واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

برای شروع یادگیری گیتار چه گیتاری بخریم

برای شروع یادگیری گیتار چه گیتاری بخریم

گیتار جزء محبوب ترین سازهای موسیقی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای آموزش گیتار زدن باید یک سری اطلاعات لازم و درست به دست بیاورید. در این مطلب می‌خواهیم سبک‌های مطرح موسیقی و انواع گیتار ها را با یکدیگر بررسی کنیم. برای آموزش گیتار می توانید به آموزشگاه های معتبر مراجعه کنید. به صورت آنلاین و یا حضوری کلاس خود را شروع کنید. برای آموزش سبک‌های کلاسیک، پاپ، فلامنکو یا راک باید تمامی مراحل زدن را بیاموزید. اغلب افراد با انگیزه زیاد وارد عرصه موسیقی می‌شوند اما چون اطلاعات مقدماتی درستی را به دست نمی آورند در ادامه با یک سری مشکلات روبرو شده و ترجیح میدهند یادگیری را رها کنند. اگر شما جزء افراد مبتدی هستید و این سوال برایتان به وجود آمده است که برای یادگیری گیتار و برای شروع یادگیری گیتار چه گیتاری بخریم در ادامه با ما همراه باشید.

مشاهده کنید » هزینه کلاس گیتار

نکته برای شروع یادگیری گیتار چه گیتاری بخریم

قبل از شروع یادگیری باید به انتخاب ساز و سبک مورد علاقه خود توجه کنید. اولین قدم برای شروع گیتار زدن این است که یک ساز مناسب با روحیات خودتان تهیه کنید. همانطور که می دانید نوازندگی سبک‌های مختلفی دارد که روز به روز در حال افزایش هستند. برای تهیه ساز ابتدا باید سبک مورد علاقه خود را مشخص کنید. سپس یکی از انواع گیتار ها را خریداری کنید. گیتار آکوستیک، کلاسیک فلامینکو یا الکتریک هر کدام صداها و ریتم های متفاوتی دارند. برخی در ابتدای شروع یادگیری با یکسری نگرانی ها رو به رو می‌شوند.

شما با استفاده از راهنمایی های جامع می‌توانید ساز مورد نیاز خود را تهیه کنید. اولین قدم برای یادگیری گیتار زدن این است که سبک خود را انتخاب کنید. سبک های موسیقی امروزه بسیار متفاوت است. برای همین ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شوید. سبک‌های کلاسیک، فلامینکو، پاپ و راک مختلف هستند و خودتان باید با توجه به سلیقه خود آن‌ها را انتخاب کنید.

انواع سبک‌ها و گیتارها

گیتار و سبک های آن متفاوت است. اولین نوع گیتار کلاسیک است. این گیتار برای نواختن قطعات کلاسیک استفاده می شود. قطعات کلاسیک، رمانتیک را با آن بتوانید. البته شما می توانید قطعات بسیار جدید تر و بیشتری را با این گیتار بنوازید. نوع دوم گیتار فلامینکو است. سبک فلامینکو سبکی مانند رقص و آواز موسیقی اسپانیایی می باشد. نوع سوم سبک پاپ است که خوانندگان امروزه این سبک را می نوازند و یک سبک غنی محسوب می‌شود. این سبک همیشه قابل درک تر است و بسیاری از مخاطبان آن را می پسندند.

از جمله نوازندگان برجسته مانند شادمهر عقیلی، ویگن و فرامرز اصلانی در این عرصه شهرت دارند. سبک راک نیز بسیار غنی تر از آنچه که فکر میکنید هست. این سبک موسیقی زیر مجموعه های زیادی دارد و برای سبک گیتار الکتریک استفاده می شود. می توانید با مراجعه به گیتار فروشی ها انواع گیتارهای کلاسیک، فلامینکو و الکتریک را خریداری کنید.

برای شروع یادگیری گیتار چه مدل گیتاری بخریم

در جواب این سوال که برای شروع یادگیری گیتار چه گیتاری بخریم باید اشاره کنیم که ساز گیتار تنوع زیادی دارد. شما می توانید با توجه به نکات، هدف و علاقه خود هر یک از آنها را تهیه کنید. با توجه به بودجه‌ای که دارید می توانید از مدرس و افراد باتجربه مشورت بگیرید تا یک ساز خوب به شما معرفی کنند. شما اگر در آموزشگاه‌های موسیقی ثبت نام کنید به صورت آنلاین و یا حضوری میتوانید تمامی سوالات خود را بپرسید. تنها کافیست به آموزشگاه ریتم آوا مراجعه کنید. این آموزشگاه همواره از جدید ترین متد درسی و اساتید به دعوت کرده است تا به هنرجویان کمک کنند. می توانید در اولین جلسه از مدرس خود بخواهید تا یک گیتار به شما معرفی کند. گیتار ها دارای قیمت ها و مدل های متفاوتی هستند. اگر مبتدی هستید می‌توانید گیتار های ساده با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید.

مشاهده کنید » ثبت نام کلاس گیتار

امیدوارم پاسخ این سوال که برای شروع یادگیری گیتار چه گیتاری بخریم را دریافت کرده باشید. شما می توانید برای ثبت نام در کلاس‌ها، دوره های آفلاین و آنلاین را تهیه کنید. امروزه بسیاری از آموزش‌ها به صورت آنلاین انجام می‌شوند که کیفیتی بسیار مناسب دارند. آموزش به میزان یادگیری و نحوه تمرین شما نیز بستگی دارد. با این حساب آموزش موسیقی می‌تواند بازدهی بالایی داشته باشد. در غیر این صورت می توانید با مراجعه به شعبات آموزشگاه ریتم آوا به صورت حضوری در کلاس ها حاضر شوید.

نظرات بازدیدکنندگان