واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

کلاس آموزش دف

کلاس آموزش دف

آموزش ساز دف در تهران

در این مقاله که توسط آموزشگاه موسیقی ریتم آوا تهیه شده قصد داریم در مورد کلاس آموزش دف زنی و نحوه برگزاری کلاس های آموزش دف صحبت کنیم و همچنین چه مواردی بر زمان هر جلسه کلاس دف ، تعداد جلسات کلاس دف و هزینه آموزش دف تاثیرگذار می باشد.

ثبت نام کلاس آنلاین و حضوری دف

چه مواردی در هزینه کلاس آموزش دف موثر می باشند؟

از قدیمی ترین و اصیل ترین سازهای کوبه ای که تنها با انگشتان دست نواخته می شود ساز دف می باشد.در گذشته در محافل خاصی مانند جلسات عرفانی نوازندگی دف انجام می شد.
درحال حاضر دف را با سازهای دیگری که نوازندگی گروهی نام دارد می توازند یا بصورت تکی هم می توان با این ساز عمل نواختن را انجام داد.
این ساز که از پرطرفدارهای سازهای موسیقی از چندین دهه قبل تا زمان حال بوده است. اگر بخواهیم چند نوازنده معروف دف را در ایران نام ببریم می توانیم به آقایان بیژن کامکار و مسعود حبیبی اشاره کنیم که مشهور می باشند.
بیشتر کسانی که به کلاس آموزش دف علاقه دارند از زمان کمی برخوردار هستند و ترجیح می دهند بصورت خصوصی یا آنلاین دف را یاد بگیرند.
شما در حال خواندن این مقاله هستید و مطمئنا می خواهید در کلاس آموزش دف شرکت کنید هزینه از مواردی می باشد که برای شما اهمیت زیادی دارد در ادامه ادامه به مواردی که بر قیمت کلاس های آموزشی دف تاثیر می گذارند می پردازیم.

اموزش ساز دف

مدت زمان هر جلسه کلاس آموزش دف

در هر کلاس بر اساس تکنیک و تفکر استاد مدت زمان می تواند متغیر باشد. بطور معمول این مدت زمان می تواند بین 30 دقیقه تا 1 ساعت مدنظر قرار داده شده باشد.
زمان عاملی کلیدی می باشد که بر قیمت کلاس دف تاثیر می گذارد هر چه زمان بیشتری برای آموزش گذاشته شود هزینه بیشتری را باید بپردازید.
در کلاس های آموزش دف شما به دو شکل عملی و تئوری به یادگیری دف مشغول می شوید که هر کدام بر اساس کتاب های موجود قابل تدریس به هنرجو می باشد.

همچنین بخوانید یادگیری ساز دف چقدر طول میکشد؟

سابقه و تحصیلات استاد و مدرس آموزش دف

یک عامل دیگر که بر هزینه کلاس دف می تواند تاثیر داشته باشد سابقه اجرا ، آموزش و تحصیلات استاد دف می باشد.
برای مثال اگر استاد شما سابقه طولانی در تدریس داشته و تحصیلات وی در رابطه با موسیقی می باشد قطعا باید هزینه بیشتری را متقبل شوید چرا که تجربه و تحصیلات موسیقی بسیار مهم می باشد.

تعداد جلسات کلاس آموزش دف

طبق تکنیک و کیفیت هر استاد جلسات آموزشی متغیر می باشد برای مثال: 
فرض کنید یک استاد هفته ای 3 جلسه کلاس را در نظر می گیرد و استادی دیگر تنها هفته ای 1 جلسه را برنامه ریزی می کند خوب هر چه تعداد جلسات کلاس ها بیشتر باشد هزینه ها بیشتر خواهد شد.

سطح هنرجو در کلاس آموزش دف

اگر قصد دارید به یک نوازنده حرفه ای دف تبدیل شوید باید زمان بیشتری گذاشته و تمرینات خود را افزایش دهید و طبق اصول و استاندارها تمرینات را انجام دهید.
وقتی که شما در شروع یادگیری دف هستید یک مبتدی به حساب می آیید و هزینه ای که می پردازید با هزینه ای که در کلاس های پیشرفته می پردازید متفاوت می باشد چرا چون شما به استاد حرفه و با تجربه بیشتری نیاز دارید.
همین خود دلیلی می شود که ما به شما پیشنهاد می کنیم در شروع برای کاهش قیمت کلاس آموزش دف به سراغ استادهای با سطح متوسط بروید و وقتی سطح شما آموزش شما افزایش پیدا کرد به سراغ استادهای حرفه ای تر بروید.

سن هنرجوی کلاس آموزش دف

آموزش موسیقی می تواند از سنین پایین شروع شود اما برای یادگیری موسیقی کودکان بایستی این نکته را مدنظر داشته باشید که آموزش موسیقی به کودکان با بزرگسالان زمین تا آسمان تفاوت دارد و باید یادگیری بصورت خصوصی انجام شود.
شما برای کودک خود باید استادی را انتخاب کنید که در آموزش موسیقی به کودک توانا بوده و همین نیز بسیار اهمیت دارد باید در نظر داشته باشید که برای آموزش موسیقی به کودکان سختی های زیادی دارد و باید هزینه بیشتری را نسبت به دیگر کلاسها پرداخت کنید.

نظرات بازدیدکنندگان