واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

هزینه کلاس خصوصی گیتار

هزینه کلاس خصوصی گیتار

قیمت کلاس های خصوصی ساز گیتار :

قیمت کلاس گیتار هر جلسه چقدر است ؟ برای اگاهی از هزینه کلاس خصوصی گیتار ، کافیست تا همین حالا با پشتیبانی سایت اموزشگاه موسیقی ریتم اوا تماس بگیرید . ساز گیتار / انواع مختلف آن ؛ پاپ ، کلاسیک ، فلامینکو ، و ... / جزء ساز های پرطرفدار در بین همه سنین مخصوصا نوجوانان است و هنر جویان زیادی مشغول به فراگیری این ساز جذاب پور طرفدار ، با روش های مختلف حضوری و مجازی و یا خصوصی هستند . در مورد تاریخچه ی گیتار ، شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که، زمان حکومت اسلام در اسپانیا ، این ساز محبوب ساز توسط فردی به نام زریاب داراب گردی و چند نفر از شاگردان و مریدانش به اندلس برده شد و در اوایل به آن کیتارا یا قیتارا می گفتند که بعد ها با اندک تغییراتی، این ساز به گیتار شهرت یافت . البته هنوز عده ای بر این عقیده هستند که ساز گیتار اولین بار از کشور ایران سرچشمه گرفته و وجود پسوند تار در نام اصلی این ساز می تواند موید این مطلب باشد که گیتار در اصل سازی ایرانی می باشد .

مطالعه کنید » کلاس آموزش گیتار


هزینه کلاس خصوصی گیتار به چه عواملی بستگی دارد ؟

برای آموزش گیتار به صورت خصوصی ، مدرسان و اساتید بسیاری در تهران و سایر شهرها و شهرستان ها با نرخ های متفاوت از کم به زیاد ، مشغول به تدریس هستند . به طور کلی می توان گفن که عوامل بسیار متفاوت و متعددی می توانند روی نرخ حق التدریس و قیمت جلسات گیتار به صورت خصوصی ، تاثیرگذار باشد . ما در ادامه به برخی از آن ها در این متن اشاره می کنیم .
البته فراموش نکنید که نرخ کلاس های تدریس های خصوصی و تکی ساز گیتار ، برای سطوح مختلف مبتدی ، متوسط و حرفه ای ( مستر ) متفاوت است . در واقع هزینه ی دوره های حرفه ای تردر سطوح بالاتر اموزشی ، با توجه به اساتید حرفه ای متفاوت است . ضمن اینکه هزینه ی آموزش برای گیتارهای مختلف از جمله کلاسیک در روش های آکوستیک ، الکتریک و... با یکدیگر متفاوت است .
همچنین در صورتیکه بخواهید از اساتید گیتار مشهور برای تدریس کمک بگیرید ، بایستی هزینه ی نسبتا بالاتری را پرداخت کنید ، چون این اساتید تجربه و مهارت بیشتری در تدریس ساز گیتار دارند . برای اگاهی از هزینه کلاس خصوصی گیتار ، کافیست تا همین حالا با پشتیبانی سایت اموزشگاه موسیقی ریتم اوا تماس بگیرید .


منطقه ی تدریس و برگزاری کلاس گیتار نیز تاثیر دارد :
نکته دیگری که در قیمت گذاری این آموزش ها ،تاثیر می گذارد ، مکان انجام تدریس است . عموما اساتید درمناطق بالاتر شهری و با کلاس تر ، هزینه های بیشتری برای انجام و ارائه تدریس گیتار دریافت می کنند .
همچنین توجه کنید که هزینه ی کلاس گیتار در شهر های مختلف و یا در مراکز استان ها نیز با یکدیگر تا حدودی فرق دارد . هزینه ی کلاس تدریس خصوصی گیتار در شهر بزرگ تهران ، با تبریز و یا شهر اصفهان و مجموعا در مراکز شهر های بزرگ در مقایسه با شهرهای کوچک و روستاها تا حدودی بالاتر است . برای ثبت نام در کلاس های حضوری و یا خرید دوره ها و پکیج های آنلاین و مجازی یادگیری نواختن سازهای مختلف کافیست که با پشتیبانی همین سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند .


میزان معروفیت استاد :

به طور کلی در حالت معمولی با اساتید شناخته شده ، هزینه کلاس خصوصی گیتار در منزل ، غالبا باید از آموزشگاه بالاتر باشد ، چرا که هزینه های رفت و آمد استاد و مدرس ساز را نیز شامل می شود و از طرفی فوایدی مثل راحت بودن هنرجو در انتخاب زمان و عدم اتلاف وقت وی را برای او به همراه دارد دارد . البته رزومه و سابقه تدریس استاد نیز در قیمت گذاری نهایی ، تا حدی بسیار زیادی تاثیرگذار است. برای اگاهی از هزینه کلاس خصوصی گیتار ، کافیست تا همین حالا با پشتیبانی سایت اموزشگاه موسیقی ریتم اوا ، تماس بگیرید .
در حال حاضر به طور کلی هزینه ی کلاس های خصوصی تدریس گیتار ، برای هر تایم 30 دقیقه بین 50 تا 180 هزار تومان با توجه به شهرت استاد ، محل برگزاری کلاس و ... متغیر است و بستگی به سایر عوامل ذکر شده در مقاله دارد . وجود یک استاد خبره و چیره دست و دلسوز می تواند در تمامی مسیر به شما کمک کند که با انگیزه بیشتری بتوانید دوره ی آموزش گیتار را به خوبی سپری کنید . در صورتی که گیتار اولین سازی باشد که قصد نواختن آن را دارید ، ممکن است مدت زمان بیشتری را در مقایسه با افرادی که پیش از گیتار ، سازهای دیگری را نواخته اند ، احتیاج داشته باشید . برای دریافت دوره ها و پکیج های یادگیری موسیقی می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید . برای آگاهی از نحوه ثبت نام در کلاس های آموزشگاه نیز می توانید با شماره های موجود در همین سایت ، تماس بگیرید و از مشاورین آموزشگاه موسیقی ریتم آوا راهنمایی بگیرید.


نتیجه گیری :


در جمع بندی نهایی باید این نکته را به شما هنر آموزان عزیز یادآور شویم که صرفا حق التدریس بالا / قیمت کلاس بالاتر / و یا سن بالاتر استاد ، نمی توانند فاکتور ها و سنجش های مناسبی برای ارزیابی درست و منطقی استاد گیتار باشند ، بلکه برای انتخاب استاد و معلم گیتار خوب و کار بلد باید مجموعه ای از عوامل زیادی را ، از جمله تدریس حرفه ای ، اخلاق خوب و حرفه ای ، تجربه بالا ، تحصیلات آکادمیک مرتبط و بروز بودن در بیان تکنیک های آموزشی را در نظر گرفت تا بتوانید در فراگیری گیتار ، با سرعت مناسب پیشرفت چشم گیری داشته باشید . برای ثبت نام در کلاس های حضوری و یا خرید دوره ها و پکیج های آنلاین و مجازی یادگیری نواختن سازهای مختلف کافیست که با پشتیبانی همین سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند .

نظرات بازدیدکنندگان