واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

معتبرترین آموزشگاه موسیقی شمال تهران

معتبرترین آموزشگاه موسیقی شمال تهران

موسیقی و نوازندگی هنری به یاد ماندنی و خاطره ساز :

    هنر موسیقی و نوازندگی از دیرباز مورد توجه مردم بوده است . امروزه نیز این هنر بیش از پیش همه گیر شده و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است . آموزشگاه های موسیقی زیادی در سراسر ایران تاسیس شده اند و مشغول فعالیت هستند . استان تهران و شهر تهران نیز دارای معتبرترین آموزشگاه های موسیقی ایران می باشد . در ادامه در رابطه با خصوصیات و ویژگی های معتبرترین آموزشگاه موسیقی شمال تهران مطالبی را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید .

ویژگی ها و خصوصیات معتبرترین آموزشگاه موسیقی شمال تهران :

    در سراسر ایران کلاس های مختلف و متنوعی برای آموزش خوانندگی پاپ برگزار می شود ولی الزاما تمامی آن ها دارای تضمین کاری نیستند . البته که استعداد و تلاش هنرجو در این زمینه بسیار موثر خواهد بود . مسلما کلاس خوانندگی پاپ در تهران نیز به وفور یافت می شود ولی فقط معدودی از آن ها دارای کیفیت بالا و تضمین نهایی هستند . کلاس هایی که مدرسان آن ها اساتید به نام موسیقی ایران هستند خود تضمینی برای کیفیت کلاس ها می باشد . باز هم خاطر نشان می سازیم که ابتدا باید هنرجو به این زمینه علاقه داشته باشد و در مرحله ی بعد بسیار تلاش کند . در نهایت آموزشگاه معتبر می تواند به این هنرجوی مستعد کمک کند .

مزایای شرکت در آموزشگاه موسیقی شمال تهران :

        در این قسمت به بررسی ویژگی ها و مزایای یک آموزشگاه معتبر موسیقی می پردازیم :

  1.           یکی دیگر از مزایایی که یک آموزشگاه موسیقی می تواند داشته باشد این است که ، به هنرجویان ممتاز اجازه دهند در ارکسترهای داخلی آموزشگاه فعالیت کنند و آن ها را با ارکسترهای عمومی نیز آشنا کنند . بدین ترتیب هم مهارت هنرجو افزایش یافته و هم اعتماد به نفسی فوق العاده کسب خواهد کرد .
  2.       در یک آموزشگاه موسیقی معتبر و به نام سعی می شود که به هنرجویان موسیقی نت خوانی ، نت نویسی و به طور کلی آشنایی با الفبای موسیقی آموزش داده شود . هنری  ارزشمند است که پایه ی علمی داشته باشد. یادگیری الفبای موسیقی نیز در همین زمینه خلاصه می شود .
  3.       دادن گواهینامه معتبر از طرف آموزشگاه به هنرآموزان نیز می تواند حائز اهمیت باشد .
  4.       نکته ای که شاید برای شما عزیزان قابل اهمیت باشد این است که برخی از آموزشگاه ها برای سنین مختلف ، کلاس های متفاوتی تشکیل می دهند . هم چنین برخی از آموزشگاه ها نیز امکان شرکت در اولین جلسه ی کلاس را به صورت رایگان برای شما عزیزان فراهم کرده اند .
  5.       هنگام ثبت نام در کلاس های موسیقی این نکته نیز قابل اهمیت می باشد که مدرس این ساز و آواز چه کسی است ؟ سعی کنید با علم و اطلاعات کافی در این زمینه اقدام کنید .

 

چرا آموزشگاه موسیقی معتبر در روند یادگیری تاثیر ویژه ای دارد ؟

    معمولا ساز گیتار به علت قابلیت های متعددی که دارد برای آواز پاپ برگزیده می شود . آواز خوانی به همراه نواختن یک ساز بسیار می تواند در درک مفاهیم موسیقی و آواز به شما کمک کند . آموزشگاه موسیقی شمال تهران این قابلیت را به شما می دهد که علاوه بر یادگیری فنون آواز و خوانندگی به یادگیری ساز گیتار نیز تشویق و ترغیب شوید. هم چنین باعث می شود که در رشته ی هنری آواز نیز به مهارت فوق­العاده برسید. ضمن کسب مهارت در این آموزشگاه ها می توانید گواهی پایان دوره نیز از این آموزشگاه ها دریافت کنید و به طور حرفه ای وارد عرصه ی موسیقی شوید . تنها نکته ای که در این جا باید مورد توجه قرار گیرد این است که فقط داشتن مربیان ماهر در این زمینه کافی نیست ؛ شما نیز باید با علاقه و تلاش بی دریغ بکوشید تا به جایگاه مطلوب برسید .

    آموزشگاه موسیقی ریتم آوا سایتی است که تمام نکات ذکر شده را دارا می باشد و شما را به مقصود نهایی خود خواهد رسانید.

 

آموزشگاه موسیقی در شمال تهران این امکان را برای علاقمندان به هنر موسیقی به وجود آورده است که تمامی ساکنین در استان تهران بتوانند به صورت حرفه ای به دنبال علاقه ی خود در صنعت موسیقی بروند و علاقه ی خود را به صورت حرفه ای فرا گیرند.

شما علاقمندان عزیز در هر حوزه از موسیقی که علاقمند می باشید می توانید در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا ثبت نام نمایید و تخصص خود را در زمینه ی علاقه ی خود به دست آورید.

توجه داشته باشید که انواع سبک های موسیقی و انواع ساز های موسیقی در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا آموزش داده می شود و ساکنین تهران می توانند با ثبت نام در کلاس های آموزشی موسیقی علاقه ی خود را فراگیرند و در آن حوزه تخصص کسب کنند.

آموزشگاه موسیقی در شمال تهران ریتم آوا

آموزشگاه موسیقی در شمال تهرانبا بهترین نوع آموزش حضوری سعی دارد بهترین نوع آموزش و امکانات  را در اختیار شما هنرجویان گرامی قرار دهد .

شما علاقمندان عزیز با انتخاب بهترین مدرسان موسیقی در هر نوع و سبک از موسیقی می توانید بهترین نوع ارائه را از آموزشگاه موسیقی ریتم آوا دریافت کنید و بتوانید به راحتی موضوعات و مفاهیم موسیقی را بیاموزید.

 توجه داشته باشید که نقطه ی مثبت مدرسان آموزشگاه موسیقی ریتم آوا این است که با زبان ساده و روان می توانید موسیقی را فرا گیرید طوری که نت های متفاوت موسیقی را به راحتی درک کنید و لذت ببرید .

 

فعالیت های اجرایی در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا

این آموزشگاه علاوه بر دوره های آموزشی ، اجرا در کنسرت های عمومی دارد که هنرجویان پس از

تعلیم در هر یک از سبک های موسیقی می توانند اجرای خود را در فضاهای عمومی و فرهنگسرا ها

اجرا نمایند .

 

فضای آموزشی آموزشگاه موسیقی ریتم آوا

فضای آموزشی به گونه ای طراحی شده است که صداهای ساز های متفاوت و دوره های متفاوت باعث مزاحمت و ایجاد عدم تمرکز برای هیچ یک از هنرجویان نشود و همه ی افراد می توانند با آرامش و تمرکز  کافی به کار خود برسند .

همچنین کلاس های خصوصی و گروهی هم در نظر گرفته شده است.

اساتید برجسته ی آموزشگاه موسیقی ریتم آوا

اساتید برگزیده شده در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا ، دارای تحصیلات عالی در دانشگاه های معتبر موسیقی می باشند ، که افراد مناسبی برای آموزش موسیقی برای شما علاقمندان عزیز می باشد .

اساتید خبره در هر نوع از ساز ها به صورت حرفه ای و تخصصی فعالیت دارند و هر نوع سبکی را که علاقمند هستید می توانید در ریتم آوا ثبت نام کنید .

برای آشنایی با اساتید نمونه هایی را برای شما قرار می دهیم که به شرح زیر می باشد :

پیانو

  • استاد آموزش پیانو آقای رضا صادقی تجریشی
  • استاد آموزش ساز پیانو  خانم آنیتا عامری

گیتار

  • استاد آموزش گیتار پاپ و کلاسیک آقای ابوذر کهن زاده
  • استاد آموزش گیتار الکتریک آقای محمد راسخی پور

آواز وصدا سازی

  • استاد آموزش آواز و صداسازی آقای ابوذر قشقاوی
  • استاد آموزش آواز پاپ و کلاسیک و گیتار آقای جواد مرادیون

کاخن

  • استاد آموزش ساز کاخن ، درامز و بلز خانم سحر شاطری
  • استاد آموزش هنگ درام ،دف، کاخن آقای هیوا رنجبر

 

در اینجا سعی کرده ایم تعداد محدودی از اساتید را به شما معرفی کنیم .

توجه داشته باشید که تنها تعداد کمی از دوره ها را همراه با اساتید ذکر کرده ایم. در ادامه ساز ها و دوره های دیگر آموزشگاه موسیقی ریتم آوا را به شما علاقمندان معرفی خواهیم کرد .

 

کلاس های حضوری آموزشگاه موسیقی ریتم آوا

کلاس های ارائه شده در این آموزشگاه به صورت حضوری برگزار می شود که در تعلیم و آموزش هنرجویان بسیار کار آمد می باشد .

هنرجویان عزیز با دانستن شرایط موجود خود می توانند در هر نوع آموزشی ای که می خواهند ثبت نام کنند .هر کدام از آموزش ها می تواند مزیت های خود را داشته که علاقمندان با توجه به علاقه ی خود حوزه ی موسیقی خود را انتخاب می نمایند.

دوره های آموزشی موسیقی ریتم آوا

به طور کلی دوره ها و کلاس های آموزشی این آموزشگاه به شرح زیر می باشد :

  • پیانو
  • گیتار
  • کیبورد
  • ارف
  • بلز
  • تنبک
  • دف
  • کاخن
  • درامز
  • سه تار
  • تار
  • سنتور
  • آواز(کلاسیک ، سنتی ، کلاسیک )
  • سلفژ و تئوری موسیقی
  • صداسازی
  • ساز های کوبه ای
  • گیتار الکتریک
  • ویولن
  • کمانچه
  • هنگ درام
  • فلوت ریکوردر

توجه داشته باشید که انواع ساز هایی که در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا به شما آموزش داده می شود به طور تخصصی و اصولی می باشد طوری که می توانید تخصص خود را در زمینه ی انتخابی به دست آورید و به کسب در آمد در آن حوزه بپردازید.

 

شهریه های ثبت نام در موسسه موسیقی ریتم آوا

از آنجایی که دوره های آموزشی موسسه موسیقی ریتم آوا متفاوا می باشد پس متقابلا شهریه ها نیز با یکدیگر متفاوت است .شخص آماتور  شهریه ی ثبت نام ارزان تری نسبت به شخص پیشرفته تر دارد چرا که آموزش به شخص پیشرفته دشوار تر است .

                

پروتکل های بهداشتی

با شرایط کنونی  و شیوع بیماری کرونا در بین مردم ، نمی توان جلوی علاقه و آگاهی خود را بگیرید .

با رعایت پروتکل های بهداشتی در کلاس های آموزشی حضوری می توانید ساز مورد علاقه ی خود را آموزش ببینید .

آموزشگاه موسیقی ریتم آوا تلاش خود را برای محیط امن و بهداشتی برای علاقمندان به صنعت موسیقی به کار بگیرد تا دوست داران بتوانند به راحتی به  فعالیت خود ادامه دهند .

نکات مهم  در رابطه به یادگیری موسیقی

ü     برای یادگیری هر نوع سازی وقت بگذارید .

ü     پس از هر آموزشی ، تمرین کنید .

ü     روزانه 10 الی 15 دقیقه تمرین ، می تواند کمک بزرگی برای شما باشد .

ü     در انتخاب آموزشگاه دقت کنید .

ü     از افراد دارای تجربه و مهارت کمک بگیرید .

ü     استرس خود را کنترل کنید .

ü     از تقلید کردن افراد دیگر بپرهیزید .

ü     به طور جدی فعالیت خود را آغاز کنید .

 

 

کلام نهایی

ثبت نام در یک آموزشگاه موسیقی حرفه ای می تواند تاثیر به سزایی در آموزش شماعلاقمندان عزیز داشته باشد .

پیشنهاد ما برای شما ، آموزشگاه موسیقی ریتم آوا می باشد که انواع ساز های موسیقی را به علاقمندان موسیقی آموزش می دهد.

پس از دوره های آموزشی ، افراد می توانند به صورت تخصصی در کنسرت ها و فرهنگسرا های موسیقی فعالیت کنند .

شایان ذکر می باشد که آموزشگاه موسیقی ریتم آوا یکی از بهترین آموزشگاه موسیقی در شمال تهران  می باشد که برای بانوان و آقایان کلاس های موسیقی برگزار می کند.

نظرات بازدیدکنندگان