واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

هزینه کلاس کالیمبا

هزینه کلاس کالیمبا

کالیمبا یکی از سازهای جدید است که یک تجربه هیجان انگیز برای افرادی که به موسیقی های خاص علاقمند هستند به وجود آورده است. اگر شما نیز در دسته افرادی هستید که دوست دارید نواختن یک ساز را بیاموزید، آن را با خود حمل کنید و بتوانید در هر محلی از آن استفاده کنید ما آموزش کالیمبا را به شما توصیه می‌کنیم. آموزشی ساده دارد و هر فرد با هر شرایط سنی می تواند به یادگیری آن بپردازد. آموزشگاه ریتم آوا نیز شرایطی را برای شما به وجود آورده تا بتوانید انواع ساز ها را آموزش ببینید. همینطور برای اطلاع از هزینه کلاس کالیمبا میتوانید به این آموزشگاه مراجعه کرده و اطلاعات لازم را به دست آورید.

مشاوره رایگان تلفنی کلیک کنید

کالیمبا می تواند یک نقطه عطف برای تازه کار های موسیقی باشد. این ساز بومی آفریقایی دارای ابعاد کوچکی است که می توانید آن را به هر جایی که می خواهید ببرید و از صدای آرامش بخش آن در سفر، خانه، دانشگاه یا کمپ استفاده کنید. صدای طنین انداز این ساز باعث می شود که بسیار به آن علاقه مند شوید.

انواع کالیمبا

کالیمبا انواع مختلفی دارد. یعنی در بازار شامل ۱۰ تا ۱۷ نت یعنی دارای ۱۰ تا ۱۷ کلید می باشد. هر چه تعداد کلیدهای به کار رفته شده در ساز کالیمبا بیشتر باشد گسترش صدایی که می توانید با آن بنوازید بیشتر خواهد شد. تفاوت زیادی بین نواختن این دو گونه کالیمبا وجود ندارد. همچنین مارک‌های تجاری کالیمبا نیز با یکدیگر متفاوت است. مارک‌های تجاری که این ساز را به بازار عرضه کرده ‌اند عبارتند از alto, Celeste  و treble 

Celeste: این نوع کالیمبا دارای یک صفحه کلید ساده بدون جعبه صدا است. طراحی آن صاف است. می تواند صدای واضح تولید کند و دارای محدوده B3 تا D6 است.

Treble: این کالیمبا دارای جعبه صدا است. جعبه صدا باعث میشود که صدای باکیفیت تری نسبت کالیمبای سلسته دارد. در نتیجه آهنگ های با کیفیت تری را توسط آن خواهید نواخت.

Alto: آلتو مانند تریبل دارای یک جعبه صدا است اما دامنه آن محدود تر است و معمولا ۱۵ نت را شامل خواهد شد.

به طور کلی شما برای یادگیری کالیمبا و اطلاع از هزینه کلاس کالیمبا می توانید به سایت ریتم آوا مراجعه کنید و از صدای طنین انداز آرامش بخش آن استفاده کنید.

 مشاهده کنید » آموزش صفر تا صد کالیمبا

انتخاب کالیمبا مناسب

همانطور که اشاره کردیم کالیمبا انواع مختلفی دارد. قبل از اینکه بخواهید این ساز را خریداری کنید باید بدانید که چه سازی مناسب است. یک کالیمبای استاندارد دارای ۱۷ تیغه است. سازی که کمتر از ١٧ تیغه دارد غیر استاندارد محسوب می‌شود. باید دارای کیفیت و استاندارد کافی باشد. برند آن خارجی باشد. جعبه صدا دار بسیار مناسب تر از کالیمبا های تخت هستند. نوع تخت نسبت به آنان مقاوم ترند و صدای زیادی هم ندارند. نوع جعبه دار دارای صدای بلند است. برای اطلاع از هزینه کلاس کالیمبا و اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ریتم آوا مراجعه کنید و در مورد این ساز بیشتر سوال کنید.

کلاس و هزینه کلاس کالیمبا

آموزش کالیمبا کار دشواری نیست و شما با شرکت در دوره های آموزشی در عرض ٢ یا ٣ ماه می توانید آن را بنوازید. اصول موسیقی و یادگیری نت شاید دشوار باشد. این ساز با آموزش نت های بسیار ساده همراه خواهد بود. در این صورت یادگیری آسان خواهید داشت. آموزش کالیمبا از ابتدا روی نوازندگی قطعات مختلف آغاز می‌شود و شما پس از اینکه به طور کلی با قطعات ساز آشنا شدید بر روی آن تسلط خواهید یافت. می‌توانید قطعات تخصصی را اجرایی کنید. برای اطلاع از هزینه کلاس کالیمبا میتوانید به سایت ما مراجعه کنید و در صورت تمایل در کلاس ها شرکت کنید.

 مشاهده کنید » آموزش کالیمبا در تهران

مزایا و هزینه کلاس کالیمبا

مزایای ساز کالیمبا این است که یادگیری آن آسان است. با گذراندن دوره کوتاه آموزشی به روی آن تسلط پیدا خواهید کرد. صدای دلنشین و جذاب باعث می‌شود تا آرامش درونی شما افزایش یابد. کالیمبا یک ساز کوچک و سبک است که به راحتی می توانید آن را به همراه داشته باشید. از نوازندگی خود لذت ببرید. می‌توانید از خلاقیت استفاده کرده قطعات مختلف آهنگ هایی که در ذهن خود دارید روی آن پیاده کنید. برای اطلاع از هزینه کلاس کالیمبا و شرکت در این کلاسها میتوانید به سایت ریتم آوا مراجعه کنید.

هزینه کلاس کالیمبا آنلاین

اگر شما نیز جزء افرادی هستید که دوست دارید کالیمبا بیاموزید می توانید با مراجعه به آموزشگاه ریتم آوا از قیمت کلاس و امکانات دیگر باخبر شوید. می‌توانید در انواع کلاس آنلاین و حضوری شرکت کنید و به یادگیری ساز بپردازید. با گذراندن این دوره های آموزشی می توانید بر روی مبانی تئوری موسیقی از جمله نت‌ها تسلط کامل به دست بیاورید و آن را به طور کامل بشناسید و نواختن اصولی آن را فرا بگیرید. شرایط شرکت در این کلاسها نیز متفاوت است. با راه های ارتباطی موجود در سایت تماس بگیرید تا بتوانید از زمان تشکیل کلاسها، مدرس دوره، تعداد جلسات هر ترم، مدت زمان و نوع جلسه به صورت خصوصی یا آنلاین مطلع شوید. می‌توانید از سطح مبتدی و پیشرفته در این کلاس ها شرکت کنید.

هزینه کلاس کالیمبا در ریتم آوا

در کلاس آموزش کالیمبا ریتم آوا از اساتید و معلمین آشنا با متد آموزشی و متبحر استفاده شده است که شما می‌توانید با کمک آنها در این ساز پیشرفت کنید. شما می توانید با کتاب هایی از جمله کتاب آموزش کالیمبا آشنا شوید و در صورت نیاز در کناره یادگیری از این کتاب‌ها نیز استفاده کنید. ریتم آوا تمام تلاش خود را کرده است تا اساتید مجرب را در کنار هنرجو داشته باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی با کلاس ها میتوانید به سایت ما مراجعه کنید و با راه های ارتباطی موجود در سایت تماس بگیرید تا با کارشناسان ما صحبت کنید. سوال های مربوطه در مورد هزینه کلاس کالیمبا و نوع برگزاری آن را بیان کنید. در آموزشگاه ریتم آوا علاوه بر کالیمبا می‌توانید انواع ساز های سنتی و مدرن امروزی را فرا بگیرید.

نظرات بازدیدکنندگان