واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

پکیج آموزش تنبک

پکیج آموزش تنبک

تنبک جزء سازهای کوبه ای است که بسیار کامل است. از گذشته تا به امروز جزئی لاینفک در همه اجراهای موسیقی سنتی بوده است. این ساز در طی سالیان بلند توانسته به تکامل خیره‌کننده‌ای برسد. با خلق نت نویسی برای تنبک نوازی نگرش جدیدی در این ساز به وجود آمد. تنبک بهترین ابزاری است که برای ریتم شناسی استفاده می شود. حتما می دانید که ریتم و ملودی عناصر اصلی موسیقی را تشکیل داده‌اند. ریتم و ملودی معیار اولیه برای یادگیری هر نوع ساز محسوب می‌شود. در واقع اهمیت یادگیری تنبک بسیار زیاد است. ریتم شناختی در یادگیری موسیقی و پکیج آموزش تنبک اولویت دارد.

ورود به  صفحه خرید پکیج آموزش تنبک : کلیک کنید

امروزه بسیاری از افراد در سنین مختلف دوست دارند که ساز زدن را بیاموزند. بسیاری نیز به ساز سنتی تنبک علاقه دارند. شما نوازنده هر سازی که باشید با گذراندن دوره مقدماتی آموزش تنبک می توانید به شکل فوق العاده در ریتم شناسی تقویت شوید. امروزه کلاس های آنلاین و حضوری برای آموزش تنبک برگزار می شوند. برخی از افراد ترجیح می دهند پکیج آموزش تنبک را تهیه کنند. مجموعه ریتم آوا برای شما پکیج کامل این ساز را آماده کرده است. تنها کافیست به قسمت مربوط برای ثبت نام و خرید مراجعه نمایید.

سطوح آموزشی پکیج آموزش تنبک

شاید این موضوع ذهن شما را درگیر کند که در پایان دوره آموزش تنبک هنرجو به چه سطحی از نوازندگی می رسد. قابل ذکر است که بعد از اتمام این دوره و به پایان رسیدن پکیج اگر شما به طور کامل تمامی تمرینات را طبق ویدیو های آموزشی انجام دهید می توانید سطح مقدماتی را به طور کامل یاد بگیرید و نوازندگان سازهای ملودی همنوازی کنید. در این آموزش شما می توانید فرم صحیح دست ها، حرکت اصلی تنبک و غیره را به طور کامل یاد بگیرید. هرچند راه زیادی در نوازندگی حرفه ای باقی نمی ماند اما پس از اتمام دوره می توانید در کلاس ها شرکت کرده و تا سطح حرفه ای پیش بروید. پکیج به این صورت است که هر هفته به صورت منظم بهتر است یک جلسه کار کنید. باید تمرین و ممارست داشته باشید تا ذهن و دست شما به هماهنگی لازم برسند. تمرین مهمترین شرط یادگیری تنبک است. نوازندگان این ساز، هنر بسیار ظریفی را انتخاب کرده‌اند و در حالت استاندارد یادگیری آن بین ۴ تا ۶ ماه زمان میبرد.

تهیه پکیج آموزش تنبک

دوستان عزیزی که قصد تهیه پکیج آموزشی دارند می‌توانند به قسمت خرید مراجعه نمایند و این پکیج را با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایند. کیفیت آموزش ها کاملاً در شان و منزلت شما می باشد. همه ویدیو های آموزشی طبق ساعتها کار و انرژی آماده شده اند و شما هنرجویان عزیز می توانید با تهیه این پکیج ها در آموزش و یادگیری پیشرفت کنید. علاوه بر این پکیج ها به صورت کامل در اختیار شما عزیزان قرار گرفته اند. شما می توانید با ساده ترین و جدیدترین متد روز تنبک نوازی را فرابگیرید و به نت خوانی حرفه‌ای تبدیل شوید.

مزایای خرید پکیج تنبک‌نوازی

در پکیج آموزش تنبک از جدیدترین متد روز استفاده شده است. شما به راحتی می توانید با ریتم شناسی آشنا شوید و حتی می توانید این پکیج ها را به عنوان یک کادوی هنری و ارزشمند به عزیزانتان هدیه دهید. با در اختیار داشتن این پکیج دیگر نیازی نیست وقت و زمان خود را صرف رفت و آمد و شرکت در کلاسهای حضوری کنید. می توانید وقت و برنامه‌ریزی خود را کنترل کنید و گنجینه‌ای همیشگی را به دارایی‌های خود بی افزاید. این پکیج به صورت قدم به قدم نواختن تنبک را به شما آموزش خواهد داد. تمامی متدهای به کار رفته شده به کمک بهترین اساتید آموزش داده شده اند. با انجام تمرینات به طور منظم می توانید ظرف ۶ ماه به یک تنبک نواز تبدیل شوید. برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید با مشاورین ما در مجموعه تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را درباره کلاس های مجازی و تهیه پکیج مطرح کنید.

نظرات بازدیدکنندگان