واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

کلاس آموزش موسیقی کودک

کلاس آموزش موسیقی کودک

کلاس آموزش موسیقی کودک می تواند برای کودکان یک فرصت مناسب باشد‌ و طبق تحقیقات انجام شده یادگیری در کودکی تاثیر بیشتری دارد و نتایج بهتری نسبت به دیگران گرفته اند .

والدین گرامی ممکن است برای پیدا کردن آموزشگاه موسیقی مناسب دچار سردرگمی شوند که ما به شما آموزشگاه موسیقی ریتم آوا را معرفی می کنیم .

کلاس آموزش موسیقی کودک  در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا

کلاس آموزش ریتم آوا سعی دارد بهترین کلاس ها را برای کودکان فراهم کند همچنین با حضور در  فضای کودکانه علاقه مند به یادگیری موسیقی می شوند .

ارف کودکان برای آشنایی کودکان به موسیقی صورت می گیرد که این امر سبب پایه ای برای آموزش های جدی در سنین بالا می باشد .در کلاس های ارف برای کودکان ریتم خوانی ، ساز بلز ، ریکوردر و ... آموزش داده می شود که سبب استعداد یابی کودکان می شود تا بتوانند به صورت تخصصی ساز را انتخاب کنند و در ساز انتخابی خود در سنین بالاتربه صورت حرفه ای آموزش ببینند .

قابل ذکر است که برخی از کودکان ممکن است در کودکی علاقه ای به موسیقی نشان ندهند ولی کلاس ارف در کودکی شان سبب افزایش ضریب هوشی آن ها می شود و مهارت های حرکتی و ذهنی بهتری نسبت به بقیه هم سن و سالان شان دارند .

آموزشگاه ریتم آوا با در نظر گرفتن فضای کودکانه و همچنین اساتید و مربی های منحصربه فرد این امکان را برای کودکان به وجود آورده است که بدون هراس و ترس در کلاس های ارف باشند .

کلاس ارف چیست ؟

تکنیک آموزش ارف کودکان توسط آهنگساز آلمانی به نام کارل ارف به وجود آمد و در دهه ۴۰ به ایران آمد و ارف کودکان در مدت کوتاه به صورت چشمگیری فراگیر شد .

در کلاس آموزش ارف  تکنیک های اصولی را به کار می گیرند که این تکنیک ها شامل :با استفاده از اسامی مورد نظر کودک ، حیوانات مورد علاقه ، دست زدن و دیگر محرک ها به صورت  غیر مستقیم موسیقی را به کودکان می آموزند .

تمامی تکنیک های استفاده شده در ارف سبب می شود تا کودک به درک موسیقیایی برسد .

ساز های استفاده شده در ارف ، ساز های بومی است که کودک با دیدن آن ها هیجان زده می شود و بیشتر به نواختن آن ها واکنش نشان می دهد .

آموزش ساز ها به همان اساس اصلی است اما در ارف به صورت خلاقیتی متفاوت به کودکان آموزش داده می شود .

اساتید کلاس آموزش موسیقی کودک ( ارف ) ریتم آوا

اساتید مهم ترین عامل یادگیری هر شخصی می باشند به ویژه کودکان با داشتن یک استاد و  مربی مهربان ، بهتر ارتباط برقرار می کنند و بیشتر برای یادگیری اشتیاق نشان می دهند .

      استاد آموزش ساز کاخن ، درامز ، فلوت ریکوردرز و ارف : استاد خانم سحر شاطری

استاد خانم سحر شاطری یکی از برجسته ترین و بهترین اساتید در حوزه آموزش ارف هستند که با مهربانی و خوش اخلاقی بهترین نوع آموزش را به کودکان ارائه می دهد .

استاد خانم سحر شاطری دارا ی مدارک تخصصی در حوزه موسیقی در بهترین دانشگاه می باشد و همچنین زیر نظر برجسته ترین اساتید موسیقی بوده اند .

با فعالیت های بی شماری که در کنسرت های ایران و خارج از کشور داشته است توانسته است یکی از بهترین اساتید آموزشگاه موسیقی ریتم آوا باشد .

استاد خانم سحر شاطری روز های دوشنبه در کلاس حضور دارد وهمچنین کلاس های آنلاین نیز برگزار می کند .

والدین گرامی ممکن است برای انتخاب استاد برای کودک شان نگرانی هایی داشته باشند ولی با تحقیقات کوتاه مدت می توانند به استاد خانم سحر شاطری اطمینان حاصل کنند .

 

هزینه و شهریه ثبت نام در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا

آموزشگاه موسیقی ریتم آوا سعی دارد با به کارگیری بهترین اساتید و همچنین شهریه ی مقرون به صرفه بهترین نوع آموزش را در اختیار علاقمندان قرار دهد .

برخی از افراد تصور دارند که هر چقدر شهریه و هزینه های زیادی پرداخت کنند آموزش بهتری می بینند ولی قابل ذکراست که بگوییم آموزشگاه موسیقی ریتم آوا تلاش می کند تا با شهریه ی مقرون به صرفه علاقمندانی که توان مالی بالایی ندارند هم بتوانند در حوزه ی موسیقی مورد علاقه شان ثبت نام کنند و آموزش های لازم را به صورت اصولی و تخصصی فرا گیرند .

شایان ذکر است که شهریه ها و هزینه های پرداختنی برای تمامی افراد متغیر است .

هزینه و شهریه کلاس آموزش موسیقی کودک ( ارف ) بسته به شرایط کودک می باشد .

کودکان در سنین متفاوت و شرایط شان ، شهریه های متفاوتی نیز دارند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی هزینه های ثبت نام می توانید به سایت رسمی آموزشگاه موسیقی ریتم آوا مراجعه کنید .

 کلاس های حضوری

طبق تحقیقات انجام شده کلاس های حضوری تاثیر بیشتری بر روی یادگیری دارد و موجب تسریع آموزش می شود .

کودکان سنین پایین نیز با شرکت در کلاس های حضوری بهتر می توانند مطالب را یاد بگیرند و آن ها را درک کنند .

آموزشگاه موسیقی ریتم آوا با ایجاد فضا و محیط کودکانه سبب شده است تا کودکان از محیط کلاس ها خوششان بیاید و احساس امنیت داشته باشند .

کودکان در کلاس آموزش موسیقی با دوستان خود بازی می کنند وعلاوه بر بازی نیز موسیقی هم یاد می گیرند .

حضور کودکان در اجتماع موجب اجتماعی شدن شان می شود که این امر سبب موفقیت کودکان در سنین بالاتر می شود وهمچنین با موسیقی بیشتر آشنایی پیدا می کنند .

کلاس آموزش موسیقی کودک نیز به همین دلیل ابداع شده است تا کودک تان بدون استرس و با اعتماد به نفس کافی در اجتماع حضور یابد .

سخن نهایی

اگر به فکر آینده ی فرزندتان هستید می توانید آن را در کلاس آموزش موسیقی کودک ( ارف ) ثبت نام کنید تا با گذشت مدتی استعداد فرزندتان در حوزه موسیقی آشکار شود و پس از ۷ سالگی در حوزه ی ساز موسیقی  مناسب به آن و مورد علاقه ش را به صورت تخصصی و حرفه ای آموزش ببیند .

پیشنهاد ما به شما آموزشگاه موسیقی ریتم آوا است که یکی از بهترین آموزشگاه های موسیقی در تهران است و شما با ثبت نام در کلاس های آموزشی می توانید به انتخاب خود مطمئن شوید و با خیال راحت فرزندتان را به استاد شان بسپارید .

نظرات بازدیدکنندگان