واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

هزینه کلاس سه تار در تهران

هزینه کلاس سه تار در تهران

یادگیری هر مهارتی به هزینه مالی و زمان نیاز دارد. یادگیری موسیقی نیز هم هزینه‌ای دارد و هم نیاز به وقت و تمرین متداوم دارد. امروزه برای یادگیری هر ساز موسیقی روش های آموزشی مختلفی وجود دارد که هرکدام قیمت گوناگونی دارد. گاهی اینقدر این روش ها متنوع است که انتخاب را برای هنرجو سخت می‌کند. در این مقاله قصد داریم درباره هزینه و هزینه کلاس سه تار در تهران صحبت کنیم. هزینه شرکت در کلاس های سه تار با توجه به شرایط هنرجو و استاد متفاوت است و بر این اساس قیمت گذاری می‌شود.

اگر شما قصد شرکت در کلاس آموزشی یک استاد نامدار و خوب را دارید، هزینه بیشتری از شما گرفته می‌شود تا به طور حرفه‌ای زیر دست یک استاد عالی آموزش ببینید. البته هر آموزشگاه موسیقی با توجه به شرایط خود ملبغ های مختلفی را در قبال شرکت در کلاس ها از شما دریافت می‌کند و به طور دقیق نمی‌توان هزینه کلی را گفت. آموزشگاه موسیقی ریتم اوا در تهران علاوه بر کلاس سه تار دارای کلاس هایی در زمینه های مختلف موسیقی است و قیمت ثبت نام در کلاس های آن نسبت به آموزشگاه های دیگر مناسب تر است. ریتم آوا هم دارای کلاس های حضوری میباشد و هم کلاس های آنلاین.

مشاوره رایگان تلفنی کلیک کنید

قیمت آموزش حضوری و آنلاین سه تار

شرکت در کلاس های سه تار چه به صورت حضوری در آموزشگاه باشد و چه به صورت آنلاین به طور فردی برگزار می‌گردد. هزینه کلاس سه تار در تهران به صورت حضوری بالاتر از کلاس های آنلاین است. به دلیل اینکه کلاس های حضوری بازدهی بالاتری دارند و همچنین در حضور استاد تاثیر بیشتری در یادگیری وجود دارد هزینه ثبت نیز بیشتر است. همچنین شما می‌توانید که کلاس خصوصی با استاد در منزل خود داشته باشید که هزینه کلاس خصوصی نسبت به آموزشگاه بیشتر خواهد بود. البته در مورد کلاس خصوصی به استاد و مهارت های او نیز این هزینه بستگی دارد.

صدرصد هزینه کلاس سه تار در تهران به صورت خصوصی با یک استاد ماهر و باتجربه بیشتر از هزینه گرفتن کلاس خصوصی با یک استاد سطح پایین است. هنرجو برای راحتی و آسایش خود می‌توانید کلاس خصوصی بگیرد و به ازای یک محدوده زمانی مشخص استاد مبلغی را از هنرجو بابت تدریس دریافت می‌کند. آموزشگاه ریتم آوا دارای اساتید موسیقی برتر است و از لحاظ کلاس هم کلاس های حضوری و هم آنلاین دارد و در صورت درخواست شما می‌توانید با استاد مدنظرتان کلاس خصوصی نیز داشته باشید و شرکت در هر کلاس هزینه متفاوتی دارد.

تاثیر تعداد جلسات هر ترم بر هزینه کلاس سه تار در تهران

کلاس های موسیقی و سه تار معمولا مدت زمان هر جلسه آنها ۳۰ دقیقه میباشد اما این زمان می‌تواند باتوجه به ساز مورد استفاده شما یا استاد مدرس شما طولانی تر نیز باشد. هرچقدر مدت زمان کلاس سه تار چه در تهران و چه در نقاط دیگر افزایش پیدا کند هزینه آن جلسه کلاس نیز بیشتر خواهد شد. البته اگر مدت یک کلاس بیشتر از ۳۰ دقیقه باشد، در جلسات دیگر نیز به همین گونه است و به طور ماهیانه آموزشگاه مبلغی را از شما میگیرد.

همچنین در آموزشگاه های موسیقی معمولا هر ترم کلاس به صورت سه ماه است که هر هفته یک جلسه کلاس برگزار می‌شود و به طور کلی هر ترم ۱۲ جلسه است. اما این تعداد جلسات ثابت نیست و به درخواست هنرجو و رضایت استاد می‌توان جلسات کلاس را بیشتر کرد که در این صورت هزینه جلسات اضافه‌ شده نیز از شما گرفته می‌شود و همچنین در این صورت هم هنرجو باید تمرین بیشتری داشته باشد و هم استا  باید وقت بیشتری را صرف تدریس و آموزش کند. در کل چه زمان آموزش بیشتر شود و چه تعداد جلسات کلاس سه تار بیشتر شود هزینه کلاس سه تار در تهران و یا هرجای دیگر نیز بیشتر می‌شود.

 

آیا سوابق و تجربیات استاد بر هزینه کلاس سه تار تاثیری دارید؟

یکی از عوامل موثر بر هزینه کلاس سه تار در تهران استادی است که انتخاب می‌کنید. برای یادگیری حرفه‌ای سه تار بهتر است که استاد انتخابی شما سوابق خوبی داشته باشد، باتجربه و ماهر باشد. هر تخصص اساتید چه در سه تار و چه در زمینه های موسیقی دیگر بر شهریه کلاس تاثیر دارد. خیلی واضع است که هزینه شرکت در کلاس های استادهای با سابقه و باتجربه که شهرت بالایی دارند خیلی بیشتر از استاد های دیگر است.

 اگر استاد انتخابی شما در سطع بین‌المللی شناخته شده باشد و یا تجریه اجرای کنسرت را نیز داشته باشد، بدانید که شهریه کلاس چنین استادهای بسیار بالا است اما گزینه عالی برای کسانی است که قصد حرفه‌ای شدن در سه تار یا موسیقی های دیگر را دارند. آموزشگاه ریتم آوا کلاس های آموزشی گوناگون در زمینه های مختلف موسیقی را دارد و دارای استادهای برتر و باتجربه میباشد. هزینه کلاس سه تار در تهران مناسب است و طی چند جلسه بازدهی بالایی را تجربه خواهید کرد.

تاثیر شهرت آموزشگاه بر هزینه کلاس سه تار در تهران

آموزشگاه های موسیقی برای اینکه نام خود را بر سر زبان ها بیاندازند و به شهرت بالایی برسند از اساتید برتر و باسابقه ک ماهر استفاده می‌کنند و در این صورت توجه هنرجو ها را به خود جلب کرده و به گونه‌ای سر زبان ها میفتند. با به شهرت رسیدن یک آموزشگاه موسیقی شهریه کلاس های ان نیز به نوبعه ای بالا می‌رود و مبلغ بیشتری را بابت شهریه از هنرجو می‌گیرند. این آموزشگاه ها پس از مدتی که از آموزش گذشت برای تشویق هنرجو ها کنسرت داخلی و یا گاهی خارجی برگزار می‌کنند.

 ریتم‌ آوا نیز جز آموزشگاه های نامدار میباشد که توجه تمامی هنرجویان خود را جلب کرده و کلاس های فوق‌العاده‌ای را برگزار می‌کند و برای اینکه هنرجو ها راحت تر بتوانند در کلاس ها ثبت نام کنند. هزینه کلاس سه تار در تهران در ریتم آوا بسیار مناسب است. اگر قصد شرکت در کلاس های ریتم آوا را دارید می‌توانید به قسمت ثبت نام ریتم آوا مراجعه کنید و شرایط ثبت نام را مطالعه نمایید.‌ این را نیز به یاد داشته باشید که برای یادگیری سه تار هیچ وقت دیر نیست. از سنین پایین تا نوجوان و جوان می‌توانند در کلاس های سه تار شرکت کرده و در این زمینه مهارت بالایی را کسب کنند.

نظرات بازدیدکنندگان