، آموزش های تکنیک های تنبک نوازی، تمپو های عربی و تمپو های ترکی را یاد بگیرید. همچنین آموزش اصولی به همراه آموزش نت ها در کلاس ها برای شما در نظر گرفته شده است. تنها کافی است با راه های ارتباطی موجود تماس بگیرید و از روزهای مختلف کلاس‌ها به صورت خصوصی و یا به صورت عمومی ثبت نام کنید. همچنین امکان برگزاری کنسرت‌های موسیقی برای شما فراهم شده است؛ در نتیجه با خیال راحت می توانید در کلاس‌ها ثبت‌نام کنید.

قیمت کلاس تمپو انلاین

ریتم آوا از جدید ترین متد آموزشی استفاده کرده است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با خیال راحت در کلاس های حضوری شرکت کنند. هیچ محدودیت سنی در کلاس ها قرار داده نشده و همه آقایان و بانوان در هر رده سنی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. بیشتر افراد به دنبال کلاس های آنلاین برای یادگیری موسیقی هستند. افرادی که دانشجو هستند و کسانی که نمیتوانند در اسرع وقت در کلاس حاضر شوند؛ اما به دنبال تهیه پکیج ها و کلاس‌های آموزشی می باشند. آموزشگاه ریتم آوا همواره کلاس های آنلاین و حضوری را برای شما آماده کرده است که با خیال راحت می توانید انواع ساز ها را به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری یاد بگیرید. باید بگوییم که قیمت کلاس تمپو به شکل آنلاین نسبت به کلاس های حضوری پایین تر است؛ زیرا هزینه رفت و آمد و آموزشگاه در نظر گرفته نمی‌شود. شما می توانید با توجه به موقعیت و شرایط خود در هر یک از کلاس‌ها ثبت نام کنید.

قیمت کلاس تمپو حضوری

گفتیم هزینه کلاس تمپو به صورت حضوری نسبت به کلاس های آنلاین بیشتر است. برای اطلاع دقیق از قیمت میتوانید با مشاورین ما در آموزشگاه صحبت کنید و به طور دقیق از قیمت ها با خبر شوید. کلاس ها به صورت حضوری برگزار می شوند. شما می توانید سر کلاس حاضر شوید و به صورت خصوصی و یا به همراه دوستان به یادگیری بپردازید.

وجود کلاس های آموزشی ساز تمپو به صورت حضوری در تهران سخت است اما آموزشگاه موسیقی ریتم آوا برای ساکنین تهران این امکان را فراهم کرده تا بتوانند با اساتید برجسته به صورت حرفه‌ای این ساز را یاد بگیرند. همچنین علاقه مندانی که در استان های غیر از تهران هستند می‌توانند با تهیه دوره های آموزشی آنلاین ساز تمپو را به صورت اختصاصی آموزش ببینند و در این راه پیشرفت کنند. برای اطلاع از قیمت کلاس تمپو می توانید با مشاورین ما صحبت کنید و به طور دقیق از قیمت ها با خبر شوید.

 

شما در آموزشگاه ریتم آوا به راحتی می توانید انواع ساز های مورد علاقه خود را یاد بگیرید. این مجموعه همواره با جدیدترین متد آموزشی و بهترین اساتید به هنرجویان کمک می کند تا بتوانند در برگزاری کنسرت ها شرکت کنند. در نواختن ساز ها پیشرفت کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید به آموزشگاه مراجعه کنید و یا به صورت تلفنی با مشاورین ما صحبت کنید تا بتوانید از زمان و روزهای تشکیل کلاس ها مطلع شوید و با توجه به شرایط خود ثبت نام کنید.

نظرات بازدیدکنندگان