واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

کلاس آموزش گیتار در غرب تهران

کلاس آموزش گیتار در غرب تهران

معرفی بهترین آموزشگاه ها و هزینه کلاس گیتار در غرب تهران :

آموزشگاه موسیقی ریتم آوا ، معتبر ترین مرکز برگزار کننده کلاس آموزش گیتار در غرب تهران می باشد . برای اینکه بتوانید گیتار را در سبک های مختلف پاپ ، کلاسیک ، فلامنکو و سایر سبک هایی که دوست دارید ، بنوازید می توانید از اساتید خبره و باتجربه ی آموزشگاه موسیقی ریتم آوا کمک بگیرید .

مطالعه کنید » کلاس آموزش گیتار


عوامل موثر در هزینه ی کلاس آموزش گیتار در غرب تهران :


تجربه استاد و شهرت وی : توجه کنید که کلاس های حضوری در مقایسه با کلاس های آنلاین و پکیج های آفلاین ، هزینه بیشتری را می طلبند ، در صورتی که استاد بسیار مشهور باشد معمولاً هزینه بیشتری برای آموزش دریافت می کند . بسیاری از افراد برای کاهش هزینه ها ، به سراغ کلاس های آنلاین و یا خرید پکیج های آموزش گیتار می روند . رزومه و سابقه تدریس استاد نیز در قیمت گذاری نهایی ، تا حدی بسیار زیادی تاثیرگذار است. نکته دیگری که در قیمت گذاری این آموزش ها ،تاثیر می گذارد ، مکان انجام تدریس است . عموما اساتید درمناطق بالاتر شهری و با کلاس تر ، هزینه های بیشتری برای انجام و ارائه تدریس در کلاس آموزش گیتار در غرب تهران دریافت می کنند . همچنین توجه کنید که هزینه ی کلاس گیتار در شهر های مختلف و یا در مراکز استان ها نیز با یکدیگر تا حدودی فرق دارد . هزینه ی کلاس تدریس خصوصی گیتار در تهران ، تبریز و یا شهر اصفهان و مجموعا در مراکز شهر های بزرگ در مقایسه با شهرهای کوچک تا حدودی بالاتر است . برای ثبت نام در کلاس های حضوری و یا خرید دوره ها و پکیج های آنلاین و مجازی یادگیری نواختن ساز گیتار کافیست که با پشتیبانی همین سایت تماس بگیرید تا مشاوران ما ، شما را راهنمایی کنند . در صورتی که گیتار اولین سازی است که قصد یادگیری نواختن آن را دارید ، پیشنهاد می کنیم که از یک استاد با تجربه کمک بگیرید . زیرا بسیاری از افراد با دیدن فیلم های آموزشی ، در اینترنت و یا کانال های یوتیوب ، به صورت اشتباهی برخی از حرکات و تکنیک ها را می آموزند و پس از چند ماه دیگر نمی توانند نحوه گرفتن ساز و یا نحوه قرار دادن انگشت ها را تغییر دهند و به صورت غلط تا انتها پیش می روند . برای این که بتوانید از همان ابتدا به صورت کاملاً حرفه ای ، نواختن گیتار را فرا بگیرید بهتر است از اساتید با تجربه و دلسوز آموزشگاه موسیقی ریتم آوا که یکی از بهترین مراکز برگزار کننده کلاس آموزش گیتار در غرب تهران می باشد ، کمک بگیرید .



هزینه های جانبی کلاس گیتار :


توجه کنید که پس از انتخاب کلاس آموزش گیتار در غرب تهران ، باید به چند مورد دیگر نیز توجه کنید . توجه کنید که شما باید هزینه ای را هم برای خرید گیتار و لوازمی مثل پایه نت ، زیرپایی و جای گیتار در نظر بگیرید . علاوه بر آن در صورتی که قصد دارید در کلاس های حضوری آموزشگاه ها شرکت کنید ، باید به وسیله خودروی شخصی و یا وسایل حمل و نقل عمومی ، خود را به آموزشگاه برسانید ، پس هزینه رفت و آمد را نیز در نظر بگیرید .


زمان یادگیری گیتار در غرب تهران :


باید ببینید که به چه سبکی از بین سبک های مختلف گیتار علاقه دارید و توجه کنید که آیا سابقه زدن سایر سازها را دارید یا خیر و اینکه در کل چقدر انگیزه و تلاش و زمان برای یادگیری نواختن این ساز برای طول دوره یادگیری تان در نظر گرفته اید . آموزشگاه موسیقی ریتم آوا ، معتبر ترین مرکز برگزار کننده کلاس آموزش گیتار در غرب تهران می باشد . برای اینکه بتوانید گیتار را در سبک های مختلف پاپ ، کلاسیک ، فلامنکو و سایر سبک هایی که دوست دارید ، بنوازید می توانید از اساتید خبره و باتجربه ی آموزشگاه موسیقی ریتم آوا کمک بگیرید .


سبک های مختلف نواختن گیتار :


شاید برایتان جالب باشد بدانید که نواختن گیتار به سبک کلاسیک در مقایسه با دیگر سبک های آموزشی به اصولی ترین و پایه ای ترین سبک معروف است، از این رو که در این روش هنرآموز سواد موسیقی و گیتار نوازی را باهم می آموزد و نسبت به دوره نواختن گیتار در سبک پاپ اندک زمان بیشتر نیاز دارد اما برای آموزش اصولی و صحیح نواختن گیتار بسیار ضروری است که استعداد و میزان تمرین هنر جو بالا باشد . سبک های دیگر گیتار اعم از فلامنکو ، بلوز ، جز و … بسته به علاقه هنراموزان می تواند در دوره های بعد از یادگیری سبک کلاسیک انتخاب شود البته اموزش ها در این بخش هم بسیار به علاقه هنرجو ربط دارد و هم به حجم تمرین هایی که انجام می دهد، باید این حقیقت را بدانید که در نواختن گیتار به این سبک ها و برای آموزش آن ها در بخش های حرفه تر و مستر نمیتوان زمان خیلی مشخصی را ارائه داد چرا که تبحر در هر کدام به عوامل کاملاً متفاوتی بستگی دارد یکی از این موارد تمرین در گروه و در کنار دیگر سازها است . پرطرفدار ترین سبک در آموزش گیتار سبک پاپ است در این سبک هنرجو می آموزد که ریتم های مختلف روی گیتار را بنوازد و در دور همی ها و مهمانی ها هنر نمایی کند ، همچنین با نت ها و نوازندگی قطعات جهانی مختلف نیز در کنار ریتم نوازی آشنا می شود . البته هنرجو آکورد های مختلف و طریقه اجرای صحیح هر یک از آکورد ها را نیز روی ساز می آموزد به طور کلی اگر بخواهیم این سبک را به طور اجمالی بیاموزم یعنی در واقع آموزش نواختن گیتار در سبک پاپ در دوره مبتدی بین دو تا سه ترم آموزشی زمان نیاز دارد و در سطوح بالاتر نیز یعنی دوره متوسطه و پیشرفته و مستر برای هر یک هم حدود دو تا سه ترم آموزشی و دوره کامل زمان نیاز است .

نظرات بازدیدکنندگان