واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

آموزش پیانو غیر حضوری

آموزش پیانو غیر حضوری

آموزش پیانو غیر حضوری

 پیانو یکی از پرطرفدار ترین ساز های جهان محسوب می‌شود و خیلی‌ها علاقه به یادگیری این ساز دارند و از سنین کودکی و نوجوانی شروع به پیانو نوازی می کنند. اگر به دنبال یادگیری می روید بدانید که پیانو یکی از کامل ترین سازهاست که محدوده گسترده ای از صداها را می تواند ایجاد کند. اگر شما نیز دوست دارید که این ساز جذاب و پرطرفدار را یاد بگیرید می توانید در دوره های آموزش پیانوغیر حضوری شرکت کنید و به صورت مجازی و در خانه به راحتی آن را یاد بگیرید.

آموزش پیانو غیر حضوری مدت زیادی نیست که در کشورمان به وجود آمده است و هدف از آن، ارتقای کیفیت آموزش مجازی، بالا بردن کیفیت و بازده آموزش ها است. برای شرکت در این دوره ها می توانید به سایت ریتم آوا مراجعه کنید.

مزایای یادگیری و نواختن پیانو

یادگیری پیانو بسیار لذت بخش است و بعد از گذراندن دوره های آموزشی می توانید به راحتی پیانو بنوازید. پیانو زدن باعث افزایش نظم و تمرکز میشود. برای یادگیری پیانو همیشه تکرار و تمرین داشته باشید و یک برنامه دقیق و منظم برای انجام تمرینات خود در نظر بگیرید. زمانی را در طول روز در نظر بگیرید که تمرینات خود را انجام دهید و به مرور نظم و تمرکز را در کل کارهای خود افزایش دهید.

نواختن پیانو باعث افزایش اعتماد به نفس و بهبود وضعیت نشستن شما می شود. اولین قانونی که در نواختن ساز پیانو مهم است نحوه حرکت دادن دست و انگشتان می باشد. همچنین هنگام نشستن روی صندلی باید ستون فقرات کاملا صاف و عضلات شما منبسط باشد. صاف نشستن و داشتن وضعیت بدنی مناسب باعث می‌شود تا اعتماد به نفس شما نیز بالا برود و از سوی دیگر منبسط کردن عضلات بدن تمرکز را افزایش می دهد و بدنتان به آزادی کامل می رسد.

 مطالعه کنید » آموزش پیانو پاپ ایرانی

یادگیری پیانو هیچ گونه محدودیتی ندارد و شما در سنین بالا هم می‌توانید نواختن را یاد بگیرید. یادگیری ساز پیانو مزایای بسیاری دارد که شاید یادگیری آن در بزرگسالی حتی بهتر است. برای یادگیری آموزش پیانو غیر حضوری به آموزشگاه ریتم آوا مراجعه کنید و این دوره ها را با خیال راحت پشت سر بگذارید. سبک یادگیری پیانو در بزرگسالی متفاوت است؛ زیرا آنها ترجیح می دهند چیزهای جدید را با توجه به تجربیات گذشته خود یاد بگیرند اما کودکان میل به بازی و یادگیری دارند.

پیانو ها و ساز های کلیدی به علت ساختار خطی که دارند، برای بزرگسالان راحت‌تر هستند. یادگیری این ساز نسبت به سازهای بادی و زهی راحت‌تر است. برای رفتن به دوره های آموزشی پیانو غیر حضوری در آموزشگاه ریتم آوا می توانید با مراجعه به سایت اطلاعات مورد نیاز خود را بدست بیاورید.

آموزش پیانو غیرحضوری برای کودکان

 بسیاری از والدین ترجیح می‌دهند فرزندان خود را از کودکی به کلاس موسیقی بفرستند. پیانو یکی از ساز هایی است که کودکان و والدین به آن علاقه دارند و فواید بسیاری دارد. در این راه فرزند شما تجربیات ارزشمندی را در زندگی به دست خواهد آورد. بر اساس یک سری تحقیقات و قاعده کلی این است که سنین ۶ تا ۹ سال بهترین سن برای شروع یادگیری پیانو است. اگر فرزندی به این سن دارید حتماً از این فرصت استفاده کنید و او را در یک کلاس موسیقی ثبت نام کنید. آموزشگاه ریتم آوا این شرایط را برای شما به وجود آورده است که بتوانید ساز پیانو را به راحتی و به صورت غیر حضوری آموزش ببینید.

خرید ساز برای آموزش پیانو غیر حضوری

 ساز پیانو انواع گوناگونی دارد که هر هنرجو با توجه به شرایط خود آن را تهیه می‌کند. متداولترین نوع پیانو ایستاده و دیواری است که هم فضای کمتری را اشغال می کند و هم هزینه‌ای مقرون به صرفه دارد. برای تهیه پیانو می توانید به سراغ پیانوهای دیجیتالی هم بروید و یا اینکه از آموزشگاه و مدرس مشاوره بگیرید.

 برای آموزش پیانو چه نوع آن را تهیه کنیم؟

یک پیانوی خوب پیانویی است که نیاز به کوک و تعمیر نداشته باشد و در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید تمرین کنید، بتوانید صدای آن را تنظیم کنید. پیانوهای دیجیتال این قابلیت تنظیم صدا را دارند و حتی می‌توانید از هندزفری برای کاهش ایجاد سر و صدا استفاده کنید. اگر ابتدای راه هستید و میخواهید پیانو مقدماتی را یاد بگیرید بهتر است از کیبورد دارای ۷ اکتاو استفاده کنید. مطمئن شوید که قابلیت اجرا داشته باشد و به شدت ضربه زدن روی کلیدها حساس باشد تا در هنگام نواختن حس کنید در حال نواختن پیانو آکوستیک هستید.

 مطالعه کنید » آموزش پیانو با کیبورد

این روزها مشغله افراد زیاد شده است ولی نمی‌توانند وقت زیادی صرف رفت و آمد کنند. از سوی دیگر هزینه ها نیز روز به روز بیشتر می‌شود اما امروزه آموزش به صورت آنلاین و مجازی صورت می گیرد و شما می توانید برای شرکت و آموزش پیانو غیر حضوری به صورت آنلاین به سایت مراجعه کنید. با این کار می توانید آموزشی با کیفیت با هزینه مناسب داشته باشید و همچنین در وقت خود صرفه جویی کنید.

برای یادگیری و آموزش پیانو غیر حضوری ابتدا باید یک مربی که به تدریس آنلاین مسلط باشد و کار با پلتفرم ها را بلد باشد پیدا کنید. بسیاری از مدرسین و مربیان پیانو و هر ساز دیگر در آموزش حضوری عملکرد فوق‌العاده دارند اما در آموزش آنلاین ضعیف عمل می کنند. برای همین بهترین گزینه برای شما این است که به مدرسین آموزشگاه ریتم آوا که اصلی‌ترین ملاک ها را در نظر گرفته اند و می توانند تدریس آنلاین را به خوبی انجام دهند مراجعه کنید.

اگر مبتدی باشید، برای یادگیری از نقطه صفر هم می توانید از بهترین نوازندگان جهان شوید. در این دوره هنرجویان مبتدی برای نواختن و آموزش دیدن پیانو می توانند به صورت گام به گام با مدرسین خود آموزش پیانو غیر حضوری را داشته باشند و به مراحل متوسطه و پیشرفته برسند.

مشاهده کنید » ویلن یا پیانو؟

آموزش پیانو غیر حضوری در ریتم آوا

آموزشگاه ریتم آوا از سال ۱۳۹۲ با به کارگیری بهترین اساتید و همینطور تدریس موسیقی با روش های نوین به هنرجویان بسیاری آموزش داده است که می‌توانند به اجرای کنسرت بپردازند. بهترین آموزشگاه موسیقی تهران آموزشگاه موسیقی ریتم آوا است که یک ایده جالب برای آموزش موسیقی به کار برده است و از بهترین نوع آموزش موسیقی و شیوه تدریس موسیقی در هنگام یادگیری موسیقی استفاده می‌شود. شما می‌توانید با تعیین سطح متوجه شوید که در چه مقطعی می توانید آموزش ببینید و اینکه مقاطع مبتدی، متوسطه، پیشرفته و عالی از سطح‌هایی هستند که باید در آنها آموزش ببینید.

نظرات بازدیدکنندگان