واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

یادگیری ساز کالیمبا

یادگیری ساز کالیمبا

امروزه یادگیری و آموزش ساز کالیمبا با روش های مختلفی انجام می شود که بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. بسیاری از افراد به دلیل صدای دلنشین و زیبای آن علاقه به یادگیری دارند و به دنبال آموزش دیدن هستند. این ساز می تواند با صدای خود همه را جذب کند و در طول زمان دچار تغییرات زیادی شده اما همچنان ساختار قدیمی خود را حفظ کرده است. ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد ساز کالیمبا صحبت کنیم. کالیمبا یک ساز ساده است اما جزء راحت ترین جذاب ترین آموزش ها به شمار می رود. این ساز در آموزشگاه های مختلف قابل یادگیری است. شما با مراجعه به یک آموزشگاه معتبر می توانید در مدت زمان کم نواختن این ساز را یاد بگیرید. آموزشگاه ریتم آوا توانسته انواع ساز های سنتی و مدرن از جمله ساز کالیمبا را آموزش دهد. با مراجعه به این مجموعه می توانید به راحتی در کلاس‌ها ثبت نام و شروع به یادگیری کنید. جه.ت کسب اطلاعات در خصوص هزینه کلاس کالیمبا با ما تماس بگیرید

انواع ساز کالیمبا

ساز کالیمبا نیز دارای دو نوع مختلف است که در نحوه آموزش آنها هیچگونه تاثیری ندارد. به دو دسته کالیمبا آکوستیک یا کالیمبا یه حفره دار و کالیمبا فلت یا کالیمبا بدون حفره تقسیم‌شده است. شما می توانید بر اساس سلیقه خود آنها را انتخاب کنید. کالیمبا هایی که دارای حفره هستند جعبه بزرگ تری دارند در نتیجه حجم صدای تولیدی آنها بیشتر است. کالیمبا حفره دار میتواند تکنیک های بیشتری را اجرایی کند. برای همین بیشتر افراد کالیمبا حفره دار دارند تهیه می‌کنند.

کالیمبا ها از جنس چوب هستند و برای ساخت این ساز از بهترین چوب استفاده می کنند؛ زیرا می تواند بر روی فرکانس و صدا تاثیر گذار باشد. کالیمبا های چوبی بسیار باکیفیت هستند و دارای رنگ طبیعی می باشند. البته شما می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ کالیمبای خود را انتخاب کنید. دارای رنگبندی های جذابی هستند و شما می توانید آنها را در رنگ های سرد مانند رنگ آبی هم تهیه کنید.

ساز کالیمبا از نظر جنس نیز به دو دسته تقسیم می شود. کالیمبا شیشه ای و کالیمبا چوبی، اگر بخواهیم در مورد تفاوت آن ها صحبت کنیم باید بگوییم که کالیمبا های شیشه‌ای دارای صدای تیزتری هستند، اما حجم صدای آنها به همان میزان بلند است. حجم صدای آنها از کالیمبا های چوبی کمتر است. از نظر ظاهری زیباتر و شیک تر هستند. در کل انتخاب آنها به سلیقه شما بستگی دارد. اگر کالیمبا شیشه‌ای اصل انتخاب کنید می توانید آن را بشویید.

 

بسیاری از افراد در انتخاب نوع کالیمبا هم دچار شک می شوند اما جای نگرانی نیست شما می توانید در کلاس های آموزشگاه ریتم آوا ثبت نام کنید تا بتوانید با استاد خود در مورد نوع ساز صحبت کنید و ساز متناسب با خود را تهیه نمایید. اگر از آن دسته افرادی هستید که ساز را در خلوت می نوازید کالیمبا های شیشه ای و چوبی بدون حفره تهیه کنید تا حجم صدای آنها کمتر باشد؛ اما اگر از دسته افرادی هستید که در بین جمع می نوازید به شما توصیه می کنیم که از کالیمبا چوبی حفره دار استفاده نمایید زیرا صدای آن بالاتر است و می تواند دیگران را مجذوب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به سایت ریتم آوا مراجعه کنید و با مشاورین ما در این عرصه صحبت کنید.

یادگیری ساز کالیمبا در آموزشگاه

هنگام یادگیری ساز کالیمبا شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که بهتر است به صورت حضوری در کلاس ها حاضر شوید یا به صورت آنلاین. تجربه ثابت کرده یادگیری هر سازی به صورت آنلاین امکان پذیر است. از طرفی آموزش های آنلاین دارای مزایای زیادی هستند. از جمله مزایای آن می‌توان به صرفه جویی در وقت و هزینه اشاره کرد. همچنین شما می توانید با شرکت در این کلاس ها بازدهی بالایی داشته باشید. به طور کلی آموزشگاه ریتم آوا شرایط کلاس های آنلاین و کلاس های حضوری را برای شما فراهم کرده است. شما با توجه به شرایط خود می توانید در هر یک از این کلاس‌ها شرکت کنید و به یادگیری ساز کالیمبا بپردازید.

صفر تا صد یادگیری ساز کالیمبا

کالیمبا جزء ساز های کوچک محسوب می شود که شما می توانید همه جا آن را حمل کنید و داخل کیف خود قرار دهید. این سازها در ابعاد و جنس های مختلف تولید شده اند که در ابتدا در مورد آنها صحبت کردیم. اگر قصد خرید کالیمبا را داشته باشید قیمت‌های متفاوتی را پرداخت می کنید. امروزه کالیمبا طرفداران زیادی پیدا کرده است. برندهای مختلفی هستند که انواع ساز کالیمبا را با طرح ها شکل های متفاوت به هنرجویان عرضه کرده‌اند. شما می توانید با توجه به سلیقه خود هر یک از آنها را انتخاب کنید و با شرکت در کلاس ها به یادگیری بپردازید.

 

یادگیری کالیمبا سخت یا اسان

شاید سوال پیش بیاید آیا یادگیری ساز کالیمبا سخت است یا آسان؟ معمولاً یادگیری هر سازی نیاز به زمان و تمرین مداوم دارد. بدون شک شما اگر قصد یادگیری هر سازی را داشته باشید باید برای آن تلاش کنید. هر روز مقداری از زمان خود را صرف تمرین کنید. میزان تمرین شما رابطه مستقیمی با یادگیری دارد. اگر به طور مداوم تمرین کنید یادگیری برای شما آسان می شود. اگر بخواهید در تمرینات خود وقفه بیندازید یادگیری آن سخت تر و طولانی تر خواهد شد. به طور کلی یادگیری ساز کالیمبا یا هر ساز دیگری با تمرین آسان خواهد شد.

ما در این مقاله در مورد نحوه یادگیری ساز کالیمبا و ویژگی‌های این ساز صحبت کردیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر و همینطور ثبت نام در کلاس‌ها میتوانید به سایت ریتم با مراجعه کنید. مجموعه ریتم آوا جزء آموزشگاه‌های به نام و معروف است که توانسته هنرجویان بسیار حرفه‌ای را پرورش دهد. شما با مراجعه به سایت می توانید با راه های ارتباطی موجود تماس بگیرید. سوالات خود را در مورد هزینه کلاس‌ها و طریقه ثبت نام بپرسید. در صورت لزوم می توانید در کلاس ها ثبت نام کنید تا در اولین فرصت ساز مورد علاقه خود را بیاموزید. با مراجعه به این مجموعه می توانید انواع سازها از جمله پیانو، گیتار، سنتور و غیره را به بهترین نحو آموزش ببینید.

نظرات بازدیدکنندگان