واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

با تاریخچه موسیقی در کشورهای مختلف آشنا شوید

با تاریخچه موسیقی در کشورهای مختلف آشنا شوید

تاریخچه‌ موسیقی در برخی کشور‌ها 

  • تاریخچه موسیقی ایران

با نگاهی به آثار برجای مانده در خوزستان که در قرن 19 میلادی یافت شده است، می‌توان قدمت آموزش موسیقی در ایران را کشف کرد.این مهرنگاری‌ها تصویری از یک بزم را نشان می‌دهد که دسته‌ای نوازنده هر کدام به نواختن سازی مشغول هستند.

در ان زمان اموزشگاه موسیقی  مانند ritmava وجود نداشت و افراد علاقه مند در فضای مشخصی موسیقی را یاد نمی گرفتند.

بی شک می ‌توان آن ‌ها را از نخستین گروه‌های ارکستر جهان به حساب آورد. در این تصاویر ساز‌هایی مانند چنگ، شیپور، تمبک دیده می ‌شود.

مطالعه کنید با دسته بندی و تاریخچه انواع سازهای پرطرفدار آشنا شوید

تاریخچه موسیقی جهان

  • تاریخچه موسیقی رنسانس

رنسانس دوره ای از سال‌های 1400 تا 1620 را می گویند.رنسانس یعنی تولد دوباره. مهمترین ویژگی موسیقی در این دوران تمایل شدید به فرهنگ و آموزش است.

  • تاریخچه موسیقی باروک

موسیقی این دوران شامل سال‌های 1620 تا 1780 است.این کلمه از واژه‌ی پرتغالی به معنی مروارید گرفته شده است. این اصطلاح در ارتباط با سبک بسیار آراسته و پر زینت معماری و هنر قرن هفدهم بوده است.

مطالعه کنید الفبای موسیقی چیست و چند نت دارد

  • تاریخچه موسیقی قرن بیستم

در تاریخچة موسیقی بین سال‌های 1924 تا 1995 متعلق به موسیقی قرن بیستم می باشدکه در این دوران تکنیک‌های جدیدی برای موسیقی کشف شد که آن را به یکی از مهیج‌ترین موسیقی‌های تاریخ تبدیل کرده است.

  • تاریخچه موسیقی در یونان

مردم یونان، هرمس را که خدای بازرگانان بوده، به شکرانة بخشیدن موسیقی به آن ها، ستایش می ‌کردند.

  • تاریخچه موسیقی در چین

قدمت موسیقی در چین به 4700 سال پیش باز می‌گردد. در آن زمان پادشاهی به نام هائونک تی دستور داد تا صدای جویباران را سرمشق قرار داده و موسیقی را اختراع کنند.

  • تاریخچه موسیقی در آمریکای شمالی

در یکی از قبایل آمریکای شمالی معتقدند که موسیقی را خدایی به نام تسکانی-پوکا ارزانی داده است و بر این عقیده هستند که او پلی از لاک پشت ‌ها و نهنگ ‌ها ساخته که هنگام آواز خوانی و نوازندگی با کمک آن به سمت خورشید صعود می ‌کند.

نظرات بازدیدکنندگان