واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

مرکز آموزش گیتار در تهران

مرکز آموزش گیتار در تهران

انتخاب آموزشگاه ریتم آوا به عنوان مرکز قابل اعتماد

از بدیهی‌ترین علاقه‌مندی‌ها در جوانان می‌توان نواختن گیتار را بیان کرد و برخی جوانان پایتخت به دنبال یک مرکز آموزش گیتار در تهران هستند تا که بتوانند فعالیت خود را در این حرفه آغاز کنند. این موضوع نیز بسیار اهمیت دارد که این مرکز آموزش از چه قابلیت‌هایی برخوردار باشد و تا چه میزان توانایی آموزشی داشته باشد. ما در آموزشگاه ریتم آوا با در نظر گرفتن شرایط تمامی هنرجویان با ارائه بهترین خدمات سعی بر آموزش آنان در سطوح بالا با استفاده از بهترین اساتید و مدرسین را داریم تا بتوانیم رضایت آن‌ها را بطء ر کامل کسب کنیم. در نظر داشته باشید انتخاب یک آموزشگاه مناسب می‌تواند به مراتب در یادگیری ساز گیتار و سایر سازها تأثیر داشته باشد.

انتخاب کلاس گیتار مناسب طبق اصول

مرکز آموزش گیتار در تهران  یک مرکز ثابت نیست و می‌توانید آموزشگاه‌های متفاوتی را برای آموزش انتخاب کنید. اما انتخاب یک مرکز آموزش موسیقی با توانایی بالا در آموزش بسیار در یادگیری شما تأثیرگذار است و می‌توانید با تحقیق در رابطه با هر مرکز آموزش و مقایسه آن‌ها با یکدیگر ایده آل‌ترین آن‌ها را انتخاب نموده و مشغول به آموزش شوید. حال اینکه یک آموزشگاه موسیقی خوب چه ویژگی‌هایی را دارد در ادامه برای شما بیان خواهیم کرد.

مشاهده کنید » کلاس آموزش گیتار

ریتم آوا مرکز آموزش حرفه‌ای انواع ساز در تهران

ریتم آوا یک مرکز آموزش گیتار در تهران است که با در نظر گرفتن بهترین و ایده آل‌ترین امکانات مورد نیاز برای آموزش قصد در جذب و آموزش افراد به بهترین شکل ممکن را دارد. ما در این مرکز از بهترین امکانات و اساتید و مدرسین استفاده می‌کنیم تا که شما را به در نواختن ساز گیتار به‌صورت حرفه‌ای آموزش دهیم. ریتم آوا از قابلیت‌های متعددی برخوردار است که می‌تواند نقطه عطفی برای هنرجویانی باشد که قصد دارند ساز گیتار و سایر سازها به‌صورت حرفه‌ای دنبال کنند و در آینده از این سازها به عنوان یک منبع درآمد استفاده کنند. به این معنا که هنرجویانی که پس از پایان دوره آموزش از آموزشگاه مدرک دریافت می‌کنند خود توانایی آموزش را به خوبی دارند و می‌توانند در کنار آهنگسازی از آموزش نیز کسب درامد کنند.

نحوه آموزش گیتار در ریتم آوا و بخش‌های آموزش

در ریتم آوا مرکز آموزش گیتار در تهران آموزش به بخش‌هایی تقسیم بندی شده است که طبق گذراندن هر بخش می‌توانید از معلومات جدیدی برخوردار شوید و این باعث می‌شود طبق اصول آموزش را پیش ببرید و درصد یادگیری شما بسیار بالاتر خواهد رفت. این بخش‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  1.       آموزش تیکنیک‌های متفاوت مربوط به نواختن گیتار در اولین بخش از آموزش.
  2.       آموزش کلیدی و در نهایت اجرای صحیح قطعه‌های موسیقی از جهت ریتم، تمپوآگوگیک، تیونینگ، دینامیک، سونوریته و موزیکالیته در بخش دوم آموزش.
  3.       در بخش سوم قواعد و اصول درست فن بیان موسیقی و اجرای آن آموزش داده می‌شود.
  4.       بخش چهارم شامل آموزش طریقه کار بر روی رپرتوار قطعه‌های خارجی و ایرانی می‌شود.

در هر بخش شما می‌توانید موارد جدیدی را بیاموزید که در نهایت باعث یادگیری کامل ساز گیتار برای شما خواهد شد. ما نیز امکانات بسیار زیادی را برای تقویت شما در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید برای اطلاع از این قابلیت‌ها با پشتیبانی تماس گرفته و با استفاده از مشاوره رایگان بیشتر و بهتر از این قابلیت‌ها آگاه شوید.

آموزش حرفه‌ای گیتار با یادگیری تحت حمایت اساتید

یک مورد مهم در رابطه با هر مرکز آموزش گیتار در تهران آن است که حمایت مدرس و استاد را در تمامی شرایط داشته باشید. ما در آموزشگاه ریتم آوا برای افزایش سرعت یادگیری هنرجویان به آن‌ها این امکان را می‌دهیم تا در زمان تمرین در منازل خود بتوانند با استفاده از پلتفرم‌های تماس تصویری با مدرس خود تماس داشته باشند تا بتوانند در زمان تمرین خطاهای خود را بیایند و بهتر و سریع‌تر یادگیری این ساز را به پیش ببرند. از همه مهم‌تر آن است که تماس با استاد می‌تواند شما را به میزان زیادی در تقویت دروسی که در طی روز آموزش دیده‌اید کمک کند.

آموزش آفلاین گیتار توسط پک‌های آموزشی مجموعه

ریتم آوا مرکز آموزش گیتار در تهران قابلیت خرید پک‌های آموزشی را برای شما امکان پذیر کرده تا بتوانید بدون نیاز به حضور در آموزشگاه نیز این ساز را به‌طور کامل باد بگیرید. وجود بیماری کرونا باعث شد تا که شرایطی نیز برای یادگیری به‌صورت آنلاین و آفلاین در مراکز آموزش موسیقی امکان پذیر شود تا بدون نیاز به حضور قادر به آموزش و یادگیری انواع موسیقی‌ها شود. قیمت این پک‌ها بسیار مناسب است و نسبت به مطالبی که قادر به افزایش سطح یادگیری شما به میزان قابل توجهی است بسیار مقرون به‌صرفه است. در ضمن می‌توانید از تخفیفات ویژه نیز در ایام متفاوت برای خرید این محصولات استفاده کنید. برای اطلاع بیشتر از این پکیج‌های آموزشی می‌توانید با پشتیبانان سایت تماس بگیرید.

هزینه شهریه کلاس رسمی گیتار

شهریه هر مرکز آموزش گیتار در تهران  بسته به شرایط متفاوت، متفاوت است. شرایطی از قبیل مکان آموزشگاه، اساتید و مدرسین، ابزار آموزش، میزان ترم‌ها، فضای آموزشگاه و بسیاری از موارد دیگر ارکانی باشد که در قیمت شهریه تأثیرگذار است. دقت داشته باشید انتخاب یک مرکز آموزش مناسب به شرایط که در بالا ذکر شد نیز مرتبط است سعی داشته باشید از مرکزی استفاده کنید که در موارد بالا بهترین باشد و به تمامی ارکان توجه داشته باشید.

اصول مهم در انتخاب آموزشگاه گیتار

  •        هزینه ثبت نام را در نظر نگیرید و سعی داشته باشید امکانات و اساتید بیشتر برایتان حائز اهمیت باشد.
  •        آموزشگاه موسیقی را انتخاب کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد
  •        اساتید و مدرسین آموزشگاه تأثیر زیادی در قیمت شهریه دارند اما قطعاً اساتید مجرب می‌توانند نتیجه بهتری برای شما داشته باشند.
  •        از اینکه بهترین آموزشگاه را انتخاب می‌کنید مطمئن باشید چرا که پس از ثبت نام و گذشت زمان تعویض آموزشگاه انتخاب خوبی نیست.
  •        مراکز ارزان برای کودکانی که به تازگی می‌خواهند وارد این عرصه شوند مناسب نیست و سعی داشته باشید در مراکزی که به آن‌ها اطمینان دارید ثبت نام کنید.
  •        طول دوره آموزش در آموزشگاه‌های باسابقه و کار بلد کوتاه‌تر است و بدون نیاز به صرف زمان زیاد به خوبی به شما این ساز را آموزش می‌دهند.
  •        سعی داشته باشید کلاس‌های خصوصی را برای آموزش رزرو کنید. چرا که کلاس‌های با تعداد بیشتر شاید قیمت کمتری داشته باشد اما یادگیری شما را کاهش می‌دهد.

نظرات بازدیدکنندگان