واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

هزینه کلاس خصوصی گیتار

هزینه کلاس خصوصی گیتار

گیتار بین بسیاری از افراد طرفدار دارد و همه سنین به این ساز علاقه مند هستند؛ در نتیجه هنرجویان زیادی هستند که مشتاق به فراگیری آن می باشند. اگر بخواهیم در مورد تاریخچه آن صحبت کنیم عده ای عقیده دارند گیتار از ایران سرچشمه گرفته است. برای آشنایی با این ساز می توانید به مطالب موجود دیگر در سایت آموزشگاه ریتم آوا مراجعه کنید. در این مقاله می‌خواهیم در مورد هزینه کلاس خصوصی گیتار صحبت کنیم؛ پس اگر قصد داشتن معلم خصوصی دارید حتماً با ما همراه باشید.

برای آموزش گیتار مدرسان و اساتید بسیاری در شهر های مختلف و تهران با هزینه های متفاوت مشغول به کار هستند. عوامل متعددی هست که بر روی هزینه هریک از تدریس ها تاثیر می گذارد که به آنها اشاره خواهیم کرد. هزینه کلاس خصوصی گیتار برای سطوح مختلف، متفاوت است؛ یعنی با توجه به اینکه شما مبتدی، متوسط یا حرفه ای هستید باید هزینه متفاوت پرداخت کنید.

 در واقع هزینه دوره های گیتار حرفه ای بیشتر است زیرا از اساتید حرفه ای برای تکمیل دوره ها استفاده می شود. ضمن اینکه هزینه آموزش برای انواع گیتارها نیز متفاوت است. شما با توجه به گیتار کلاسیک، آکوستیک یا الکتریک هزینه متفاوت پرداخت می کنید. اگر هم بخواهید نزد اساتید گیتار مشهور برای تدریس مراجعه کنید هزینه آن بالاتر می رود؛ زیرا این اساتید دارای تجربه و مهارت زیادی هستند.

مشاهده کنید » قیمت کلاس گیتار

نکات مهم درباره کلاس خصوصی گیتار

عامل دیگری که در تدریس موثر است، مکان تدریس است. اساتیدی که در مناطق بالای شهر تدریس می کنند مبلغ زیادتری نسبت به مدرسین گیتار در مناطق پایین دریافت می‌کنند. همچنین هزینه کلاس گیتار در مناطق و شهرهای مختلف با یکدیگر فرق دارد. به طور مثال هزینه کلاس خصوصی گیتار در تهران، اصفهان و مجموعا شهرهای بزرگ نسبت به شهرهای کوچک بیشتر است.

به طور کلی اگر بخواهیم در مورد هزینه کلاس خصوصی گیتار صحبت کنیم باید بگوییم که هزینه آن نسبت به آموزشگاه بالاتر است چرا که هزینه های رفت و آمد استاد نیز در نظر گرفته می‌شود؛ اما از جمله فواید آن این است که هنرجو کاملا راحت است و هیچگونه اتلاف وقتی نخواهد داشت. البته رزومه، سابقه، حرفه ای بودن یا نبودن استاد نیز در میزان هزینه موثر است.

برای اطلاع از هزینه کلاس خصوصی گیتار می توانید به سایت ریتم آوا مراجعه نمایید و با مشاورین و کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا بتوانید دقیق‌تر از هزینه ها مطلع شوید. همانطور که گفتیم هزینه‌ها به عوامل گوناگونی بستگی دارند.

معایب و مزایای کلاس‌های گروهی و خصوصی

بسیاری از افراد این سوال برایشان به وجود می‌آید که بهتر است در کلاس های گروهی شرکت کنند یا جلسات خصوصی داشته باشند. برای جلسات خصوصی نیاز است که استاد به منزل شما بیاید و در این صورت هزینه کلاس خصوصی گیتار بسیار بالا می رود که در مورد عوامل موثر آن صحبت کردیم. هر یک از این روش ها دارای مزایا و معایبی هستند که هر کدام از آنها معمولاً باعث پیشرفت شما خواهند شد.

کلاس گروهی به شما کمک می‌کند تا تجربه های بهتری داشته باشید و برخی از مهارت های مورد نیاز در موسیقی را نیز فرا بگیرید. از جلسات خصوصی برای دستیابی به اهداف شخصی می توانید استفاده کنید و زمانی که با یک معلم حرفه ای به طور خصوصی کار می کنید تمرکز و توجه شما کاملاً به درس منعطف خواهد شد.

شما درس ها را برنامه ریزی شده و متناسب با نیازهای خاص، اهداف و شیوه یادگیری خودتان دریافت خواهید کرد و به آسانی پیشرفت می‌کنید؛ زیرا جلسات فقط برای شما و بر اساس شرایط شما برنامه‌ریزی می‌شوند. در کلاس گروهی آموزش های فردی قابل اجرا نیستند و اساتید از یک برنامه درسی ثابت پیروی می‌کنند. با توجه به نیاز های بسیاری از هنرجویان ممکن است توانایی ها متفاوت و سبکهای یادگیری نیز مختلف باشد.

از مزایای کلاس موسیقی گروهی این است که کلاس های گروهی تجربه های اجتماعی را بهتر میکند و شما می توانید در کنار هم گروهی‌های خود انگیزه بیشتری داشته باشید. کلاس های موسیقی خصوصی اجتماعی نیستند. یک به یک تمرین خواهید کرد. اگر می خواهید کلاس سرگرم کننده داشته باشید و با افراد جدید آشنا شوید به مراحل جدیدی پا گذارید کلاس گروهی را بهتر است انتخاب کنید. این کلاسها به اندازه کلاس های خصوصی در کسب مهارت به شما کمک نخواهند کرد. شما اصلا نگران نباشید آموزشگاه ریتم آوا علاوه بر کلاس های گروهی کلاس های تک نفره و معلم خصوصی نیز در اختیار هنرجویان خود قرار داده است که شما می توانید ثبت نام کنید.

خصوصیات و هزینه کلاس خصوصی گیتار

هر فردی استعداد خاصی در فراگیری موسیقی دارد و در سنین مختلف می تواند به این کار روی بیاورد. افرادی که استعداد مشابه و یادگیری یکسان دارند می توانند در کلاس های گروهی با یکدیگر پیشرفت کنند اما اگر هنرجویان با یکدیگر متفاوت باشند ممکن است کمی مشکل به وجود بیاید. شما می توانید در آموزشگاه ریتم آوا به صورت تک نفره کلاس داشته باشید و در کلاس خصوصی تمرین کنید. شما با مراجعه به سایت و ارتباط برقرار کردن با کارشناسان می توانید از هزینه کلاس خصوصی گیتار مطلع شوید و در صورت نیاز ثبت نام نمایید.

بسیاری از هنرجویان مهارتهای خود را قبول ندارند و دوست ندارند در مقابل دیگران نوازندگی کنند. برای این دانش آموزان کمی سخت است که در آموزشگاه های موسیقی شرکت کنند و در برابر همکلاسی های خود از آلات موسیقی استفاده نمایند؛ بنابراین اگر شما نیز از این افراد هستید بهتر است در جلسات خصوصی شرکت کنید تا بتوانید در فضای آرام با آلات موسیقی خود ارتباط برقرار کنید و در صورت آماده شدن در اجرای عمومی شرکت کنید.

اطلاع از هزینه کلاس خصوصی گیتار

اگر قصد شرکت در کلاس های موسیقی و کلاس گیتار را دارید با مراجعه به آموزشگاه ریتم آوا می توانید انواع کلاس های خصوصی و گروهی را شرکت کنید و به فراگیری ساز مورد نظر خود بپردازید. همچنین آموزشگاه ریتم آوا تمامی تلاش خود را کرده است تا از به روزترین مطالب، بهترین اساتید و متدهای آموزشی در آموزشگاه خود استفاده کند. شما می توانید برای اطلاع از هزینه کلاس خصوصی گیتار با کارشناسان ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را در این باره بپرسید.

نظرات بازدیدکنندگان