واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

کلاس یادگیری هنگ درام

کلاس یادگیری هنگ درام

کلاس آموزش هنگ درام

کلاس آموزش هنگ درام یکی از کمیاب ترین کلاس های آموزشی است و در عین حال علاقمندان زیادی دارد .

حتی اگر صدای هنگ درام را هم نشنیده باشید حتما ویدیو های آن را در شبکه های اجتماعی دیده اید .

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که به دنبال آموزشگاه معتبر هستید که کلاس اموزش هنگ درام ارائه بدهد ، با کمی تحقیق به آموزشگاه موسیقی ریتم آوا خواهید رسید .

کلاس آموزش هنگ درام در آموزشگاه موسیقی ریتم آوا

ریتم آوا با به کارگیری بهترین اساتید و شیوه ی آموزشی نوین  توانسته است هنرجویان زیادی را به خود جذب کند .

در آموزشگاه ریتم آوا کلاس آموزش هنگ درام متقاضیان زیادی دارد و به همین دلیل ریتم آوا تلاش دارد تا به نحو احسن به هنرجویان آموزش بدهد .

یکی از بهترین روش های یادگیری ، یادگیری از طریق شرکت در کلاس های حضوری است .

علاقمندان به ساز هنگ درام می توانند با ثبت نام در ریتم آوا به صورت حضوری در کلاس های شان شرکت نمایند تا به صورت حضوری و عملی آموزش های تخصصی را فرا گیرند .

دیگر موارد مهم در ریتم آوا این است که هیچ کدام یک از کلاس ها دارای محدودیت سنی نمی باشد و علاقمندان اعم از آقایان و بانوان در هر رنج سنی ای می توانند در دوره های آموزشی مورد نظرشان به ویژه ساز هنگ درام ثبت نام نمایند .

هنر آموزان در هر سطحی که می باشند اساتید به آن ها از پایه آموزش می دهد که این امر می تواند برای هنرجویان دارای حرفه نیز یادآوری نکات باشد .

اساتید کلاس آموزش هنگ درام 

استاد آموزش هنگ درام ،دف، کاخن آقای هیوا رنجبر آموزش را  در بهترین آموزشگاه موسیقی ریتم آوا ارائه می دهد اگر می خواهید هنگ درام را قدم به قدم و اصولی یاد بگیرید وقت را هدر ندهید.

روزهای حضور در آموزشگاه: سه شنبه

آموزش حضوری و آنلاین: دارد

استاد رنجبر دارای تخصص ویژه ای در ساز هنگ درام می باشد که می تواند به صورت اصولی و پایه آموزش های لازم را به هنر آموزان بدهد .

علاقمندان عزیزی که شرایط و موقعیت کلاس های حضوری را ندارند می توانند دوره های آموزشی آنلاین هنگ درام استاد هیوا رنجبر را تهیه کنند و آموزش را به صورت اصولی فرا گیرند .

ساز هنگ درام

ساز هنگ درام برای اواین بار در سال 2000 توسط فلیکس رونر و سابینا شرر در سوئیس ساخته شد .

هنگ درام نوعی ساز خود صدا است که در دسته ی ساز های کوبه ای قرار دارد .

ساز هنگ دارای دو قسمت جداگونه فلزی می باشد ( قوس بالایی و قوس پایینی ) .

بر روی قوس بالایی نت ها چیده شده به آن ( طرف دینگ ) می گویند .

قوس زیرین دارای یک سوراخ بزرگ در مرکز است که به آن ( گو ) می گویند .

کوک کردن هر سازی جز مهمترین کار هاست . بیش از 65 درصد مجموعه های ساخت ساز هنگ درام به قسمت کوک کردن آن باز می گردد .

در نسخه های نرمال ساز هنگ درام صفحه ی بالایی دارای یک نت دینگ و 7 نت دیگر در روی بدنه قوس بالایی است ولی امروزه سازندگان تعداد نت های روی بدنه را به 13 تا هم رسانده اند .

نکات خریداری ساز هنگ درام

  •         ساز های هنگ درام دارای قیمت های متفاوتی می باشد و همچنین ساز هنگ درام نسبت به ساز های دیگر قیمت بالاتری دارد .

برخی از فروشندگان هستند که از عدم آگاهی خریداران سو استفاده می کنند و ساز های بی کیفیت را با قیمت های بالایی  به آن ها می فروشند .

هیچ وقت ساز هایی با قیمت بالا دارای کیفیت نمی باشند پس با اطلاعات بالا و آگاهی یک هنگ درام مقرون به صرفه و کیفیت بالا خریداری کنید .

  •         شبکه های اجتماعی می تواند کمک بزرگی به شما کند . در اینستاگرام و یوتیوب با دیدن و شنیدن پست های نوازندگی هنگ درام ، با دقت به آن گوش دهید تا بتوانید صدای خوب را هنگام خریداری تشخیص دهید .
  •         نوع صدایی را که می خواهید از قبل انتخاب کنید .

صدای ساز ماینور غمگین و آرام بخش است .

صدای ساز ماژور دارای هیجان و شاد است .

  •         تعداد نت تاثیر مستقیمی بر روی قیمت دارد . هنگ درام های ارزان ، نت های کمتری دارد .

سازنده ها معمولا هنگ درام را با 8 نت می سازند که این 8 نت یعنی 7نت با یک دینگ .

بنابراین هنگ درام های 9 نت یک گام کامل می باشد و پیشنهاد ما به شما هم خرید یک هنگ درام 9 نت است که یعنی 8 نت به همراه یک دینگ.

  •         در خرید هنگ درام عجله نکنید . بسیاری از افراد هستند که پس از خرید سازشان ، از آن ناراضی هستند . زمان کافی را صرف تحقیق خرید ساز مورد نظرتان کنید و از افراد داری دانش و آگاهی مشورت بگیرید و در صورت امکان هنگام خرید هم با فرد مورد اعتمادتان به بازار بروید .
  •         از خرید آنلاین خودداری کنید و به عکس هایی که گذاشته شده است اعتماد نکنید .

نکاتی را در اختیار علاقمندان قرار دادیم تا بتوانند به راحتی ساز هنگ درام را خریداری کنند .

با دقت و توجه به نکات ذکر شده تا  حدودی می توانند با پرداخت قیمت مناسب ، ساز ایده آلی را تهیه کنند .

آموزشگاه موسیقی ریتم آوا بهترین نوع آموزش را در حوزه ساز هنگ درام در اختیار علاقمندان قرار می دهد .

در مدت زمان کوتاهی که فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است توانسته فعالیت های بی شماری را در کنسرت ها و فرهنگسرا ها داشته باشد .

دیگر عوامل مهم آموزشگاه موسیقی ریتم آوا این است که بعد از گذشت زمانی ، هنرجویان را در کنسرت ها و فرهنگسرا ها به کار می گیرند و هنرجویان پس از اتمام دوره با وجود اعتماد به نفس فعالیتشان را به طور جدی آغاز می کنند .

با پیشرفت تکنولوژی و گوشی های همراه ، علاقمندان می توانند با یک سرچ ساده و تحقیقات نسبت به آموزشگاه مورد نظر اطلاعات کسب کنند و دیگر مسیر طولانی طی نکنند .

 

 

هنگ درام را میتوان یکی از موفق‌ترین سازهای ابداعی دانست که در هزاره‌ی جدید به دنیا معرفی شده است. این ساز که تقریبا نوپا بوده و بسیاری از افراد نسبت به آن آشنایی ندارند صدایی بسیار باکیفیت از خود منتشر می‌کند و با توجه به اینکه برندهای مختلفی اقدام به تهیه و ساخت آن کرده‌اند شما می‌توانید آن را در کیفیت‌های مختلفی تهیه نمائید.

در واقع این ساز در سال 2000  توسط فلیکس روهنر و سابینار شارر به دنیا معرفی شده است و به آن هندپن نیز گفته می‌شود. همچنین جزء سازه‌های کوبه‌ای-ملودیک به حساب می‌آید. اگر اولین بار به این ساز نگاه کنید آن را به یک سفینه فضایی در فیلم‌های علمی-تخیلی تشبیه می‌کنید حتی بسیاری آن را همچون سپرهای جنگی دوران باستان می‌بینند. درواقع این ساز از دو صفحه بیضی شکل ساخته شده که جنسی فلزی دارند و به صورت قرینه به یکدیگر چسبانده شده‌اند.

اجازه دهید یک سوال از شما بپرسم؛ با توضیحاتی که در رابطه با هنگ درام خدمت شما ارائه شد، آیا به آموزش هنگ درام علاقه مند شده‌اید؟ در این مقاله در نظر داریم توضیحاتی در رابطه با یادگیری این ساز دوست داشتنی و نوپا خدمت شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

چگونه هنگ درام بنوازیم

شاید با خود فکر کنید که نواختن هنگ درام سخت است و اغلب این سوال که چگونه هنگ درام بنوازیم در ذهنتان رژه می‌رود. باید بگوییم که کوک این ساز کاملا ثابت بوده و همانند سایر سازهای موجود نیازی به تغییر دستی آن نیست و به صورت دیاتونیک ساخته می‌شود. این ساز صدایی یک حالتی دارد و این امکان را به شما می‌دهد تا گام مورد نظر خود را انتخاب نمائید تا صدای آن با سلیقه و کاربرد شما مطابقت داشته باشد.

گام هنگ درام‌ها معمولا ر مینور می‌باشد اما اغلب سازندگان حرفه‌ای شکل‌ها و مدل‌های متنوعی از آن را میسازند تا نوازندگان با توجه به بودجه، راحتی و نیازشان یکی از آن‌ها را خریداری نمایند. در هنگام نواختن هنگ درام با 8 یا 9 نت روبرو می‌شود اما باید به خاطر داشته باشید که نت اصلی همواره در وسط قرار گرفته و پرحجم‌تر از صداهای دیگر بوده و بیس بیشتری نیز دارد. باقی نت‌‌ها را میتوانید در اطراف نت اصلی مشاهده نمائید.

نواختن هنگ درام

اگر خواهان نواختن هنگ درام هستید در وهله اول باید به سراغ آموزشگاه یا آکادمی موسیقی حرفه‌ای و باسابقه بروید. در این صورت است که میتوانید اطمینان داشته باشید تا نه تنها در این ساز حرفه‌ای خواهید شد بلکه هزینه به نسبت مناسبی را صرف آموختن ساز مورد علاقه‌تان می‌کنید. امروزه مشاهده می‌شود که بسیاری از آموزشگاه‌ها هزینه‌های هنگفتی را برای تدریس ساز هنگ درام دریافت می‌کنند.

باید بگوییم هزینه‌های گران در صورتی میتواند معقول باشد که برترین اساتید ایران یا جهان این وظیفه را برعهده داشته باشند. بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران ریتم آوا تلاش کرده تا با گردهم آوردن بهترین اساتید هنگ درام شرایطی را برای شما فراهم آورد تا با هزینه ای معقول به آموختن این ساز بپردازید.

هزینه کلاس هنگ درام

همانطور که گفته شد ساز هنگ درام جزء سازهای نوپا و جدید بوده که بسیاری از افراد هنوز نتوانسته‌اند در آن به بالاترین درجات دست پیدا کنند. باید بگوییم یکی از اصلی‌ترین دلایل آن هزینه‌های مرتبط با حضور در این کلاس‌هاست. در وهله اول باید بگوییم با توجه به آموزشگاهی که در آن کلاس موسیقی هنگ درام شرکت می‌کنید و با توجه اساتیدی که وظیفه تدریس را برعهده دارند هزینه‌ها متفاوت است.

اما خوشبختانه آکادمی موسیقی ریتم آوا تلاش کرده تا با گرد هم آوردن برجسته ترین اساتید تهران امکان آموختن هنگ درام در بهترین شرایط وجود داشته باشد. شما میتوانید برای اطلاع از هزینه‌ها به بخش تماس باما مراجعه کرده و با کارشناسان این آکادمی ارتباط برقرار کنید و سوالاتتان را مطرح نمائید.

مدت زمان آموزش هنگ درام

با اطمینان باید بگوییم که هیچ گاه نمیتوان زمان مشخصی را برای آموزش هنگ درام مشخص نمود. این مسئله ارتباط مستقیمی با تلاش و پشتکار و جدیت شما در آموختن و نواختن این ساز دارد. نمیتوان از یک فرمول واحد برای یادگیری این ساز به افراد مختلف استفاده نمود.

برخی از افراد ذاتا افرادی پرتلاش هستند و همواره بر این باورند که انجام هرکاری در کوتاهترین زمان میتواند آن‌ها را به خواسته‌هایشان برساند. اما برخی دیگر زورکی کارهایشان را پیش میبرند. بدیهی است که آن‌ها در مدت زمانی طولانی تر هنگ درام را یاد میگیرند. اما به طور معمول برای اینکه زمانی را به شما گفته باشیم؛ در مدت 6 ماه الی یکسال آموختن کامل هنگ درام امکان پذیر است.

آموزش هنگ درام در تهران

با توجه به این مسئله که ساز هنگ درام جزء سازهای نوپا و جدید به شمار می‌آید اساتید بسیار کمی در ایران و جهان حضور دارند که نسبت به این ساز به تسلط رسیده‌اند. از همین‌رو اگر خواهان آموزش هنگ درام در تهران هستید باید بگوییم آکادمی موسیقی ریتم آوا جزء معدود آکادمی های فعال در تهران است که میتواند در این راستا به شما کمک کند.

برای اطلاع از سایر سوالات و ابهاماتی که در این زمینه ذهنتان را به خود مشغول کرده میتوانید به بخش تماس باما مراجعه کرده و با کارشناسان و متخصصان آکادمی صحبت کنید. مطمئن باشید که در نهایت آرامش و متانت به تمامی سوالاتتان پاسخ خواهند داد.

آموزش هنگ درام تهران

نظرات بازدیدکنندگان