واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

کلاس گیتار چند ترم است

کلاس گیتار چند ترم است

چقدر طول می کشد تا نواختن گیتار را بیاموزیم؟

 در جواب این پرسش باید بگوییم که در همین ابتدای کار نمی توان گفت که چقدر طول می کشد شما نواختن گیتار را بیاموزید بلکه باید ببینید که به چه سبکی از بین سبک های مختلف گیتار علاقه دارید و توجه کنید که آیا سابقه زدن سایر سازها را دارید یا خیر و اینکه در کل چقدر انگیزه و تلاش و زمان برای یادگیری نواختن این ساز برای طول دوره یادگیری تان در نظر گرفته اید. آموزشگاه موسیقی ریتم آوا قصد دارد که به پاسخ این پرسش که کلاس گیتار چند ترم است ؟ و اصلا آموزش گیتار چقدر طول می کشد بپردازد ولی به نکاتی که در اینده ذکر می کنیم حتما توجه کنید. آموزشگاه موسیقی ریتم آوا در تلاش است تا با شناساندن بهترین دوره ها و اساتید در سطح کشوری به شما علاقه مندان موسیقی دوست و هنر آموزان عزیز این فرصت را بدهد که از میان بهترین و خوش نام ترین اساتید و پکیج ها برای هر ساز، بتوانید استاد و دوره مورد نظر خود را انتخاب کنید و تا رسیدن به مقصد خود در راه دراز و رویایی دنیای موسیقی همراه او باشید و بتوانید در کنار تمرینات و آموزش هایی که از آن استاد می گیرید مثل یک ستاره در دنیای بزرگ موسیقی بدرخشید.

کلاس اصولی گیتار چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

توجه کنید که ممکن است شما با استادی کار کنید که پس از دوساعت بتوانید از سازتان صدایی دلنشین و قابل قبول در بیاورید ولی اگر می خواهید اصولی و قدم به قدم این ساز را به طور حرفه ای تری بیاموزید باید توجه کنید که گول تبلیغات اینترنتی که ادعا دارند در کمتر از یک ماه شما قادر به نواختن چندین ملودی معروف و آهنگ های زیبا خواهید بود را نخورید و توجه کنید که بسیار دیده شده روش هایی به ظاهر متعادل برای آموزش گیتار وجود دارد که در همان ابتدا و در ظاهر درست به نظر می رسد و شاید در ابتدا هنرجو با ورود به چنین کلاس هایی بتواند نوازندگی چندین آهنگ پاپ برای نواختن در دور همی ها را هم بیاموزد ولی نکته حائز اهمیت در اینجاست که روش هایی اینچنینی در حقیقت پس از گذشت یکی دو ترم دیگر چیزجدیدی برای ارائه ندارند و در واقع سطح هنرجو از یادگیری و نواختن چند آهنگ ساده و معمولی فراتر نمی رود و هیچ وقت قادر به نواختن قطعات معروف و سخت در سطح جهانی نخواهد بود و باید به چند ریتم معمولی که یاد گرفته است بسنده کند. به این نکته توجه کنید که در مقابل این روش های فریبنده تبلیغاتی روش هایی کاملاً اصولی آموزش گیتار به آموزش صحیح موسیقی و نواختن گیتار می پردازند و نوازندگی چند قطعه معروف با گیتار فقط بخشی از کار است. آموزشگاه موسیقی ریتم آوا در تلاش است تا با شناساندن بهترین دوره ها و اساتید در سطح کشوری  به شما علاقه مندان موسیقی دوست و هنر آموزان عزیز این فرصت را بدهد که از میان بهترین و خوش نام ترین اساتید و پکیج ها برای هر ساز، بتوانید استاد و دوره مورد نظر خود را انتخاب کنید و تا رسیدن به مقصد خود در راه دراز و رویایی دنیای موسیقی همراه او باشید و بتوانید در کنار تمرینات و آموزش هایی که از آن استاد می گیرید مثل یک ستاره در دنیای بزرگ موسیقی بدرخشید.با ما باشید تا به پاسخ سوال کلاس گیتار چند ترم است ؟ را بیابید.

کلاس گیتار چند ترم است ؟

قبل از دادن پاسخ نهایی به این پرسش بایستی بدانیم که به طور عمومی آموزش گیتار در چند سبک مختلف پیش می رود که در هر یک روش و تکنیک های آموزش متفاوتی را خواهیم داشت و هر کدام از آن ها ممکن است دوره های متفاوتی با زمان های مختلف برای آموزش لازم داشته باشند برخی از مهمترین این سبک های نواختن گیتار عبارتند از گیتار پاپ ، گیتار کلاسیک ، فلامنکو ، جز ، بلوز و غیره. با ما باشید تا به پاسخ سوال کلاس گیتار چند ترم است ؟ را بیابید.

گیتار پاپ

رایج ترین و پرطرفدار ترین سبک در آموزش گیتار سبک پاپ است در این سبک هنرجو می آموزد که ریتم های مختلف روی گیتار را بنوازد و در دور همی ها و مهمانی ها هنر نمایی کند، همچنین با نت ها و نوازندگی قطعات جهانی مختلف نیز در کنار ریتم نوازی آشنا می شود. البته هنرجو آکورد های مختلف و طریقه اجرای صحیح هر یک از آکورد ها را نیز روی ساز می آموزد به طور کلی اگر بخواهیم این سبک را به طور اجمالی بیاموزم یعنی در واقع آموزش نواختن گیتار در سبک پاپ در دوره مبتدی بین دو تا سه ترم آموزشی زمان نیاز دارد و در سطوح بالاتر نیز یعنی دوره متوسطه و پیشرفته و مستر برای هر یک هم حدود دو تا سه ترم آموزشی و دوره کامل زمان نیاز است.

گیتار کلاسیک

شاید برایتان جالب باشد بدانید که نواختن گیتار به سبک کلاسیک در مقایسه با دیگر سبک های آموزشی به اصولی ترین و پایه ای ترین سبک معروف است، از این رو که در این روش هنرآموز سواد موسیقی و گیتار نوازی را باهم می آموزد و نسبت به دوره نواختن گیتار در سبک پاپ اندک زمان بیشتر نیاز دارد اما برای آموزش اصولی و صحیح نواختن گیتار بسیار ضروری است که استعداد و میزان تمرین هنر جو بالا باشد. با ما باشید تا به پاسخ سوال کلاس گیتار چند ترم است ؟ را بیابید.

دیگر سبک های گیتار

سبک های دیگر گیتار اعم از فلامنکو ، بلوز ، جز و … بسته به علاقه هنراموزان می تواند در دوره های بعد از یادگیری سبک کلاسیک انتخاب شود البته اموزش ها در این بخش هم بسیار به علاقه هنرجو ربط دارد و هم به حجم تمرین هایی که انجام می دهد، باید این حقیقت را بدانید که در نواختن گیتار به این سبک ها و برای آموزش آن ها در بخش های حرفه تر و مستر نمیتوان زمان خیلی مشخصی را ارائه داد چرا که تبحر در هر کدام به عوامل کاملاً متفاوتی بستگی دارد یکی از این موارد تمرین در گروه و در کنار دیگر سازها است. با تمام این تفاسیر قطعا متوجه شدید که کلاس گیتار چند ترم است ؟.

نظرات بازدیدکنندگان