واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

آموزش کاخن نوازی مبتدی

آموزش کاخن نوازی مبتدی

آموزش نواختن کاخن در سطح مبتدی :

شما می توانید در کنار بهترین اساتید کشوری دوره آموزش کاخن نوازی مبتدی را به صورت حضوری در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا بگذرانید و یا از کلاس های آنلاین این مجموعه استفاده کنید تا در کم ترین زمان ممکن بتوانید از ساز کاخن ، صدایی دلنشین خارج کنید . همراه ما باشید تا بیشتر با جزئیات کلاس های یادگیری کاخن در سطح مبتدی آشنا شوید ‌

آموزش کاخن نوازی مبتدی

برای اثر بخشی بیشتر آموزش کاخن نوازی مبتدی لازم است شما سازی با کیفیت چوب داشته باشید و روزانه حداقل نیم ساعت در شروع تمرینات برای نواختن این ساز زمان بگذارید . توجه کنید که در این آموزشگاه تمامی سر فصل های لازم برای نواختن ساز کاخن به بزرگسالان و کودکان آموزش داده می شود . کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی مخصوص هر رده سنی در زمان های خاصی با توجه به شرایط هنرآموزان برگزار می شود . از ابتدایی ترین موارد تا حرفه ای ترین تکنیک ها را می توانید پس از گذراندن چند جلسه فرا بگیرید . شما می توانید در پایان این دوره ها با چند موزیک همنوازی کنید و بسیار لذت ببرید . توجه کنید که نواختن کاخن به همراه ریتم های بسیار مختلفی به همراه است ، بنابراین شما باید با جدیت تمام تمام تمرین ها و تکنیک هایی که در جلسات ابتدایی دوره آموزش کاخن نوازی مبتدی تدریس می شود را به صورت جدی دنبال کنید.

 

در آموزش مبتدی کاخن چه مباحثی آموزش داده می شود ؟

بسیاری از افراد نمی دانند که دقیقا در دوره آموزش کاخن نوازی مبتدی باید به دنبال یادگیری چه مباحثی باشند ، در ادامه به مهم ترین مباحثی که در این آموزشگاه به صورت حضوری و آنلاین توسط اساتید تدریس می شود خواهیم پرداخت ، همراه ما باشید.

تاریخچه و معرفی ساز کاخن و نحوه ساختار ساز

نحوه نواختن و درست نشستن بر روی ساز کاخن

آموزش ضربات اپن و بیس

توضیح زمان کشش در نت های سفید سیاه و گرد

ارائه تمرینهای مربوط به ضربات و مفاهیم ظاهری نت

معرفی ساده میزان شمار و علامت های تکرار ال و آر

آموزش نت چنگ و نحوه شمارش و اجرای آن

آموزش ضربه اسلپ به همراه چند ریتم بسیار معروف

معرفی مترونوم و آموزش کار با این دستگاه

اجرای چند تمرین به همراه مترونوم

ارائه اجرا های ریتمیک پاپ و راک

ارائه تمرین های ترکیبی از تکنیک های آموخته شده

توضیحات کاملی در رابطه با ریتم های نواختن کاخن به همراه درام

اجرای گوست نت و ارائه تمرین هایی در این زمینه

ارائه ریتم های جدید و آموزش آنها در سبک های متفاوت

آشنایی با وزن خوانی به صورت حرفه ای

ارائه و اجرای ۳۴ ریتم جدید به عنوان تمرین

ارائه تمرینات برای اجرایی با قدرت بیشتر دست ها

آموزش تریوله و اجرای آن با تمرینات مختلف

معرفی و آموزش چند ریتم شافل به همراه موزیک و همنوازی

آموزش تکنیک مولر و تمرینات مربوط به این تکنیک

معرفی خط اتحاد و ارائه تمرین هایی در این زمینه

آموزش کاور کردن موزیک با ریتم های پاپ و راک

آموزش کاور موزیک با ریتم تکنو و اجرای این ریتم

آموزش کاور کردن موزیک با ریتم هیپ هاپ

آموزش کاور کردن موزیک با ریتم کانتری

آموزش و ارائه ریتم بلوز و شافل آفریقایی

یاد گیری کاخن در سطح مبتدی چقدر طول می‌ کشد ؟

پاسخ این سوال باید از جنبه های گوناگونی بررسی شود . توجه کنید که در حالت عمومی نواختن هر سازی با توجه به شرایط فرد ، میزان پشتکار و استعداد اولیه متفاوت است . همچنین داشتن یک استاد با تجربه و دل سوز کمک می‌ کند تا طول دوره آموزش کاخن نوازی مبتدی کوتاه‌ تر از حالت عادی شود .

داشتن استادی دلسوز و با تجربه:

بسیاری از افراد ممکن است پس از خریدن ساز به فکر ادامه نواختن کاخن به صورت خود آموز بیفتند . توجه کنید که تکنیک های بسیاری در رابطه با نواختن کاخن وجود دارد و اگر شما در زمانی که مبتدی هستید این تکنیک ها را نادرست و یا به صورت نیمه اشتباه یاد بگیرید ، ممکن است در آینده دیگر نتوانید حرکات دست خود را کنترل و اصلاح کنید . بنابراین حتماً در دوره مبتدی از یک استاد با انگیزه ، دلسوز و خوش اخلاق کمک بگیرید تا بتوانید تکنیک‌ ها را در مجموعه ای آکادمیک و محیطی جذاب مثل آموزشگاه موسیقی ریتم آوا فرا بگیرید . فراموش نکنید که حضور استاد در تمامی مراحل آموزش باعث افزایش انگیزه و جدیت هنرجویان می شود . بنابراین اگر قصد دارید تا به صورت کاملا حرفه ای نواختن این ساز را تا درجات بالاتر ادامه دهید ، پیشنهاد می‌ کنیم که به صورت خودآ موز نواختن کاخن را شروع نکنید و از اساتیدی با تجربه کمک بگیرید.

پشتکار غولی قوی تر از استعداد !

افراد بسیار کمی هستند که با استعداد ذاتی موسیقی در خانواده هایی با سابقه چندین ساله فعالیت در ساز و آواز به دنیا می‌ آیند . افراد بی شماری در سراسر جهان هستند که بدون هیچ پیش زمینه ای ، به دنیای موسیقی وارد شده ند و توانسته اند در این مسیر پر پیچ و خم بدرخشند . داشتن انگیزه و پشتکار کافی می تواند نداشتن استعداد را جبران کند . در حقیقت افرادی که پشتکار و اراده قوی برای انجام تمرینات به صورت مستمر دارند ، می توانند در شرایطی گوی سبقت را از افرادی که تنها انگیزه و استعداد لازم را دارند ولی هیچ گاه پشتکار انجام تمرین های طولانی را ندارند بربایند . شما هم می توانید یکی از میلیون ها نفری باشید که پس از گذراندن آموزش کاخن نوازی مبتدی به دنبال یادگیری نواختن این ساز در درجات بالاتر رفته اند و  توانسته اند در نواختن این ساز به درجه استادی برسند و در دنیای موسیقی به ستاره پرزرق و برقی تبدیل شوند.شما عزیزان می توانید برای ثبت نام در دوره آموزش کاخن نوازی مبتدی از طریق همین مجموعه اقدام کنید . در صورت بروز ابهاماتی در رابطه با نحوه آموزش می توانید با پشتیبانی و شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

نظرات بازدیدکنندگان