واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

کلاس پیانو در پاسداران

کلاس پیانو در پاسداران

کلاس پیانو در پاسداران

پیانو قطعاً از سری سازهای مشهور و در عین حال پرطرفدار دنیاست که این ساز صرفاً برای نوازندگانش طرفدار ندارد بلکه شنوندگان کثیری نیز به این سبک از موسیقی علاقمند هستند. طریقه کار این ساز به مراتب گران قیمت(نسبت به سایر سازها) به اینگونه است که در یک جعبه چوبی یک سری سیم وجود دارد که با فشردن دکمه‌های پیانو چکش برو روی این سیم‌ها برخورد میکند و صدای سیم در باکس چوبی میپیچد اتصال سیم‌ها در انتها به یک صفحه است که به نوعی وظیفه تقویت این صداها را دارد. این ساز زیر مجموعه سازهای سفحه کلیدی است و دارای یک دامنه زیاد از صوتها را دارد و به نوعی پس از ارگ کلیسا در رتبه دوم دارنده این امتیاز مهم است

 کلاس پیانو 

کلاس پیانو در پاسداران دارای مراکزی است که علاقمندان برای یادگیری این ساز جذاب به آن مراکز رجوع میکنند. یکی از بهترین و خبره ترین مراکز در آموزش پیانو مرکز تخصصی موسیقی ریتم آوا است. این مرکز با دارا بودن مجرب ترین اساتید آموزش موسیقی در تهران قادر است تا در کوتاه ترین دوره ساز مورد نظر شما را به شما آموزش دهد. پیانو تنها یکی از سازهایی است که در این مرکز آموزش تدریس میشود. علاقمندان به این رشته پرطرفدار موسیقی میتوانند بدون نیاز به حضور در این مرکز برای ثبت نام در دوره‌های آموزش پیانو از طریق وبسایت این مجموعه اقدام به به ثبت نام کنند. این کلاس‌ها هم میتواند بصورت آنلاین باشد و هم بصورت حضوری پس در هر دو صورت شما میتوانید یادگیری خود را در زمینه پیانو آغاز کنید بدون آنکه نیاز باشد از اتاق و یا خانه خود خارج شوید.

آموزش غیر حضوری پیانو

کلاس پیانو پاسداران در مرکز تخصصی موسیقی ریتم آوا یکی از برترین مراکز تخصصی آموزش موسیقی  تهران برگزار میشود. این کلاس‌ها هم بصورت حضوری و هم غیر حضوری امکان پذیر است. اگر شما امکان مراجعه حضوری را به هر دلیلی ندارید میبایست که مرکزی را برای آموزش انتخاب کنید که علاوه بر میزان تخصص و کیفیت آموزش دارای آموزش بصورت غیرحضوری نیز باشد. این مرکز علاوه بر تهیه پک‌های آموزش موسیقی در زمینه آموزش آنلاین (غیرحضوری) نیز فعالیت دارد. شما برای آنکه پیانو را یاد بگیرید کافیست در کلاس‌های آموزش غیرحضوری ریتم آوا شرکت کنید تا پیانو را به بهترین شکل ممکن بنوازید.

مرکز تخصصی آموزش موسیقی

کلاس پیانو پاسداران که در بالا ذکر شد دارای مراکز زیادی است. برای آنکه بتوانید یک مرکز تخصصی را بیابید که بتواند برای شما قابل اعتماد باشد میبایست به نکات زیادی توجه داشته باشید که این مرکز چه امکاناتی را در اختیار هنرجویان خود میگذارد. یا بهتر است بگوییم این مرکز دارای چه امکاناتی است که بتواند به شما در یادگیری بهتر ساز کمک کند.

o    اساتید: قطعاً اساسی ترین ملاک برای انتخاب یک مرکز آموزشی اساتید آن است. شما باید مرکزی را برای آموزش انتخاب کنید که دارای اساتید با سابقه و کارکشته‌ای باشد. سن در این مورد ملاک خوبی نیست استاد آموزش دهنده میبایست علاه بر اینکه دارای تجربه باشد ، میبایست قدرت آموزش خوبی نیز داشته باشد. شما باید مرکز آموزشی را انتخاب کنید که اساتید آن در قدرت آموزش سرآمد باشند. یاحداقل قدرت آنها در آموزش برای شما اثبات شود.

o    ابزارهای کمک آموزشی:یکی دیگر از نکات وجود ابزارهای کمک آموزشی همچون پکیج‌های آموزشی در آن مرکز است. باید مرکز بتواند ابزارهایی را برای شما در اختیارتان قرار دهد تا سطح یادگیری شما را افزایش دهد. مرکزی که بتواند این کمک را به شما بکند تاکه یادگیری شما را افزایش دهد قطعاً میتواند انتخاب مناسبی برای شما جهت یادگیری باشد.

o    سابقه:سابقه مرکز آموزشی میتواند کارنامه‌ای برای آن مرکز باشد. مراکز آموزش موسیقی در ایران بسیار زیاداند اما اینکه چقدر سابقه دارند حائز اهمیت است. اما از این مهم تر است که در این مدت چه کارنامه‌ای را برای خود ثبت کرده‌اند. مرکز ریتم آوا در 8 سال سابقه خود یک کارنامه موفق را ثبت و برجای گذاشته است. این مرکز موفقیت‌های بسیاری در این 8 سال داشته است.

o    داشتن مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی:یک موضوع مهم در رابطه با مراکز آموزش موسیقی داشتن مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است. چرا که مرکزی این مجوز را دریافت میکند که بتواند یک سری از فیلترها را رد کند. پس مرکزی این مجوز را دریافت میکند که توانایی‌های مورد نیاز در این زمینه را داشته باشد.

o    پیروی از جدیدترین روش‌‌های آموزشی:مرکزی که بتواند سبک و متدهای آموزشی خود را بر اساس جدیدترین متدهای آموزشی روز برنامه ریزی کند قطعاً میتواند یک انتخاب مناسب برای هنرآموزان باشد چرا که این باعث میشود تا که هنرآموز به بهترین سطح از یادگیری برسد.

o    محیط مناسب آموزشی:آموزشگاه موسیقی باید دارای یک دیزاین و محیط مناسب با آموزش باشد. این موضوع علاوه بر اینکه یک کلاس و لول کاری محسوب میشود در یادگیری و جذب هنرجو تأثیر مثبت دارد و در صورتی که فضا و محیط آموزشی مناسب نباشد هم در یادگیری وجذب کارآموزش اثر منفی خواهد داشت.

o    ایجاد انگیزه در هنرآموز:آموزشگاهی که بتواند انگیزه را در هنرآموز ایجاد کند و یا انگیزه او را تشدید کند قطعاً مناسب است. ایجاد انگیزه در هنرآموز باعث پیشرفت در یادگیری او میشود. پس نیاز هنرآموز برای یادگیری ایجاد انگیزه در اوست و همانطور که گفته شد در یادگیری او تأثیر مستقیم میگذارد.

o    پشتیبانی هنرآموز توسط مدرس:قطعاً هر هنر آموز پس از اتمام کلاس و در زمان تمرین در خانه نیاز دارد برای رفع خطاهای خود با استاد خود در ازتباط باشد. استاد باید این امکان را به هنرجوی خود بدهد تا بتواند خارج از زمان کلاس با وی در ارتباط باشد تا بتواند یادگیری بهتری داشته باشد.

o    دارا بودن فروشگاه ساز:این مورد شاید در اندازه سایر موارد مؤثر نباشد اما بد نیست که آموزشگاه بتواند این سری از نیازهای هنرجو را برآورده سازد. این باعث میشود که هنرآموز با خیال آسوده تری ساز مورد نیازش را خریداری کند ولی قطعاً این مورد در جذب هنرجو تأثیر بسیار خوبی خواهد داشت.

o    ارائه مدرک معتبر به هنرآموز: قطعاً هر هنرجو پس از پایان دوره برای خود نیاز به دریافت مدرک دارد. این مدارک میتواند هم جنبه تزئینی در اتاق داشته باشد و هم در موارد نیاز مدرک را به محل طلب شده ارائه دهد.

نظرات بازدیدکنندگان